Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Even een vraagje...

Prinz
13-12-2006, 08:01

Decoratie van de zaal, de stoelhoezen, tafelkleden etc, hoort dat bij de catering? Of moet je dat apart inhuren.:confused:

SweetRose
13-12-2006, 08:09
NOrmaal gezien hoort dat er niet bij. Maar der zijn caterings die het ook derbij verhuren (niet inclusief bij de prijs van de catering hoor).

miss_nana
13-12-2006, 08:40
Bij ons is de decoratie, stoelenhoezen , tafelkleden inclusies...wordt gewoon bij de prijs inbegrepen...voor meer vragen pm me maar :)

Chouaffa...
13-12-2006, 08:53
Decoratie van de zaal, de stoelhoezen, tafelkleden etc, hoort dat bij de catering? Of moet je dat apart inhuren.:confused: Je hebt idd cateringbedrijven die dat ook wel verhuren Het is in precipe wel makkelijker dan heb je gelijk 2 dingen onder 1 dak Hoef je niet meer verder te zoeken ;)

lda
13-12-2006, 08:55

Aangeboden mooie zaaldecoratie voor alle feestelijke gelegenheden. Tafels: Op de tafels komen lange, effen, crèmekleurige tafelkleden met daarop een bovenkleed, bestaand uit goudkleurige gaas, afgezet met breed satijnen lint. Het wordt compleet gemaakt met servetten en een grote zilveren 5-armige kandelaar. Stoelen: De stoelhoezen zijn van dezelfde crèmekleurige stof met organza stoeldecoratie in verschillende kleuren voor elke feestelijke gelegenheid. Bijv. de groene set past bij een hennafeest, bordeauxrood voor een bruiloft. Voor geboortefeesten heb ik de kleuren baby-blauw en licht-roze. De theeglazen,limonadeglazen en karaffen zijn inbegrepen !!!! Een complete tafel kost € 25,= Voor vragen en interesse ben ik bereikbaar op het nummer 06 – 148 11 578. Tevens kan je me mailen op layladokni@hotmail.com http://www.mijnalbum.nl/Album=VYWW67QG

Prinz
13-12-2006, 10:03
Dus over t algemeen moet je een bedrijf zoeken die de decoratie doet? Wat dubbel zeg...

Chouaffa...
13-12-2006, 10:08
Dus over t algemeen moet je een bedrijf zoeken die de decoratie doet? Wat dubbel zeg... Hoe bedoel je dubbel? Kijk als je dus ook catering gaat bestellen bij een bedrijf die ook toevallig deco verhuurt dan zit je goed dan heb je 2 vliegen in 1 klap Neem je geen catering dan zoek je dus iemand die alleen deco verhuurt ;)

Prinz
13-12-2006, 10:15
Hoe bedoel je dubbel? Kijk als je dus ook catering gaat bestellen bij een bedrijf die ook toevallig deco verhuurt dan zit je goed dan heb je 2 vliegen in 1 klap Neem je geen catering dan zoek je dus iemand die alleen deco verhuurt ;) Ik neem inshallah wel catering. Mn bruiloft doe ik in Marokko (nador). Dan moet ik dus kijken naar een catering die ook de decoratie doet. (ik dacht eigenlijk dat t standaard was) Oke thanks meis!

Chouaffa...
13-12-2006, 10:19
Ik neem inshallah wel catering. Mn bruiloft doe ik in Marokko (nador). Dan moet ik dus kijken naar een catering die ook de decoratie doet. (ik dacht eigenlijk dat t standaard was) Oke thanks meis! Oh maar meid ik weet niet hoe het in nador gaat hoor ik had het over hier nld ;)

tempted_2_touch
13-12-2006, 10:46
als je een catering neemt dan is het vaak ook incl. de decoratie maar dat hoeft niet altijd ;)

Fatima_24
23-12-2006, 19:41
Meestal zitten het bij de catering schatje.