Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je lijf

Pagina's : [1] 2

nana_
11-12-2006, 23:43

Stel je gaat trouwen insha-allah En je iets waar je je voor schaamt bijvoorbeeld een litteken of wijnvlek:( of aambeien of putjes in je been of 2 ongelijke borsten:) of iets anders. Ik kan het zo snel niet bedenken:D zou je dit vertellen voor je huwelijk of niet? Of heb je zoiets van dat merkt hij dan wel:lekkerpuh Stem nu anoniem!!

melika22
11-12-2006, 23:49
Gewoon vertelen meid. Als hij van je houdt dan ziet hij dat soort dingen toch niet. Bovendien alles komt van allah swt. Een huwelijk is gebaseerd op eerlijkheid en elke leugen maakt een stukje kapot in de liefde die een man voor je heeft.

laila2
11-12-2006, 23:51
hij merkt het wel als we getrouwd zijn. dat zijn allemaal geen erge dingen hoor.maar als je een soort van verminking hebt ofzo moet je het wel zeggen. dus als je celulites hebt moet je het zeker aan hem vertellen voordat je trouwt. dat hoeft niet hoor

laila2
11-12-2006, 23:53
Gewoon vertelen meid. Als hij van je houdt dan ziet hij dat soort dingen toch niet. Bovendien alles komt van allah swt. Een huwelijk is gebaseerd op eerlijkheid en elke leugen maakt een stukje kapot in de liefde die een man voor je heeft. dat zijn geen leugens maar onbelangrijke dingen die je niet hoeft te vertellen. dus als een borst niet helemaal gelijk is aan de andere of je hebt celulites of iets dergelijks moet je dat meteen gaan zeggen. het is toch niet een handicap ofzo wat je verbergt of een verminking

nana_
11-12-2006, 23:57

Gewoon vertelen meid. Als hij van je houdt dan ziet hij dat soort dingen toch niet. Bovendien alles komt van allah swt. Een huwelijk is gebaseerd op eerlijkheid en elke leugen maakt een stukje kapot in de liefde die een man voor je heeft. Goed gesproken:goedzo: maar ik ga niet trouwen:D Ik heb wel iets, ik heb een vlek op mijn rug maar hamdoelilah maar ik zou het ook vertellen denk ik. Het ligt er ook maar net aan wat vind ik. Er zijn ook vrouwen die andere dingen hebben die je niet zo makkelijk bespreekt.

fatima_erra
11-12-2006, 23:59
ik heb ook iets maar voor da ik ga trouwen ga ik eerst operatie doen

nana_
12-12-2006, 00:04
hij merkt het wel als we getrouwd zijn. dat zijn allemaal geen erge dingen hoor.maar als je een soort van verminking hebt ofzo moet je het wel zeggen. dus als je celulites hebt moet je het zeker aan hem vertellen voordat je trouwt. dat hoeft niet hoor Ohkee jij vindt deze dingen dus niet noemenswaardig:goedzo: Ik denk dat je gelijk hebt het ligt er net aan wat.

nana_
12-12-2006, 00:09
ik heb ook iets maar voor da ik ga trouwen ga ik eerst operatie doen Dat is wel heel heftig meid. Als je gaat trouwen dan gaat hij toch voor jou als persoon. En als hij van je houdt dan neemt hij alles van je. Het is het totaalpakketje zeg maar. Maar goed makkelijk gezegd, ik kan niet in je hoofd kijken natuurlijk. In ieder geval veel succes met wat je ook beslist. xx mii

lieve_meiske
12-12-2006, 00:23
als ik iets heb , dan mag hij t of course weten!..

lientje18
12-12-2006, 02:11
HAHA IK ZIE HET VOOR ME..SCHAT IK MOET JE WAT VERTELLEN VOORDAT WE TROUWEN:( IK HEB PUTJES EN EEN SINAASAPPELHUID..EN WAT STRIA OP ME HUIS EN NOG WAT ME ENE BORST IS KLEINER DAN DE ANDER.. ACH HIJ KOMT ER WEL ACHTER EN MANNEN DIE ZIEN ZULKE DINGEN NIET EENS WIJ VROUWEN MAKEN OND DAAR ZO DRUK OM.. EERLIJK GEZEGT DACHT IK DAAR VROEGER AAN MAAR nu hij zal vast ook wel dingen hebben waarover hij onzeker zal zijn.. (even tussendoor alles goed met je):goedzo:

Superficial
12-12-2006, 07:57
Ik behoor tot de twijfelgevalletjes. Ik zou waarschijnlijk doen alsof het me niets doet, het niets bijzonders is. Of als ik er erg dwars meezit juist wel! Als het me teveel zou worden zou ik het wel zeggen.

Mocrodiddlina
12-12-2006, 08:02
Als ik ergens meezat zou ik het meteen vertellen want op een gegeven moment komt het er toch wel achter. Beter te vroeg dan te laat :goedzo:

fatima_erra
12-12-2006, 22:11
Dat is wel heel heftig meid. Als je gaat trouwen dan gaat hij toch voor jou als persoon. En als hij van je houdt dan neemt hij alles van je. Het is het totaalpakketje zeg maar. Maar goed makkelijk gezegd, ik kan niet in je hoofd kijken natuurlijk. In ieder geval veel succes met wat je ook beslist. xx mii ik heb geen tepels wat moet een man doen met een vrouw zonder tepels:kwaad:

nana_
12-12-2006, 23:05
HAHA IK ZIE HET VOOR ME..SCHAT IK MOET JE WAT VERTELLEN VOORDAT WE TROUWEN:( IK HEB PUTJES EN EEN SINAASAPPELHUID..EN WAT STRIA OP ME HUIS EN NOG WAT ME ENE BORST IS KLEINER DAN DE ANDER.. ACH HIJ KOMT ER WEL ACHTER EN MANNEN DIE ZIEN ZULKE DINGEN NIET EENS WIJ VROUWEN MAKEN OND DAAR ZO DRUK OM.. EERLIJK GEZEGT DACHT IK DAAR VROEGER AAN MAAR nu hij zal vast ook wel dingen hebben waarover hij onzeker zal zijn.. (even tussendoor alles goed met je):goedzo: :haha: zie je het al voor je:hihi: ja die mannen zijn weer ergens anders onzeker over gaan ze ook niet zeggen. goed goed hamdoelilah en met jou?:wijs:

nana_
12-12-2006, 23:08

Ik behoor tot de twijfelgevalletjes. Ik zou waarschijnlijk doen alsof het me niets doet, het niets bijzonders is. Of als ik er erg dwars meezit juist wel! Als het me teveel zou worden zou ik het wel zeggen. Het hang er maar net van af dus. Insha-allah zal hij je gewoon nemen zoals je bent een toppertje:goedzo:

Pagina's : [1] 2