Bekijk originele versie : Hoeveel lebset hadden jullie aan ?
Chouaffa...
13-12-2006, 10:47
Ik zit zelf aan 4 te denken 1x kleur 2x kleur 3xamira 4x selha (man is selh) en dan de bruidsjurk wat vinden jullie ervan?
Ik 1x chedda 2x kleur 3x bruidsjurk 4x hotel:stout:
Chouaffa...
13-12-2006, 10:50
Ik 1x chedda 2x kleur 3x bruidsjurk 4x hotel:stout:
hahahhahaah :D :goedzo:
Chouaffa...
13-12-2006, 10:55
ikke 4
incl . je afscheidsjurk?
tempted_2_touch
13-12-2006, 10:57
3 lijkt mij genoeg...
1 tetouania
2 roze (hamaria)
3 .....
4 bruidsjurk
eerste was witte met capuchon, tweede kleur, 3e kleur, 4 saoudi stijl, weer wit met goud.
dus dan denk ik dat saoudi jurk afscheids jurk was(??)
Hedou houma lbisset li bito????
linaa_slief
13-12-2006, 12:32
ja ik vindt 4 te veel
2 mooie dure jurken :d en de bruidsjurk
vindt ik meer dan genoeg
Voetbaleria
13-12-2006, 12:34
3 lijkt mij genoeg...
1 tetouania
2 roze (hamaria)
3 .....
4 bruidsjurk
Hier sluit ik me bij aan!!!
En die tetouania mag zekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr niet ontbreken :banana: :hoera:
in marokko heb je vrij wenig te willen, daar is 4 jurken standaard... soms nog wel meer... dus vandaar dat ik er ook 4 had..... vind het wel mooi zeker voor de foto's...
Estee_Lauder
13-12-2006, 13:53
Ik heb de Henna op een vrijdag insha-allah en dan doe ik overdag zo'n witte traditionele henna-jurk aan, voor de henna. 's avonds doe ik een kaftan aan voor de "lebsa Tetouania" (ik kom uit Tetouan). Op zaterdag vieren we de bruiloft en dan doe ik eerst een witte lebsa aan, mijn tweede lebsa is turqoise/groen heeeeel erg mooi en daarna doe ik een witte bruidsjurk aan. That's it.
Dus voor de zaterdag uiteindelijk 2 Marokkaanse lebset en de bruidsjurk. Ik hou niet van 4/5 jurken op een avond, je ziet ook vaak dat de jurken geeneens mooi zijn. Ik heb 2 prachtjurken laten maken, echt traditionele jurken voor de Marokkaanse bruid, met stoffen van elk 750 euro (excl naaikosten). Maar dan heb je ook wat! ipv veel maar lelijk.
3einkroesha_19
13-12-2006, 13:59
Ik had op me trouwdag. 4 Lebset, voor de meesten te veel. Maar ik zei vroeger altijd wil in totaal 4 jurken aan dan pas me bruidsjurk dus 5 :hihi:
Ik moet wel zeggen de negaffa heeft de planning wel goed bijgehouden want heb genoeg met me dikke reed op die stoel gezeten hahahaha.
dus het was niet zo van snel ff een rondje en up naar de volgende jurk.
Bij mij ging het zo: 1ste lebsa een witte bruidstakshita met 3amaria. 2de lebsa van me lieve ma gekregen een turquase ( of hoe je dat schrijft). 3de iets oranje achtig. achteraf kwam ik erachter dat hij me niet zo stond ( op de video beeld dan) maar de rest vond van wel. me 4de lebsa was een geel goudachtige met een goude kleurige 3amaria van me tante. en als laatte afscheidsjurk de bruidsjurk.
tempted_2_touch
13-12-2006, 14:03
Hier sluit ik me bij aan!!!
En die tetouania mag zekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr niet ontbreken :banana: :hoera:
jep in tetouan doen ze eigelijk maar 2 toch de tetouania/chedda en nog 1tje en dan de bruidsjurk... maar ik vind 3 wel leuk omdat ik niet zou kunnen kiezen :hihi:
Tetouania is de mooiste van allemaal :love: die wil ik in het goud
Voetbaleria
13-12-2006, 14:05
jep in tetouan doen ze eigelijk maar 2 toch de tetouania/chedda en nog 1tje en dan de bruidsjurk... maar ik vind 3 wel leuk omdat ik niet zou kunnen kiezen :hihi:
Tetouania is de mooiste van allemaal :love: die wil ik in het goud
Juistem!!!!! In tetouan doen ze er 2 ja maar ik vindt het ook te weinig en zou ook 3 doen en zekerrrrrrrrrrr tetouania is de mooiste van allemaal!!!!!
I know what you meann!!!!
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.