Bekijk originele versie : Marokko helpt bij bestrijding bosbranden Portugal
Redactie
03-08-2003, 00:21
LISSABON - Behalve Italië heeft Marokko zaterdag vliegtuigen naar Portugal gestuurd als hulp bij de bestrijding van de tientallen bosbranden. Duitsland bood enkele blushelikopters aan. De drie landen reageerden op het Portugese hulpverzoek eerder zaterdag.
De twee Italiaanse vliegtuigen hebben een capaciteit van 4500 liter bluswater elk. Twee toestellen uit Marokko kunnen ieder 10.000 liter meenemen. Daarnaast moeten nog drie kleinere vliegtuigen uit het Noord-Afrikaanse land soelaas bieden.
Volgens een topfunctionaris van het nationale centrum voor reddingsoperaties proberen 2200 brandweerlieden en soldaten vijftig vuurhaarden te bestrijden.
De bosbranden kostten zeker twee personen het leven. Het ministerie van Binnenlandse Zaken spreekt over een catastrofe.
Bron: © ANP
marokko mag ook welleens zijn eigen land helpen....:)
ze3ma behulp zijn in europa en in zijn land blijft alles maar in woorden....
=emsoem=
Zoveel goede ideen op een rij, weet je wat neem een enkeltje Marokko en ga je land redden.
Origineel gepost door Nibazat
Mijn idee..... Ze hadden die vliegtuigen beter kunnen gebruiken om de landbouwgrond in Marokko te irrigeren..... Wanneer was de laatste keer dat Europa iets zinrijks heeft gedaan voor een derdewereld land?
is marokko een derdewerled dan?:D
europa iets doen? europa denkt alleen aan zich zelf...en zich zelf....en zich zelf....
=emsoem=
Origineel gepost door rnaj
Zoveel goede ideen op een rij, weet je wat neem een enkeltje Marokko en ga je land redden.
en jij een enkeltje naar je hol onder de steen
achh zoveel gay's op een rij gisteren in adam
weetje wat:D
vertrek met z'n alle en verover een land...:lekkerpuh
=emsoem
Origineel gepost door emsoem
achh zoveel gay's op een rij gisteren in adam
weetje wat:D
vertrek met z'n alle en verover een land...:lekkerpuh
=emsoem
Je bedoelt toch niet te zeggen dat wij homo's Marokko moeten gaan redden :D
Origineel gepost door Nibazat
Mijn BESTE idee is jou naar de gaskamer sturen ;)
Als dat jouw BESTE idee is, dan begijp ik die andere shit die je hier uitpoept ook beter
Je bedoelt toch niet te zeggen dat wij homo's Marokko moeten gaan redden :D
hehehehe denkt je dat of wil je dat?
ik bedoel marokko komt dan meteen aan zijn ondergang :p
=emsoem=
is marokko een derdewerled dan?:D
europa iets doen? europa denkt alleen aan zich zelf...en zich zelf....en zich zelf....
=emsoem=
Ik denk dat het budget voor ontwikkelingshulp in Europa groter is dan je denkt.
En wat doen die sjeiks uit Saoedi Arabie en de Golfstaten voor Marokko, behalve een paar moskeeen neerplantten,...
;)
Origineel gepost door grendel
Ik denk dat het budget voor ontwikkelingshulp in Europa groter is dan je denkt.
En wat doen die sjeiks uit Saoedi Arabie en de Golfstaten voor Marokko, behalve een paar moskeeen neerplantten,...
;)
dat zal vast wel...:) alleen het komt toch bijna nooit op zijn plaats ;)
en die dikkerds? die eten en eten en eten:D en zetten hier en dar een moskee neer...en denken nu ik ga de hemel in:D
NOT...
=emsoem=
dat zal vast wel...:) alleen het komt toch bijna nooit op zijn plaats ;)
en die dikkerds? die eten en eten en eten:D en zetten hier en dar een moskee neer...en denken nu ik ga de hemel in:D
NOT...
=emsoem=
Is dat zo ?
enne wat betreft die vette varkens heb je gelijk ;)
Is dat zo ?
enne wat betreft die vette varkens heb je gelijk ;)
erg laag
Origineel gepost door doc25
erg laag
Wat bedoel je Doccie ?
Wat bedoel je Doccie ?
vette varkens
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.