Bekijk originele versie : wat kun je tegen droge lippen doen????
inspiratiebron
12-12-2006, 23:30
Ik heb kast van droge lippen en heb bijna van alles gebruikt zoals vaseline,
lippenbalsem van allerlei soorten. Ik gebruik lippenstift alleen op feesjes
maaar dan worden mijn lippen zo droog dat er barsten onstaan en dat ziet
er niet mooi uit.
Ik hoop op tips,
alvast bedankt :D
je moet ze vet houden er zijn speciale sticks daarvoor moet je even vragen bij de drogist
moonlight24
12-12-2006, 23:49
meid je moet blauwe Blistex gebruiken, ik vind hem echt goed. verder kan je ook nog naar de apotheek gaan daar hebben ze speciale zalfje voor echt droge lippen.
MissGangsta
12-12-2006, 23:51
Als je van die droge lippen hebt, moet je even met je tong langs je lippen gaan en dan met een suikerklontje ff (zachtjes!) over je lippen heen en weer gaan. Daarna ff spoelen met water en dan Blistex ! (wit potje)
;)
He meid
wat ik echt goed vind en echt goed helpt bij is: Labello SOS Lip Balsem:goedzo:
Nee je moet ze juist niet nat maken met je tong daar worden ze juist droog van. Vocht gaat niet naar binnen toe en blijft alleen op je lippen zitten en dan drogen ze uit. Daarom moet ze ze echt met vet zacht houden.
MissGangsta
13-12-2006, 00:12
Nee je moet ze juist niet nat maken met je tong daar worden ze juist droog van. Vocht gaat niet naar binnen toe en blijft alleen op je lippen zitten en dan drogen ze uit. Daarom moet ze ze echt met vet zacht houden.
Klopt, maar dat is nou juist de bedoeling. Zodat je een suiker klontje kan gebruiken. Die is toch ruw en dan haal je al die "schilfers" weg snapje? En daarna pas iets vettigs.
Klopt, maar dat is nou juist de bedoeling. Zodat je een suiker klontje kan gebruiken. Die is toch ruw en dan haal je al die "schilfers" weg snapje? En daarna pas iets vettigs.
oh ohkee dan heb ik niks gezegd:D
MissGangsta
13-12-2006, 00:20
oh ohkee dan heb ik niks gezegd:D
:hihi: ;)
Chouaffa...
13-12-2006, 08:49
Ik heb kast van droge lippen en heb bijna van alles gebruikt zoals vaseline,
lippenbalsem van allerlei soorten. Ik gebruik lippenstift alleen op feesjes
maaar dan worden mijn lippen zo droog dat er barsten onstaan en dat ziet
er niet mooi uit.
Ik hoop op tips,
alvast bedankt :D
Scrub ze eerst voordat je lippenstift opdoet met een tandenborstel en doe het dan op :)
inspiratiebron
13-12-2006, 12:50
dank jullie allemaal voor de tips.
trouwens ik scrub mijn lippen ook maar het helpt, maar heel even en dan
als ik lippenstift gebruik dan word het zo lelijk.
Ik gebruik echt van die goede merken lippenstift maar dan komen er later
barstjes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.