Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens....af en toe haat ik ze........

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
02-08-2003, 22:56

Ik word echt gek van mn vriend.... Had ik maar nooit gezeurd dat ie deze vakantie bij mij moest blijven!!! Hij praat al vier dagen niet tegen me (heb hem ook al vier dagen niet gezien), omdat er een jongen is die mij leuk vindt. Die jongen is zelfs naar mn huis gekomen om me hand te vragen, maar ik hoef hem niet! En heb hem ook nooit een teken gegeven dat ik wat met hem wil, NOOIT. Maar dat weet mijn vriend wel alleen hij is boos. En ik zou dus echt niet weten waarom. Hij zegt dat als het hem overkomen was ik anders zou piepen. Nou mooi niet dus, want zelfs als ik naast hem loop versieren meisjes hem gewoon. Kijk ik vind het niet leuk, maar ik ga hem dan niet vier dagen negeren zoals hij doet!!! Anyway ik wil dat ie gewoon weer tegen me praat, want ik mis hem en ik moet hem nog mn cadeautje geven... Er is wel enige vooruitgang, want vanmiddag liep ie langs mn werk en toen zei hij ik wou je alleen even zien :verliefd: en toen liep ie weg. Dus ik achter hem aan, maar hij zei ik wou je gewoon even zien dat was alles. Dat deed me zo een pijn en dat zag ie ook aan mn gezicht dus ik draaide me om en liep weg. Toen kwam ie achter me aan en gaf ie me een kusje op mn voorhoofd :Iluvu: ... En op dat moment kwam er een jongen binnen (die altijd koffie bij ons komt drinken, vaste klant)binnen en die zei tegen me; zo sinds wanneer ga je vreemd. Word mn vriend boos!!!!!! Kom op zeg!! Dus nu probeer ik hem te bellen, maar z'n tel staat uit...... :( :( P.S sorry hoor maar moest even mn hart luchten, want ik vind dat ie zich echt aanstelt!!!!.

karima84
02-08-2003, 23:01
Origineel gepost door Nima19 Ik word echt gek van mn vriend.... Had ik maar nooit gezeurd dat ie deze vakantie bij mij moest blijven!!! Hij praat al vier dagen niet tegen me (heb hem ook al vier dagen niet gezien), omdat er een jongen is die mij leuk vindt. Die jongen is zelfs naar mn huis gekomen om me hand te vragen, maar ik hoef hem niet! En heb hem ook nooit een teken gegeven dat ik wat met hem wil, NOOIT. Maar dat weet mijn vriend wel alleen hij is boos. En ik zou dus echt niet weten waarom. Hij zegt dat als het hem overkomen was ik anders zou piepen. Nou mooi niet dus, want zelfs als ik naast hem loop versieren meisjes hem gewoon. Kijk ik vind het niet leuk, maar ik ga hem dan niet vier dagen negeren zoals hij doet!!! Anyway ik wil dat ie gewoon weer tegen me praat, want ik mis hem en ik moet hem nog mn cadeautje geven... Er is wel enige vooruitgang, want vanmiddag liep ie langs mn werk en toen zei hij ik wou je alleen even zien :verliefd: en toen liep ie weg. Dus ik achter hem aan, maar hij zei ik wou je gewoon even zien dat was alles. Dat deed me zo een pijn en dat zag ie ook aan mn gezicht dus ik draaide me om en liep weg. Toen kwam ie achter me aan en gaf ie me een kusje op mn voorhoofd :Iluvu: ... En op dat moment kwam er een jongen binnen (die altijd koffie bij ons komt drinken, vaste klant)binnen en die zei tegen me; zo sinds wanneer ga je vreemd. Word mn vriend boos!!!!!! Kom op zeg!! Dus nu probeer ik hem te bellen, maar z'n tel staat uit...... :( :( P.S sorry hoor maar moest even mn hart luchten, want ik vind dat ie zich echt aanstelt!!!! Ja meid lucht je hart maar uit!!! Hij stelt zich inderdaad aan, maar laat hem, hij draait wel bij en dan merkt hij pas wat ie mist!!! Dus laat hem met rust, en hij komt zelf terug!! Dat is wat ik immers altijd doe, en bij is het altijd gelukt!!! :giechel: sterkte nog thallah karima

dikke_schaap
02-08-2003, 23:02
mannen net jaloerse KIPPEN :kwaad:

EMIEN
02-08-2003, 23:05
Ja wij zijn sukkels :kwaad:!!

dikke_schaap
02-08-2003, 23:06

Origineel gepost door Nima19 Ja erger nog, maar als het een keer van jou kant komt....dan zijn wij weer degene die zeuren!!! ewa so is het he, laat 'm lekker , hij is denk ik ongsteld man :rolleyes:

