Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alle meiden die verstand hebben van kleding hebben HELP!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

modetijgertje
12-12-2006, 13:02

Hallo dames, Ik ben depri :( Ik heb namelijk geen gevoel voor leuke kleding. Ik heb het idee dat wat ik ook koop, dat het mij niet staat. Als iemand tips heeft, en mij uit de brand wilt helpen dan zou ik dat zo fijn vinden. Modetijgertje is dus sarcastisch bedoeld he :moe: , dat begrijpen jullie denk ik wel. :hihi: Bedankt!! xxx modetijgertje

jeblia021
12-12-2006, 13:06
beschrijf jezelf eens? je lengte? figuur etc. dat zou alvast helpen als je tips wil krijgen :D

Karima_H
12-12-2006, 13:10
jij hebt echt hulp nodig!!!!!!!! awili :maf: ik vind dat je een keer niet met je moeder moet gaan shoppen maar met vriendinnen die jou helpen met kleding kopen die je wel staan. tjah vraag om tips in je omgevng want ik weet niet hoe je eruit ziet.. als jij je lekker voelt in je kelding, dan straal je dat ook uit, aar als je je niet lekker voelt in je kleding dan merkt de omgeving dat.. voor verdere tips, wees bij een profff

diamond_princes
12-12-2006, 13:14
waarom kleed je jezelf niet eens gewoon simpel. Simpele schoenen broek truitje. Dan ga je met die kleren expiremteren zoals een riem over de truitje. Als je het bevalt, kan je nog verder gaan. Je moet niet altijd zwart dragen draag eens geel ofzo. ga met een paar vriendinnen naar de centrum die modebewust zijn. kijk wat jouwn sterke punten zijn en accentueer hem.Je moet ook weer niet overdrijven gewoon stapje voor stapje. succes meid diamond_princes

modetijgertje
12-12-2006, 13:32

Ik ben 1.65 en ik ben best vol. Ik heb een dikke buik :moe: echt van die zwembandjes. Bedankt voor de tips dames.

Fashionvictim
12-12-2006, 13:35
Hmm Ja je moet eens gaan winkelen met mensen die modebewust zijn en jou kunnen vertellen wat je wel en niet staat. Tegenwoordig heb je zoveel leuke kleding, je kan de plank niet mis slaan. Als je een shopmaatje nodig hebt, hoor ik het wel ;)

Galopea
12-12-2006, 13:40
Meid ik zou je dolgraag willen helpen maar dan moet ik wel weten hoe je eruit ziet. dus je lichaamsbouw huidskleur ofzo. Of maak anderrs een afspraak met me dan neem ik je mee uit winkelen:o.

modetijgertje
12-12-2006, 13:44
Weet je wat het probleem is meiden, mijn vriendinnen die durven dat niet te zeggen denk ik. Omdat ze me denk niet willen "beledigen". Echt fijn al die reacties. Selaila ik ben ongeveer 1.65 en ik ben best vol. Vooral bij mijn buik en mijn borsten. En ik heb een lichte huidskleur.

Galopea
12-12-2006, 13:44
Als je durft moet je een keer mee gaan winkelen:o. Het beste is om kledingstukken te passen. En volle buik, betekent dat je iets met een A-lijn moet nemen dat camoufleert perfecct:D Vriendinnen moeten juist eerlijk zijn, begrijp wel dat ze je niet willen beledigen maar ik zeg de waarheid zodat mijn vriendin niet voorschut loopt:o.

Fashionvictim
12-12-2006, 13:45
Ja begryp wat je bedoelt. Maar goed, jij loopt nu wel in kleiding waar je je niet in goed voelt. Je moet gaan shoppen, met iemand van wie je weet dat zij 100% eerlyk tegen je is.

Fashionvictim
12-12-2006, 13:46
Jaa precies, ik vertel mijn vriendinnen ook altyd de waarheid, zodat ze niet voor schut lopen en andersom ook.

modetijgertje
12-12-2006, 13:47
Wat is een A lijn? Je hebt ook gelijk, ik smeek ze ook meestal om gewoone erlijk te zijn en dan zeggen ze "ja het staaat je leuk." :moe: maar dat vind ik niet. Ik vind het gewoon te simpel en saai, en meestal dan steken mijn zwembandjes uit als ik een truitje aan heb ofzo. En ik wil niet te wijde kleding dragen want dan val ik volgens mij ook teveel op, of niet? Ik wil best een keer me tje gaan winkelen :D ik stel eerlijkheid gewoon op prijs.

Galopea
12-12-2006, 13:48
Meid neem iemand om mee te winkelen (Moi of Fashionvictim) die geen vriendin van je is. We zijn objectief en vertellen je de waarheid. Winkel je wel eens in A'dam?

Fashionvictim
12-12-2006, 13:53
Jaa precies. We kunnen ook beide met je mee, krijg je dubbele eerlykheid. Als je er behoefte aan hebt, ben ik bereid mee te gaan. Shoppen is leuk, en iemand er mee helpen nog leuker ;)

modetijgertje
12-12-2006, 13:54

soms, vaker in rotterdam eigenlijk. Waarom gaan we niet met zijn 3en winkelen. Ik vind het wel heel aardig van jullie dat jullie dat willen doen. I love mensen di eobjectief zijn, dan loop ik er eens een keer normaal bij :jammer:

Pagina's : [1] 2