Bekijk originele versie : Wat vindt je van koppelen?
SAMMYGIRL
02-08-2003, 17:33
Je ziet dat het nog steeds gebeurt dat een jongen/meisje een potentiele partner thuis ontvangt.
Met de hele familie erbij, zo kan je toch een meisje/jongen niet leren kennen er wordt dan alleen naar de uiterlijk gekeken.
Wat vind jij daarvan?
Als je tijd daar is dan ga je toch trouwen.
Kan je elkaar zo leuk vinden?
Kan je op deze manier verliefd worden?
Zou jij het zelf erg vinden als je ouders tegen jou zeggen "Het is nu tijd om te trouwen we hebben een kennis die een "goeie" jongen/meisje kent?
fatimaatjee
02-08-2003, 17:40
ik zou dat heel erg vinden ik zou me daar zoooo woest ommaken!! :boos:
C_OUJDIA
02-08-2003, 17:41
Heb er geen problemen mee..zolang ik niet de te koppelen persoon is...:maf:
what the?? gaan vrouwen tegen wordig de mannen tenhuwlijk vragen hij komt zelf maar :D
Het is toch niet zo erg,als jij bijvoorbeeld naar mij komt mijn hand komen vragen.Ik zal natuurlijk niet veel bruidschat vragen,zo ben ik niet. :D
miss__1984
03-08-2003, 15:32
licht er aan... ik heb een vriend en een vrindien 5 jaar geleden met elkaar gekoppeld.. e ze hebben nog steeds met elkaar... misschien binnenkrot inshallah verloven :D
cousina_rifia
03-08-2003, 21:47
nou kweenie of dat wel werkt...het kan natuurlijk....stel dat het een jongen is die jij nog nooit van je leven hebt gezien..dan word het wel moeilijk...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.