Zakaria_Magrabi
02-08-2003, 23:10
Origineel gepost door Nima19 Ik word echt gek van mn vriend.... Had ik maar nooit gezeurd dat ie deze vakantie bij mij moest blijven!!! Hij praat al vier dagen niet tegen me (heb hem ook al vier dagen niet gezien), omdat er een jongen is die mij leuk vindt. Die jongen is zelfs naar mn huis gekomen om me hand te vragen, maar ik hoef hem niet! En heb hem ook nooit een teken gegeven dat ik wat met hem wil, NOOIT. Maar dat weet mijn vriend wel alleen hij is boos. En ik zou dus echt niet weten waarom. Hij zegt dat als het hem overkomen was ik anders zou piepen. Nou mooi niet dus, want zelfs als ik naast hem loop versieren meisjes hem gewoon. Kijk ik vind het niet leuk, maar ik ga hem dan niet vier dagen negeren zoals hij doet!!! Anyway ik wil dat ie gewoon weer tegen me praat, want ik mis hem en ik moet hem nog mn cadeautje geven... Er is wel enige vooruitgang, want vanmiddag liep ie langs mn werk en toen zei hij ik wou je alleen even zien :verliefd: en toen liep ie weg. Dus ik achter hem aan, maar hij zei ik wou je gewoon even zien dat was alles. Dat deed me zo een pijn en dat zag ie ook aan mn gezicht dus ik draaide me om en liep weg. Toen kwam ie achter me aan en gaf ie me een kusje op mn voorhoofd :Iluvu: ... En op dat moment kwam er een jongen binnen (die altijd koffie bij ons komt drinken, vaste klant)binnen en die zei tegen me; zo sinds wanneer ga je vreemd. Word mn vriend boos!!!!!! Kom op zeg!! Dus nu probeer ik hem te bellen, maar z'n tel staat uit...... :( :( P.S sorry hoor maar moest even mn hart luchten, want ik vind dat ie zich echt aanstelt!!!! kijk je kan wel zeggen dat hij zich aanstelt maar je moet ook begrijpen als je het nou eens anders gaat bekijken en het overkomt jou hoe zou jij reageren..... en weet je wat ik vind dat je niet iedereen over de zelfde kan moet scheren...... dat je ze3hma jongens af en toe haat.... misschien stelt hij zich wel een beetje maar ik zou het ook niet leuk vinden als een of andere debiel ging zeggen sinds wanneer ga je vreemd als hij ziet dat hij bij je staat en je een kus geeft sorry hoor respectloos... en die reactie van je vriend is omdat hij wel van je houd.... misschien een beetje overdreven mar je moet jezelf eens in zijn schoenen plaatsen stel voor jullie hebben wat ruzie en opeens ging jij naar zijn werk en je zegt blabla ik kom hier om je alleen even te zien en je geft hem een kus en opeens zegt een meisje sinds wanneer ga je vreemd hoe zou jij reageren.......

Zakaria_Magrabi
02-08-2003, 23:12
Origineel gepost door dikke_schaap mannen net jaloerse KIPPEN :kwaad: vrouwen niet wil je zeggen:hihi:

karima84
02-08-2003, 23:13
Origineel gepost door Nima19 Ja erger nog, maar als het een keer van jou kant komt....dan zijn wij weer degene die zeuren!!! zo is het meid!!! :goedzo:

fatna86
02-08-2003, 23:15
ik ben zelf ook heeeeeeeeeeeeeel jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!het is echt een hele slechte eigenschap...het is ook onzekerheid van jezelf!!!!!!!!!!ik ben ook ontzettend bang om hem te verliezen maar door juist zo te doen jaag je iemand weg.....!!!!!!!!!!!!!!!!ik zeg ook altijd tegen mezelf stel je nie aan enzo...maar toch ga je bot doen!!!!!!!ik ben ziekelijk jaloers en dat haat ik!!!!!!!!!!!!maar je kan er niks an doen!!het is ook houden van...als je vriend dat ook heeft en in dit geval kan ik hem begrijpen!!!!moet je hem gewoon vertrouwen kunnen geven!!!!!en hem helpen en overtuigen dat die je moet vertruwen en hij de enigste is enzo...help hem ermee en word niet kwaad!!!

karima84
02-08-2003, 23:15
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi vrouwen niet wil je zeggen:hihi: Iwa daar geef ik je ook gelijk in, vrouwen zijn ook jaloers, dat is normal! Ik ben zelf niet zo snel jaloers, Maar owee als ik er achter kom dat hij flikflooit, dat is voor mij de druppel, jallah zied OPROTTEN!

dikke_schaap
02-08-2003, 23:21
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi vrouwen niet wil je zeggen:hihi: nee dat kan je NIET jaloers noemen jongend, dat is het TOPPUNT van jaloershied vrouwen jammer genoeg, maar niet bij allen, enkele uitzonderingen :D

smily_girl
02-08-2003, 23:23
AHHH IK VIND DAT HIJ ZICH AAN DE ENE KANT WEL AANSTELT (4 DAGEN LANG NIKS LATEN HOREN) LIJKT NET EEN KLEUTER MAAR AAN DE ANDERE KANT, DRAAI DE SITUATIE EENS OM , HOE ZOU JIJ HET VINDEN ALS DIT ALLEMAAL BIJ JE VRIEND ZOU GEBEUREN??? ZOU JE DAN OOK NIET EEN BEETJE JALOERS ZIJN??? MISSCHIEN DAT JIJ WEL WAT VOLWASSENER ZOU REAGEREN NATUURLIJK!! IK DENK NIET DAT DIT IETS MET VERTROUWEN HEEFT TE MAKEN MAAR ELKE JONGEN IS GEWOON BANG OM ZIJN GROOTSTE LIEFDE KWIJT TE RAKEN. HOUD DAAR IN IEDER GEVAL REKENING MEE. VEEL SUCCES FAATJE PS:VROUWEN KUNNEN ER WEL WAT VAN HOOR (JALOERS ZIJN) ;)

lafamilia
02-08-2003, 23:27
jaloezie is liefde+haat, en ik kan t weten ik ben mr jaloezie himself...

smily_girl
02-08-2003, 23:35
HET IS MAAR DAT JE HET ZELF TOEGEEFT ;)

lafamilia
02-08-2003, 23:36

ik snap de situatie niet zo goed...

Pagina's : [1] 2 3 4