Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doe effe de VerslaafdheidsTEST..

Pagina's : [1] 2 3 4

camjo
02-08-2003, 22:46

Ok..mensen hier komt ze dan.. Het is een simpele test met slechts 5 vragen..deze vragen kun je met JA of NEEN beantwoorden.. Het aantal JA antwoorden bepaalt je verslavingsgraad..ik hoop dat iedereen het eerlijk en juist uitvoert.. DE VRAGEN 1) Je hebt het gevoel dat Marokko.nl een deel van jezelf is geworden. 2) Je zou het liefst aan je computer al je maaltijden willen eten, zodat je Marokko.nl niet uit het oog verliest. 3) Wanneer je inlogt, voel je je hartslag een beetje versnellen. 4) En wanneer je uitlogt, blijf je verder bladeren en reacties lezen. 5) Je schakelt de computer pas af..als je door iets of iemand wordt gedwongen..bv..je kunt je ogen bijna niet openen door slaap..of je vader of iemand anders dwingt je om te stoppen. Dat waren ze..de 5 vragen. Het aantal JA antwoorden bepaalt dus je verslavingsgraad. 1 X JA = Je bent niet verslaafd..helemaal niet. 2 X JA = Het is niet erg, je kan je zo gemakkelijk los koppelen van Marokko.nl 3 X JA = Het wordt moeilijker om je los te koppelen..het is een dubbeltje op haar kant. 4 X JA = Je bent verslaafd aan Marokko.nl ..je moet écht vechten om je los te koppelen..de meesten slagen hier niet in. 5 X JA = Je hebt behandeling nodig..je kunt niet zonder Marokko.nl.

Goudmeisje
02-08-2003, 22:53
1=nee 2=nee 3=nee 4=nee 5=nee

marocgirl888
02-08-2003, 22:55
1=nee 2=nee 3=nee 4=nee 5=nee

simpele_dame
02-08-2003, 22:57
Wat een originele test zeg! Vraag me altijd af hoe je op zulke ideeen komt.... :) Ik heb geen enkele vraag met "ja" beantwoord maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog te kort lid van marokko.nl ben. Wel merk ik dat ik 's avonds vaak even inlog om te kijken of er nog interessante onderwerpen staan. Hmmm .... misschien zit ik dan toch in een soort voorfase van het 'verslaafd' zijn... ;)

camjo
03-08-2003, 16:08

Origineel gepost door Goudmeisje 1=nee 2=nee 3=nee 4=nee 5=nee Dat is moeilijk te geloven hoor.. Maar ik geloof jou ;) :D

camjo
03-08-2003, 16:11
Origineel gepost door marocgirl888 1=nee 2=nee 3=nee 4=nee 5=nee Jij ook..wacht maar hoor..jij bent nog relatief nieuw hier..binnen 6 maanden gaan we het nog eens over hebben :D

nour_el_3oejoen
03-08-2003, 16:12
hahaha leuke test..:melig2:... 1. ja 2. nee 3. nee 4. ja 5. nee

Faatima
03-08-2003, 16:12
Origineel gepost door Mohammed Justice Ok..mensen hier komt ze dan.. Het is een simpele test met slechts 5 vragen..deze vragen kun je met JA of NEEN beantwoorden.. Het aantal JA antwoorden bepaalt je verslavingsgraad..ik hoop dat iedereen het eerlijk en juist uitvoert.. DE VRAGEN 1) Je hebt het gevoel dat Marokko.nl een deel van jezelf is geworden. 2) Je zou het liefst aan je computer al je maaltijden willen eten, zodat je Marokko.nl niet uit het oog verliest. 3) Wanneer je inlogt, voel je je hartslag een beetje versnellen. 4) En wanneer je uitlogt, blijf je verder bladeren en reacties lezen. 5) Je schakelt de computer pas af..als je door iets of iemand wordt gedwongen..bv..je kunt je ogen bijna niet openen door slaap..of je vader of iemand anders dwingt je om te stoppen. Dat waren ze..de 5 vragen. Het aantal JA antwoorden bepaalt dus je verslavingsgraad. 1 X JA = Je bent niet verslaafd..helemaal niet. 2 X JA = Het is niet erg, je kan je zo gemakkelijk los koppelen van Marokko.nl 3 X JA = Het wordt moeilijker om je los te koppelen..het is een dubbeltje op haar kant. 4 X JA = Je bent verslaafd aan Marokko.nl ..je moet écht vechten om je los te koppelen..de meesten slagen hier niet in. 5 X JA = Je hebt behandeling nodig..je kunt niet zonder Marokko.nl. SPREEK JE UIT ERVARING MENEER?

LieveMeisje
03-08-2003, 16:13
Origineel gepost door marocgirl888 1=nee 2=nee 3=nee 4=nee 5=nee :schok: ouwe zus, ik geloof jou niet mannn .... laat me niet lache :haha:

casawia16
03-08-2003, 16:14
1=Ja 2=Ja 3=Ja 4=Nee 5=Ja :o

camjo
03-08-2003, 16:14
Origineel gepost door simpele_dame Wat een originele test zeg! Vraag me altijd af hoe je op zulke ideeen komt.... :) Ik heb geen enkele vraag met "ja" beantwoord maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog te kort lid van marokko.nl ben. Wel merk ik dat ik 's avonds vaak even inlog om te kijken of er nog interessante onderwerpen staan. Hmmm .... misschien zit ik dan toch in een soort voorfase van het 'verslaafd' zijn... ;) Origineel..nou..nee hoor.. :D Dat is het begin inderdaad..simpele -dame..je kan nu nog altijd stoppen :D wil je dat..dat is je kans nu.. Ik heb jullie via deze topic gewaarschuwd mensen.. :D :zwaai:

LieveMeisje
03-08-2003, 16:15
1=ja 2=ja 3=ja 4=ja 5=ja :o

camjo
03-08-2003, 16:16
Origineel gepost door Faatima SPREEK JE UIT ERVARING MENEER? Zeker en vast dame :D Vanwaar zou ik al deze informatie halen denk je...juist, uit ervaring.. ;)

Lady_moi
03-08-2003, 16:18
1) Je hebt het gevoel dat Marokko.nl een deel van jezelf is geworden. NEE 2) Je zou het liefst aan je computer al je maaltijden willen eten, zodat je Marokko.nl niet uit het oog verliest. Ja 3) Wanneer je inlogt, voel je je hartslag een beetje versnellen. Ja 4) En wanneer je uitlogt, blijf je verder bladeren en reacties lezen. Ja 5) Je schakelt de computer pas af..als je door iets of iemand wordt gedwongen..bv..je kunt je ogen bijna niet openen door slaap..of je vader of iemand anders dwingt je om te stoppen. Ja

Tsjelzies
03-08-2003, 16:22

1=ja 2=ja 3=ja 4=ja 5=soms

Pagina's : [1] 2 3 4