Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haaruitval

Pagina's : [1] 2 3

Tazzgirl
13-12-2006, 18:59

hoe krijg je dikker haar:( ik had vorig jaar zo een dik haar en nu bijna wallou me moeder zei je moet er knoflook in doen wallah maar me haar bleef 4 dagen stinken:(

lala_noual
13-12-2006, 19:05
hahahah jah je moeder heeft gelijk..... meeste mensenn doen knoflook met olijfoliee het blijftw le lang stinken ma het helpt wel me ma doeet eht ook.... :kus:

Tazzgirl
13-12-2006, 19:06
hahahah jah je moeder heeft gelijk..... meeste mensenn doen knoflook met olijfoliee het blijftw le lang stinken ma het helpt wel me ma doeet eht ook.... :kus: heeft je moeder dikker haar van gekregen? na hoe lang zag je resultaat?:( :kus:

lala_noual
13-12-2006, 19:08
heeft je moeder dikker haar van gekregen? na hoe lang zag je resultaat?:( :kus: ow niet egt dik haar... se gebruikt het nu pas 10 dagen, maar je siet wle dat haar haar aan het groeiien s.. want se had aan de boven kant kleine kale plekken ma nu sijn se bedektt

Tazzgirl
13-12-2006, 19:12

ow niet egt dik haar... se gebruikt het nu pas 10 dagen, maar je siet wle dat haar haar aan het groeiien s.. want se had aan de boven kant kleine kale plekken ma nu sijn se bedektt oww doet ze het elke dag :( ik doe het 1 keer per week maar zie nog steeds niks

lala_noual
13-12-2006, 19:13
oww doet ze het elke dag :( ik doe het 1 keer per week maar zie nog steeds niks Jah.... ze doeet het bijna elke dag... want als je het 1x per week doet dan sie je de resultaat nie in 1 x ma leter pas na shie twee maanden... :)

Tazzgirl
13-12-2006, 19:16
Jah.... ze doeet het bijna elke dag... want als je het 1x per week doet dan sie je de resultaat nie in 1 x ma leter pas na shie twee maanden... :) :sjans: thanx voor de tip check je hoekje:kus:

lala_noual
13-12-2006, 19:17
:sjans: thanx voor de tip check je hoekje:kus: asjeblieefttt:o

Just_Me19
13-12-2006, 19:23
Ik gebruik pillen maar weet niet of het helpt iemand hier op de site gebruikt het 7 maanden en het helpte volgens haar..

Tazzgirl
13-12-2006, 20:47
Ik gebruik pillen maar weet niet of het helpt iemand hier op de site gebruikt het 7 maanden en het helpte volgens haar.. wat voor pillen..?

Our_NTmazight
15-12-2006, 23:51
Als je elke dag biergisttabletten en visoliecapsules inslikt krijg je mooier haar. Ik had mijn haar een heel stuk afgeknipt, slikte trouw een tijd de pillen (langetermijn) is stukken gezonder en langer geworden, hamdoelilah. Met dat knoflookgedoe heb ik zo mijn twijfels, hoe kan knoflook je haarwortels stimuleren aan de buitenkant om te groeien? Het is verstandiger om knoflook door je eten te doen.

missriffia_xx
15-12-2006, 23:55
Nou ik gebruik knoflook met olijfolie sinds de zomer....helemaal geen resultaat.....wat ik wel gebruik is een arabische olie genaamd 'heb sowda'....helpt best wel en wat ik ook heb gebruikt is energieshampoo van vichy....daarbij kan ik je wel verzekeren dat die helpt. Das echt een goeie... Het is een soort kuur dat je moet gebruiken tot de shampoo op is...maar je merkt echt resultaat....;)

eloujdia23
15-12-2006, 23:58
hoe krijg je dikker haar:( ik had vorig jaar zo een dik haar en nu bijna wallou me moeder zei je moet er knoflook in doen wallah maar me haar bleef 4 dagen stinken:( ik heb veel dingen gebruikt :henna , nescafe met ei enz........ maar er helpt niks het komt door boze oog maar nu luister ik alleen rokaya char3ia

Tazzgirl
15-12-2006, 23:59
Als je elke dag biergisttabletten en visoliecapsules inslikt krijg je mooier haar. Ik had mijn haar een heel stuk afgeknipt, slikte trouw een tijd de pillen (langetermijn) is stukken gezonder en langer geworden, hamdoelilah. Met dat knoflookgedoe heb ik zo mijn twijfels, hoe kan knoflook je haarwortels stimuleren aan de buitenkant om te groeien? Het is verstandiger om knoflook door je eten te doen. hoeveel zijn die biergisttabletten en na hoe lang zie je resultaat?

NadorRoosje008
15-12-2006, 23:59

Meid hoe heb je haar uit val gekregen dan..Klopt Knoflook en met ei Is ook goed..voor je haren..en je moet aan 1 shampoo gebruiken en natuurlijke cremespoeling als je meer shampoo gebruik krijg je haar uitval meid ik heb ervaringen...

Pagina's : [1] 2 3