Bekijk originele versie : Dringend hulp nodig...het leven van mijn zus hangt er vanaf!!
Hulpnodig
03-08-2003, 12:02
Hallo Allemaal,
Ik wil graag dringend om jullie hulp vragen , het leven van min zus hangt er vanaf.
vorig jaar is zij om haar hand gevraagd door haar vriend. Het ging heel erg goed tussen hun en uiteindelijk gingen zij zich verloven.
Mijn zus is heel erg vaak bij hun gaan eten. Uiteindelijk is het toch misgelopen tussen mijn zus en haar ex verloofde. Maar het probleem is nu dat mijn zus iets bij hun heeft gegeten waar ze heel erg ziek van is geworden. Ze is bijna doorgedraaid , 12 kilo afgevallen , en haar schoonheid is helemaal vergaan! :( :( .
Wij zijn nu dringend op zoek naar fkis voor mijn zus
Vandaar dat ik me vandaag heb aangemeld op marokko.nl , ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Als iemand fkis kent om mijn zus te helpen stuur me dan een prive mail of reageer op mijn topic!!
AUB iedere hulp komt goed van pas , ik wil mijn zus niet kwijt!!!!!
Lady_moi
03-08-2003, 12:05
ik ken geen fkis :(
informeer bij een moskee ofzo :(
misschien kunnen die u verder helpen?of bij huwelijk& islam hier opt forum nog es vragen?
ik hoop allesinds dat het weer goed komt met u zus allah yashafiha
moge allah haar weer genezen :(
Salaam ou 3alicoum a gai.. :(
Smehlie van je zus maar ik zelf ken geen fkis lady_moi heeft gelijk ga naar een moskee en informeer daar...
Allah i 3awnkoem
Hulpnodig
03-08-2003, 12:16
Dat hebben we al gedaan, we hebben bij de moskee gevraagd en die hebben ons doorverwezen naar een andere fki. Helaas was de shor te sterk voor deze man om mijn zus te genzen , nu zijn we op zoek naar andere fkis die mijn zus wel kunnen helpen.
Origineel gepost door Hulpnodig
Dat hebben we al gedaan, we hebben bij de moskee gevraagd en die hebben ons doorverwezen naar een andere fki. Helaas was de shor te sterk voor deze man om mijn zus te genzen , nu zijn we op zoek naar andere fkis die mijn zus wel kunnen helpen.
dat bedoel ik nou in die andere topic, je blijft van de ene fqih naar de andere gaan.
Lady_moi
03-08-2003, 12:23
stel u vraag es bij huwelijk & islam misschien kunnen ze u daar helpen?
Origineel gepost door achmad
hee doc, kun jij er misschien eens meer over vertellen wat het is en waarom ze van de ene naar de andere gaat?
heb jij dan geen oplossing voor dAT meisje?
Ik weet niet wat ze heeft.
ze zijn ervan overtuigd dat ze s7oer heeft gegeten, die overtuiging op zich kan al tot gevolg hebben dat je ziek wordt. Ik heb haar al verteld om eerst naar de dokter te gaan, misschien heeft ze el een lichamelijke ziekte, Zo niet niet, dan kan ze het beste veel koran lezen, goed eten en sporten.
Die fqih gaat gewoon geld verdienen door ze maandenlang allerlei dingen geeft om te drinken en te eten. Als ze niet beter wordt dan gaan ze naar andere, en zo gaan ze door van de ene naar de andere.
Origineel gepost door doc25
Ik weet niet wat ze heeft.
ze zijn ervan overtuigd dat ze s7oer heeft gegeten, die overtuiging op zich kan al tot gevolg hebben dat je ziek wordt. Ik heb haar al verteld om eerst naar de dokter te gaan, misschien heeft ze el een lichamelijke ziekte, Zo niet niet, dan kan ze het beste veel koran lezen, goed eten en sporten.
Die fqih gaat gewoon geld verdienen door ze maandenlang allerlei dingen geeft om te drinken en te eten. Als ze niet beter wordt dan gaan ze naar andere, en zo gaan ze door van de ene naar de andere.
HAHAHA echt zo'n nuchtere wetenschapper...
Origineel gepost door achmad
ja zo denk ik nu ook, die zhoer ofzo is toch een soort van tovenarij? ik ken dat dus helemaal niet en denk er niet over na ook want ik weet dat wanneer je daar mee bezig gaat houden haram moet zijn, althans dat denk ik..................en buitenomdat, zulke dingen brengen meer schade met zich mee dan dat het goed doet. wat je zegt, veel koran lezen enzo, dat denk ik ook.........
is wel beetje eng hoor allemaal
s7oer bestaat wel (heeft de profeet gezegd), maar we moeten ons er niet teveel mee bezig houden en niet alles wat er gebeurt erop gooien. Want zodra je gaat geloven dat iemand s7oer voor je heeft gedaan, dan word je ermee geobsedeerd, het controleert dan je hele leven. Ik kan me best voorstellen dat je dan afvalt en mentaal achteruit gaat.
Dat hele milieu van sa77ara ("tovenaars") is zwaar 7aram, de profeet heeft ons gewaarschuwd om naar dat soort mensen te gaan. Bovendien maken ze alleen maar misbruik van je situatie en willen ze geld verdienen.
Hulpnodig
03-08-2003, 14:36
Bedankt~!!!!
elmoemien
03-08-2003, 14:39
wellicht dat je zus naar marokko moet gaan, want in europa vragen ze ten eerste hoge bedragen en ten tweede kunnen ze met dergelijke zaken (als sihr) niet uit de voeten.........
Hulpnodig
03-08-2003, 14:54
Ja dat kunnen we ook doen maar helaas hebben wij geen adressen van fkis in Marokko ! Vandaar dat we het eerst in Europa willen proberen... misschien als iemand een goed adres van iemand in Marokko heeft dat we het dan daar proberen!
elmoemien
03-08-2003, 14:57
in marokko hoef je het alleen maar te vragen, ik bedoel dat is vrij 'normaal' daar en iedereen kent imams die zich oa met dergelijke zaken bezig houden.
Hulpnodig
03-08-2003, 15:06
Sokran elmoemie....misschien dat we naar marokko gaan zodra mijn zus een beetje beter is om langdurig te reizen.
aSunnyFriend
03-08-2003, 15:13
VEEL STERKTE TOEGEWENST
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.