Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tvoe marokkaan steelt tasje van een meisje

Pagina's : [1] 2

NOURD1N
02-08-2003, 16:16

vertelde me broertje net stapt een meisje uit de tram met haar hand tas in haar hand loopt ze stukje komt zo klote marokkaan en ript haar tas :( die meisje hellemaal in schock :( die klote marokkaan er vandoor met haar tas.. tvoe egte schande als ik er was en zag het gebeuren wallah ik had die klote marokkaan achter aan gezeten enn hem lesje geleerd als ik hem zou pakke maar ja :aow:

Tsjelzies
02-08-2003, 16:17
weet je wat een schande is marokkaanse vrouwen tegen de 40 met hoofddoek die uit zeeman stelen of van die wijven die hun kinderen dat laten doen dat is pas TFOEEEEEEEEEEEEE

lafamilia
02-08-2003, 16:19
ewa ja, hoort erbij

NOURD1N
02-08-2003, 16:22
Origineel gepost door arimas_maroc weet je wat een schande is marokkaanse vrouwen tegen de 40 met hoofddoek die uit zeeman stelen of van die wijven die hun kinderen dat laten doen dat is pas TFOEEEEEEEEEEEEE ik geloof dat ni das weer zo n nederlands verhaaltje om vriende te make neej ik heb dat nooit gezien en een vrouwen van 4o nee sorry deze koek moeje toch ergens anders gaan verkopen

lafamilia
02-08-2003, 16:23

ik betaal niet

SAMMYGIRL
02-08-2003, 16:24
Origineel gepost door NOURD1N ik geloof dat ni das weer zo n nederlands verhaaltje om vriende te make neej ik heb dat nooit gezien en een vrouwen van 4o nee sorry deze koek moeje toch ergens anders gaan verkopen Nou, ik werkte in een schoenenzaak zonder alarm....en dat wist iedereen en geloof me er zaten marokkaanse vrouwen tussen, die dat deden....sommige hadden zelf nog het lef om te vragen of ik de baas wou afleiden zodat zij niet gepakt zouden worden...maar ja 't is mijn ervaring... :rolleyes:

Tsjelzies
02-08-2003, 16:24
Origineel gepost door NOURD1N ik geloof dat ni das weer zo n nederlands verhaaltje om vriende te make neej ik heb dat nooit gezien en een vrouwen van 4o nee sorry deze koek moeje toch ergens anders gaan verkopen mijn zus heeft daar gewerkt en er kwamen zo'n 3 keer per week polities maar die deden niet veel maar wollah geloof mij maar :o

Tsjelzies
02-08-2003, 16:25
Origineel gepost door rebel Nee, wat die hele ouwe vrouwtjes betreft, sommige begrijpen niet dat je bij de kassa moet zijn om wat te kunnen ruilen, en nemen het zo mee...en dan gaat de alarm af, en worden ze meegenomen omdat niemand hun snapt, en sommige denken dat ze ook etenswaren mogen ruilen ofzo duzz leggen ze bh onder hun baby in een kinderwagen :rolleyes: paleaze

Tsjelzies
02-08-2003, 16:26
Origineel gepost door lafamilia ik betaal niet jij weer met je filmpraatjes

Tsjelzies
02-08-2003, 16:30
Origineel gepost door rebel ja...stelende vrouwen bestaan wel (me schoonzus is er 1tje van :D ), maar ik geloof niet dat die hele ouwe vrouwtjes (55 a 65 jaar) het met opzet doen, dat lijkt me sterk. nee ik zeg ook niet alle ouwe mensjes maar sommige vooral hier in delft

NOURD1N
02-08-2003, 16:33
Origineel gepost door arimas_maroc mijn zus heeft daar gewerkt en er kwamen zo'n 3 keer per week polities maar die deden niet veel maar wollah geloof mij maar :o ok ik geloof je :D maar toch die andere iz gewoon beroving psygische schade iz erger maar ja kinderen late stele iz ook egt psygisch :jammer:

Tsjelzies
02-08-2003, 16:37
Origineel gepost door NOURD1N ok ik geloof je :D maar toch die andere iz gewoon beroving psygische schade iz erger maar ja kinderen late stele iz ook egt psygisch :jammer: ALS JE ME NIET ZO GELOVEN ZOU PSYGISCHE WORDEN K UT capslock

lafamilia
02-08-2003, 16:50
Origineel gepost door arimas_maroc jij weer met je filmpraatjes je heb wel een grot mond voor iemand die ik niet ken

MoCrO_PRiDe
02-08-2003, 16:52
Origineel gepost door arimas_maroc weet je wat een schande is marokkaanse vrouwen tegen de 40 met hoofddoek die uit zeeman stelen of van die wijven die hun kinderen dat laten doen dat is pas TFOEEEEEEEEEEEEE bestaan dan zulke vrouwen?!?!?!? ik denk het nie hoor :jammer:

NOURD1N
02-08-2003, 16:54

Origineel gepost door lafamilia je heb wel een grot mond voor iemand die ik niet ken za3ma :bril: ----------> :rolleyes:

Pagina's : [1] 2