Bekijk originele versie : FF jullie hulp nodig????????
Jasmin2005
12-12-2006, 10:08
Dag dames,
Kunnen jullie mij helpen aan een leuke tekst a 2 zinnetjes voor op een kaart.
Een collega gaat trouwen en weet ff niet wat ik op de kaar zetten.
Aub jullie hulp.
Mijn dank is groot
Jasmin2005
12-12-2006, 10:15
niemand???????????????
snik snik
aaah tuurlijk is r hulp :D
is t n moslima?
Jasmin2005
12-12-2006, 11:08
aaah tuurlijk is r hulp :D
is t n moslima?
Nee, het is voor een nl collega:D
alvast bes=dankt meid;)
De juiste heb je gevonden en ook hij heeft jou zien staan, als echtgenote zal je verder gaan.
Ik wens je al het geluk en plezier toe in je huwelijk.
zoiets :)... ?
Jasmin2005
12-12-2006, 12:00
De juiste heb je gevonden en ook hij heeft jou zien staan, als echtgenote zal je verder gaan.
Ik wens je al het geluk en plezier toe in je huwelijk.
zoiets :)... ?
Het is een lesbienne die gaat trouwen. dus ik denk dat ie tekst niet echt gepast is. Misschien nog iets anders in gedachten???
Ik vind het zo moeilijk om dat het 2 vrouwen zijn snappie.
Ik hoop dat je mij verder kan helpen:-)
:kus: van mij
mevr_watata
12-12-2006, 12:16
Hierbij wil je ik je gefeliciteren met je trouwdag.
ik hoop dat gelukkig word
ps. helaas heb ik geen kado zit in geldnoot vandaar
jeblia021
12-12-2006, 13:04
Altijd al voor elkaar bestemd geweest en elkaar eindelijk gevonden...heel veel geluk in jullie huwelijk toegewenst!
(Eigenlijk zou je moeten zeggen: allah jmsagkoem, maar goed dat blijkt tussen ons :D)
Het is een lesbienne die gaat trouwen. dus ik denk dat ie tekst niet echt gepast is. Misschien nog iets anders in gedachten???
Ik vind het zo moeilijk om dat het 2 vrouwen zijn snappie.
Ik hoop dat je mij verder kan helpen:-)
:kus: van mij
een lesbienne?? :confused:
ewa vergeef me dat ik daar niet aan heb gedacht...hahaha dat is ook nog mogelijk Allah yehfed.
Altijd al voor elkaar bestemd geweest en elkaar eindelijk gevonden...heel veel geluk in jullie huwelijk toegewenst!
(Eigenlijk zou je moeten zeggen: allah jmsagkoem, maar goed dat blijkt tussen ons :D)
hahahha kijk kijk hoe wij zijn :o
je omdraaien en toch zeggen Allah jemsagkoem jek.. :hihi:
En dat gevoel deel ik met je maar weet je wat?
Je kan ook GEEN kaartje meegeven...en gewoon een hand geven en een lieve lach terwijl je wat met 'succes' of 'veel geluk' toemurmelt..
jeblia021
12-12-2006, 14:41
hahahha kijk kijk hoe wij zijn :o
je omdraaien en toch zeggen Allah jemsagkoem jek.. :hihi:
En dat gevoel deel ik met je maar weet je wat?
Je kan ook GEEN kaartje meegeven...en gewoon een hand geven en een lieve lach terwijl je wat met 'succes' of 'veel geluk' toemurmelt..
jah sorry als ze het lef heeft dan mag ze het in hun gezicht zeggen van mij...als het een marokkaanse of moslim geweest was dan had ik het in het gezicht gezegd, eerlijk waar, maar goed tegen een kafira is niet zoveel in te brengen dus hou je het maar voor je :D
jah sorry als ze het lef heeft dan mag ze het in hun gezicht zeggen van mij...als het een marokkaanse of moslim geweest was dan had ik het in het gezicht gezegd, eerlijk waar, maar goed tegen een kafira is niet zoveel in te brengen dus hou je het maar voor je :D
ewa door geen kaartje mee te geven, weet je voor jezelf waar je staat.
No, I wouldnt..ik zou geen kaartje meegeven, puur voor mijzelf en mijn eigen standpunt, walakien das mijn idee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.