Bekijk originele versie : Ik ben zo gelukkig!!!!
Hallo iedereen!
Ik ben zooooooooooo gelukkig!!!! Wie van jullie heeft dat ook, dat het gewoon een keer goed gaat met jezelf, je familie, vrienden. Dat doet me zo goed, dat ik het wel van de daken wil schreeuwen.
yeahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! :D
Liefs
Sahra
SaraZena
05-07-2002, 13:32
....maar voor hoe lang? :D
Nee hoor grapje, ik ben blij voor je dat jij gelukkig bent, en ik hoop dat je dat gevoel heeeeeel lang zult houden!
baaaaaaaaaai :zwaai:
Origineel gepost door Sahra22
Hallo iedereen!
Ik ben zooooooooooo gelukkig!!!! Wie van jullie heeft dat ook, dat het gewoon een keer goed gaat met jezelf, je familie, vrienden. Dat doet me zo goed, dat ik het wel van de daken wil schreeuwen.
Liefs
Sahra
dat heb ik ook........en ik voel het ook....................
Gelukkig ben ik ook weleens gelukkig, wat hoe zou ik altijd ongelukkig kunnen zijn, als ik wist dat ik ook gelukkig kan zijn.
Laatste keer dat ik ECHT gelukkig was! Toen mijn vriendje een gebakje voor me had gekocht, maar die zo lang maar in de diepvries had gegooid. Toen ik uiteindelijk het gebakje kreeg was het eigenlijk gewoon ijs. Maar het was zooooooooooooo schattig dat ik hartstikke gelukkig was!
Liefs,
NL-girl
Rwaznatje
05-07-2002, 20:01
Hallo iedereen!
Liefs
Sahra
Mooi ;)
tangia19
05-07-2002, 21:21
in het begin was ik noooiit gelukkig maar nu echt mijn hele leven is veranderd omdat ik hem ben tegen gekomen hij betekend alles voor me ik hou van je mijn lieffie
GoudenGids
05-07-2002, 22:43
Hallo iedereen!
Liefs
Sahra
Toppie voor je :goedzo:
igzeneej
06-07-2002, 13:44
Hallo iedereen!
Liefs
Sahra
En ikke niet :(
Ik spring liever van het dak dan dat ik er van af schreew :D
Origineel gepost door igzeneej
En ikke niet :(
Ik spring liever van het dak dan dat ik er van af schreew :D
Doe dat nou niet, dat geeft alleen maar troep!
flexiegirl
06-07-2002, 17:01
Salaam ,
HOUDEN ZOO MENSEN
WANT HET OVERKOMT JE NIET ELKE DAG DUS KEEEP SMILING
VOICES INSIDE WILL LET YOU KNOW, WHEN IT'S TIME TO JUST LET GO. dON'T BE AFFRAID OF WHAT YOU FEEL JUST BE ASHORE THAT IT'S REALLL.
:zwaai:
Hallo iedereen!
Liefs
Sahra
Het is een formidabel gevoel..
Sommige mensen hebben weinig nodig om gelukkig te zijn..Ik hoor ook bij deze mensen..
Sahra22..ik wens jou levenslang geluk..
tangia19
06-07-2002, 18:07
Origineel gepost door Mohammed Justice
Het is een formidabel gevoel..
Sommige mensen hebben weinig nodig om gelukkig te zijn..Ik hoor ook bij deze mensen..
Sahra22..ik wens jou levenslang geluk..
en ik niet????? :( wagga e3liek :traan1:
;)
Origineel gepost door tangia19
en ik niet????? :( wagga e3liek :traan1:
;)
Ok, tangia..ik wens iedereen levenslang geluk..dus ook jou ;)
tangia19
06-07-2002, 18:20
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ok, tangia..ik wens iedereen levenslang geluk..dus ook jou ;)
jeeeeeeeeeeeeeh nou ben ik blij nou ben ik blij :cool: ik ga feestje vieren :gefeli: joeeeeeeeeehoeeee
even dimmen tangia
Origineel gepost door tangia19
jeeeeeeeeeeeeeh nou ben ik blij nou ben ik blij :cool: ik ga feestje vieren :gefeli: joeeeeeeeeehoeeee
even dimmen tangia
Ben je nu gelukkig tangia..je bent in ieder geval blij.. :)
Ik hou ervan om mensen blij te maken..dan word ik ook blij..simpel en gezond.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.