Bekijk originele versie : Veel werk uren over wat moet ik er mee???
Salaam aliekoem
ik heb veel uren over ongeveer 8 dagen.ik werk om de weekend dan is het 2 maanden.is het mogelijk om die uren uit betaalt krijg??
OemShaheed
12-12-2006, 12:09
yep maar dan betaal je er ongeveer 40% belasting over, je kan het beter als vrije dagen opnemen, ben je gunstiger uit.
Mozhima1
12-12-2006, 12:09
Je hebt dus overuren gemaakt en die staan nog genoteerd. Ik zou voorstellen om ze uit te laten betalen. Is altijd mooi meegenomen. Of opnemen als verlof kan ook.
maar volgens mij kan ik ze niet meenemen naar volgend jaar.
en nu opnemen kan niet. ik moet maar 1 hele weekend werken dan is het januari. ik hoop dat ik het gewoon uitbetaald krijg hahaha zekerrr mooi meegenomen.
Wachtttttttttt effe ik heb ook zoveeeeel dagen maar ik dacht slim te zijn en ze te sparen voor volgend jaar maar ik heb er dus niets aan of wel
OemShaheed
12-12-2006, 12:16
Bij ons gaan de dagen van vorig jaar gewoon mee hoor! Ik zou het maar even navragen als ik jou was voordat je beslissingen neemt gebaseerd op gebakken lucht!
Ik heb net mailtje gestuurd aan me werkgever en die zou het aan iemand vragen of ik die uren uitbetaald krijg.
ik wacht af ik hoop dat ik gewoon geld krijg hahaha
OemShaheed
12-12-2006, 12:24
Ik heb net mailtje gestuurd aan me werkgever en die zou het aan iemand vragen of ik die uren uitbetaald krijg.
ik wacht af ik hoop dat ik gewoon geld krijg hahaha
Afwachten zou ik niet doen, niet nu je nog de keuze hebt. Als ik jou was zou ik contact opnemen met personeelszaken, die weten het fijne ervan.
Mozhima1
12-12-2006, 12:27
Bij ons mogen we de advdagen niet mee nemen naar het volgend jaar, maar de vakantie uren wel.
Ik zorg altijd dat ik mijn dagen zoveel mogelijk op maak. En voor overuren krijgen we voornamelijk tijd voor tijd.
Dus de overuren in tijd op nemen.
Salaam aliekoem
ik heb veel uren over ongeveer 8 dagen.ik werk om de weekend dan is het 2 maanden.is het mogelijk om die uren uit betaalt krijg??
Hoi zina, ik las in je pm dat je lekker naar marokko gaat. (Ben jaloers op je :hihi: )
Leuk joh met wie ga je
Hoi zina, ik las in je pm dat je lekker naar marokko gaat. (Ben jaloers op je :hihi: )
Leuk joh met wie ga je
Hoi schatje als goed??
Ja ik ga binnenkort naar tanger INsa allah :banana: hahah
Ik ga alleen :banana: :banana:
ChingChing
12-12-2006, 12:30
Dat moet je vragen aan de mensen van de vakbonden ( by de jouwe dan )
Hoi schatje als goed??
Ja ik ga binnenkort naar tanger INsa allah :banana: hahah
Ik ga alleen :banana: :banana:
serieus helemaal alleen? Hoezo niet met iemand erbij is toch veel gezelliger
serieus helemaal alleen? Hoezo niet met iemand erbij is toch veel gezelliger
Ik heb en zus wonen in tanger. en ik heb haar2,5 jaar niet gezien dus ga ik met haar el3ied vieren. ze heeft 3 dochtertjes Lekkerr gezelig hahah
Dat moet je vragen aan de mensen van de vakbonden ( by de jouwe dan )
Okee dank je well ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.