Bekijk originele versie : Wie heeft er GEEN bruiloft gegeven??
Tropicania
13-12-2006, 10:04
Hai lady's,
Ik vraag me toch eens af of er meiden zijn die geen bruiloft hebben gegeven of ook geen bruiloft willen geven.
Ik zit namelijk echt te denken om gewoon een leuk henna feest te geven met vriendinnen en dichtbijzijnde familie met elka3ida en 1 mooie jurk en dat ik de volgende dag gewoon door mijn man wordt opgehaald en wel in mijn bruidsjurk wegga naar het park samen en leuke fotos en dan lekker 3 a 4 weken op vakantie.....vindt het zo een zonde van het geld, ik bedoel maar NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT is er een bruiloft zonder dat er mensen commentaar leveren...en daarnaast geniet ik er zelf toch niet van en daar nog naast duizende euros verspillen aan mensen die toch zullen zeggen, haar jurken waren lelijk, haar decoratie was lelijk, tfoe er zat een haar in het eten....blablabla............oke graag jullie mening.................
Maroclady000
14-12-2006, 00:12
Klopt meid. Dat is een zeer mooie idee. Alleen mensen voelen zich vaak verplicht om OOK zo een feest te geven. Doe dat wat jou hartje wil.
bebergeitje
14-12-2006, 09:33
ik ga geen bruiloft geven...
we gaan in januari tekenen in marokko en dan als we terug komen ,dan ga ik terug naar mama huis en blijf daar nog een dagje en dan gaan we een etentje houden,bij ons thuis,net als bij een verloving!!!!
draag een wiite takchita en dat is het en in avond ga ik met hem mee naar huis en 2weken later gaan we op vakantie naar een ver en exotich land en dan ga ik daar wel foto's maken in bruidsjurk...
ik wou ook geen feest doen,wou het wel als ik het geld had,als ik beschikte over 20000euro of 10000euro,dan had ik het wel gedaan,maar vind het zonde om te sparen en allemaam aan 1 dag uit te geven. en mijn ventje is het daarmee eens....
3einkroesha_19
14-12-2006, 09:57
Iedereen doet het op zijn eigen manier. Je moet het doen hoe jij het graag wilt. Geen feest of wel een feest. gewoon wat je hartje wilt. en als jij en je aanstaande het er mee eens zijn dan moe tje het zeker doen :D
Allah iekemelekoem 3ela gair insha allah
Mysticalia
14-12-2006, 12:39
ik ga geen bruiloft geven...
we gaan in januari tekenen in marokko en dan als we terug komen ,dan ga ik terug naar mama huis en blijf daar nog een dagje en dan gaan we een etentje houden,bij ons thuis,net als bij een verloving!!!!
draag een wiite takchita en dat is het en in avond ga ik met hem mee naar huis en 2weken later gaan we op vakantie naar een ver en exotich land en dan ga ik daar wel foto's maken in bruidsjurk...
ik wou ook geen feest doen,wou het wel als ik het geld had,als ik beschikte over 20000euro of 10000euro,dan had ik het wel gedaan,maar vind het zonde om te sparen en allemaam aan 1 dag uit te geven. en mijn ventje is het daarmee eens....
:goedzo:
Het gebeurt vaak dat mensen gewoon een etentje geven voor hele naasten.
Maar echt helemaal niets en alleen tekenen heb ik nog nooit meegemaakt.
Estee_Lauder
14-12-2006, 19:09
Je hoort het steeds vaker, dus als jij er vrede mee hebt, why not?
bebergeitje
14-12-2006, 21:15
doe wat jij wilt
ChingChing
15-12-2006, 03:26
Waauw tof hoor & dat is niet es zo een slecht idee.
Ik die altyd al ne grote schone marriage wou. :maf:
Dit vind ik nu echt leuk seg!
Doe waar jij je het beste bij voelt.
Ik wil inshallah wel een knalbruiloft geven! :banana:
Voetbaleria
15-12-2006, 09:16
Doe waar jij je het beste bij voelt.
Ik wil inshallah wel een knalbruiloft geven! :banana:
Ik ook!!!!! :vrede: :hoera:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.