Bekijk originele versie : waar kunt je het best bevallen in belgie
welke ziekenhuis kun je het best bevallen. dus waar ze vriendelijk zijn enz
Miss_Antwerpen
12-12-2006, 19:26
haha in elke ziekenhuis zekr:hihi:
wat en gekke vraag:maf:
Olijfje1984
12-12-2006, 19:29
Sint Vincentius is een goed ziekenhuis :o
hasna1986
12-12-2006, 19:30
hey meid waar ben je van antwerpen ik vind jan palfijn een goeie ziekenhuis is in merksem
ben je zwanger een dikke proficait dan!!
Sint Vincentius is een goed ziekenhuis :o
dat hoor ik vaak ik denk dat die het wordt.
kaftanmode
13-12-2006, 08:39
het Sint-Augustinus in Wilrijk, staat gekend voor zijn kraamafdeling, goede service, ze hebben de beste apparatuur en de kraamafdeling is daarenboven erg netjes, een grote aanrader!!!
achermijnpc
13-12-2006, 08:44
:maf: in elke ziekenhuis kan je bevallen hoor in be, en verzorgen je ze goed
KOm naar NL dan weet je wat voor een domme vraag dat is :moe:
kaftanmode
13-12-2006, 08:49
:maf: in elke ziekenhuis kan je bevallen hoor in be, en verzorgen je ze goed
KOm naar NL dan weet je wat voor een domme vraag dat is :moe:
niet overal hoor schattie, heb al erge verhalen gehoord over enkele ziekenhuizen hier in BE, waar ze je gewoon aan je lot overlaten door gebrek aan personeel, ik heb dan ook een ziekenhuis uitgekozen, waar ik niks dan positiefs heb over gehoord, uiteraard is iedere ervaring uniek, het kan bij mij ook tegenslaan, maar inchallah komt het wel goed ;)
SweetRose
13-12-2006, 08:50
het Sint-Augustinus in Wilrijk, staat gekend voor zijn kraamafdeling, goede service, ze hebben de beste apparatuur en de kraamafdeling is daarenboven erg netjes, een grote aanrader!!!
Akkoord :o.
Mysticalia
13-12-2006, 08:50
Universitair ziekenhuis van Antwerpen :hoera:
achermijnpc
13-12-2006, 08:51
niet overal hoor schattie, heb al erge verhalen gehoord over enkele ziekenhuizen hier in BE, waar ze je gewoon aan je lot overlaten door gebrek aan personeel, ik heb dan ook een ziekenhuis uitgekozen, waar ik niks dan positiefs heb over gehoord, uiteraard is iedere ervaring uniek, het kan bij mij ook tegenslaan, maar inchallah komt het wel goed ;)
Tjah ik heb nog nooit die verhalen gehoord hoor, van waar ik kom hebben we 2 ziekenhuizen, waar je ook bevalt ze verzorgen je heel goed :D zelfs als je die verpleegster gaat aanvallen en slaan :hihi: (zoals mijn schoonzus had gedaan)
kaftanmode
13-12-2006, 08:51
Universitair ziekenhuis van Antwerpen :hoera:
:goedzo: fantastisch ziekenhuis, maar niet voor een bevalling, vind het er creepy :hihi: wel uitstekende artsen :D
kaftanmode
13-12-2006, 08:52
Tjah ik heb nog nooit die verhalen gehoord hoor, van waar ik kom hebben we 2 ziekenhuizen, waar je ook bevalt ze verzorgen je heel goed :D zelfs als je die verpleegster gaat aanvallen en slaan :hihi: (zoals mijn schoonzus had gedaan)
:lol:
Mysticalia
13-12-2006, 08:53
:goedzo: fantastisch ziekenhuis, maar niet voor een bevalling, vind het er creepy :hihi: wel uitstekende artsen :D
H en mn zus zijn er bevallen en hadden geen klachten, integendeel :D
Het is creepy omdat het zo groot is dat je er verloren loopt :hihi:
Miss_Kouzina_15
13-12-2006, 08:54
Ja die is goed heb ik ook horen zeggen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.