Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allah i ster oe saf

Pagina's : [1] 2

BennY_D
02-08-2003, 01:45

Zo vreemd he hoe je sommige mensen kunt beschouwen als vrienden en dat ze je dan zo in 1x in je rug steken... :s

selmAa
02-08-2003, 01:47
AUWWW..

celine_4ever
02-08-2003, 01:47
mensen van nu moet je niet meer vertrouwen... het beste voor jezelf om geen vriendinnen te hebben.... ik heb nu al een jaar geen vriendin en het gaat me steeds beter....

BennY_D
02-08-2003, 01:49
Origineel gepost door celine_4ever mensen van nu moet je niet meer vertrouwen... het beste voor jezelf om geen vriendinnen te hebben.... ik heb nu al een jaar geen vriendin en het gaat me steeds beter.... cker auw en ja celine je hebt gelijk meid is m`n eigen schuld ga je advies maar opvolgen SORRY ALLEMAAL maar tfoe 3la m3arba

achie25
02-08-2003, 01:50

Origineel gepost door BennY_D Zo vreemd he hoe je sommige mensen kunt beschouwen als vrienden en dat ze je dan zo in 1x in je rug steken... :s Breek me de bek niet open over vrienden.. Ik ben er in deze tijd wel achtergekomen wie mn echte vrienden zijn. Er zijn er maar 2 van overgebleven. 1 in marokko en 1 hier.. De rest kan allemaal van een hoge brug afspringen en te pletter vallen...

BennY_D
02-08-2003, 01:51
Origineel gepost door achie25 Breek me de bek niet open over vrienden.. Ik ben er in deze tijd wel achtergekomen wie mn echte vrienden zijn. Er zijn er maar 2 van overgebleven. 1 in marokko en 1 hier.. De rest kan allemaal van een hoge brug afspringen en te pletter vallen... je denkt dat je ze hebt je denkt dat ze je begrijpen dat ze ervoor je zijn maar als t erop aankomt you are all alone .. :'(

celine_4ever
02-08-2003, 01:52
Origineel gepost door BennY_D cker auw en ja celine je hebt gelijk meid is m`n eigen schuld ga je advies maar opvolgen SORRY ALLEMAAL maar tfoe 3la m3arba je zult eindelijk rust vinden in jezelf... echt waar... je zal zelfs winkelen alleen nog meer leuk vinden dan toen je vriendinnen had.... wil je eens keer dat iemand naar je luistert en je verlangt naar een vriendin om mee te praten..... 1 tip voor jou praat met je mama.... of je zus of zusje of nicht.... it works for me.....

BennY_D
02-08-2003, 01:53
Origineel gepost door celine_4ever je zult eindelijk rust vinden in jezelf... echt waar... je zal zelfs winkelen alleen nog meer leuk vinden dan toen je vriendinnen had.... wil je eens keer dat iemand naar je luistert en je verlangt naar een vriendin om mee te praten..... 1 tip voor jou praat met je mama.... of je zus of zusje of nicht.... it works for me..... Shukran a gti I`ll try ma ja zoals je weet is alles vertellen aan je familie een stuk moeilijker dan buitenstaanders (vrienden/vriendinnen)

celine_4ever
02-08-2003, 01:57
Origineel gepost door BennY_D Shukran a gti I`ll try ma ja zoals je weet is alles vertellen aan je familie een stuk moeilijker dan buitenstaanders (vrienden/vriendinnen) graag gedaan zinna..... wil je eens keer je hart opluchten bij mij dan kan dat altijd... en het leuke deraan is dat het lekker anoniem is dus je kan vragen stellen die je maar wilt.... als je wilt stuur ik je me email adres via pm.... ik hoor van je xxxx me :zwaai:

C_warrior
02-08-2003, 01:57
Ja zeker, je hebt helemaal gelijk mensen moet je niet vertrouwen. Ik vertrouw bijna niemand meer zelfs familie leden. Er zijn maar een paar mensen die ik vertrouw 2 of 3 mensen vertrouw ik, maar verder vertrouw ik alleen op mezelf, want 1 dag denk je dit zijn de mensen waar ik alles kan vertellen en dan op de andere dag hoor je het bij een ander of zeggen ze andere dingen tegen je... Vertrouw alleen op je zelf

BennY_D
02-08-2003, 01:59
Origineel gepost door celine_4ever graag gedaan zinna..... wil je eens keer je hart opluchten bij mij dan kan dat altijd... en het leuke deraan is dat het lekker anoniem is dus je kan vragen stellen die je maar wilt.... als je wilt stuur ik je me email adres via pm.... ik hoor van je xxxx me :zwaai: Shukran a zina ; )

celine_4ever
02-08-2003, 02:00
Origineel gepost door BennY_D Shukran a zina ; ) youre welcome my dear....:)

BennY_D
02-08-2003, 02:00
Origineel gepost door chabab Ja zeker, je hebt helemaal gelijk mensen moet je niet vertrouwen. Ik vertrouw bijna niemand meer zelfs familie leden. Er zijn maar een paar mensen die ik vertrouw 2 of 3 mensen vertrouw ik, maar verder vertrouw ik alleen op mezelf, want 1 dag denk je dit zijn de mensen waar ik alles kan vertellen en dan op de andere dag hoor je het bij een ander of zeggen ze andere dingen tegen je... Vertrouw alleen op je zelf Ja dat heb ik Cccckers geleerd de afgelopen 10 maanden... ; )

C_warrior
02-08-2003, 02:08
Origineel gepost door BennY_D Ja dat heb ik Cccckers geleerd de afgelopen 10 maanden... ; ) dat is mooi beter laat dan nooit ik had meer dan 3 jaar nodig om het te leren

BennY_D
02-08-2003, 02:11

Origineel gepost door chabab dat is mooi beter laat dan nooit ik had meer dan 3 jaar nodig om het te leren Fijn voor jou zoals ik dat net op msn hoorde : )

Pagina's : [1] 2