Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help....!!! Wie Heeft Tips Voor Mij (marokaanse Feest Op Sgool)

Amal_47_7
12-12-2006, 11:41

Hallo dames. Ik samen net mijn andere 4 vriendinnen organiseren een marokaans feest op school. we hebben maar een week de tijd en we weten niet waar we moeten beginnen:( . we houden in ieder geval wel een modeshow voor de dames en dan een voor de heren. Wie heeft tips voor mij..............?????????????

Milatju
12-12-2006, 11:41
je kan een leuke modeshow geven ..van marokaanse kledij .. of bruidsmode.. je kan hapjes maken van marokaanse lekkernije .. marokaanse muziek draaien .. of als jullie een buget hebben dakamaraksia laten komen ..

Amal_47_7
12-12-2006, 11:44
Ja de modeshow doen we. de lekkernijen maken we thuis. maar ik denk toch dat we iets missen. kun je me ook tips geven over wat we zeker niet moeten vergeten...?????

Milatju
12-12-2006, 11:45
marokaanse thee versieren van het lokaal / aula uiteraard muziek !!!!!! :banana: wat je ook kan doen is aan het einde zelf gemaakte bedankjes geven ...

Amal_47_7
12-12-2006, 11:51

Ja , marokaanse thee maken we zeker. We hebben ook al iemand geregeld die trboukka gaat slaan. en een dj. de jongens willen ook graag meedoen met de modeshow alleen hebben we meisjes te kort...

Amal_47_7
12-12-2006, 11:56
Enn Milartjuh. Nog gefeliciteerd met je verloving.

honingbijtje
12-12-2006, 16:47
ewa zin inoe we hebben nog steeds geen reacties zo te zien maar komt allemaal goed in sha allah enne jah mesgien dat er tog nog mensen reageren je weet maar nooit maar milatjuh bedankt meid en gefeliciteerd met je verloving wanneer is je bruiloft?????????? ;) kus laila