Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WaT ViNd JiJ DeRvAn

Pagina's : [1] 2

sherine
02-08-2003, 01:26

Ok een meisje is 18 alleen is heel wat anders dan de normale meisjes van die leeftijd ... Ze gaat bijna alleen maar met jongens om...heel weinig met meisjes kan ze niet zo goed mee opschieten... Ze spaced lacht chilled met de boys..maar gaat niet met ze gewoon respect Ze vind t wel belangrijk verzorgd te zijn enzo..maar geeft weinig om make up en is vaker non chalant gekleed.. Een paar korte vraagjes zodat je een soort van beeld krijgt geen details..maar hoe beschouw jij dat ?

selmAa
02-08-2003, 01:32
JAH WEET NIET..T ZEGT NIKS..ANDERE ZULLEN MISSCHIEN DER METEEN EEN H O E R VINDEN..MAAR JAH..TERWIJL T MISSCHIEN EEN DOODNORMAAL MEISJE IS.. KGA VEEL MET MN NEVEN EN BROER OM..EN SOMMIGE DIE NIET WETEN DAT T ME NEVEN ZIJN..KIJKEN ONS SOMS RAAR AAN..MAAR JAH..F U C K DIE MENSEN DAN GEWOON..

achie25
02-08-2003, 01:43
Origineel gepost door sherine Ok een meisje is 18 alleen is heel wat anders dan de normale meisjes van die leeftijd ... Ze gaat bijna alleen maar met jongens om...heel weinig met meisjes kan ze niet zo goed mee opschieten... Ze spaced lacht chilled met de boys..maar gaat niet met ze gewoon respect Ze vind t wel belangrijk verzorgd te zijn enzo..maar geeft weinig om make up en is vaker non chalant gekleed.. Een paar korte vraagjes zodat je een soort van beeld krijgt geen details..maar hoe beschouw jij dat ? Sherine toch?? :maf: Gedraagt ze zich ook als een jongen?? In dat geval zou ik snel een psychiater voor haar zoeken...

sherine
02-08-2003, 12:32
whuahauauhaa...... Praten maak niet uit...daar moet je schijt aan hebben...ze gedraagd zich niet als een jongen ...ze is gewoon chill...en bijna niemand vind der een **** ze hebben juist respect zowel jongens als meisjes.... Maar toch ze is 18..dan moet je beetje volwassen zijn denk ik..en meisjes van die leeftijd hebben hele andere intresse`s..snap je :)

emsoem
02-08-2003, 12:40

als ze denkt dat ze uit playboy mansion komt...STUPID wees gewoon normaal....;) wees je eigen....;) =emsoem=

sherine
02-08-2003, 12:43
Dat is het m nou juist...ze is der eigen.. als ze niet der eigen was.. zou ze ook wel make upjes op hebben...mooie kleertjes...roddelen giegelen...ze is juist andres is dat raar of niet ;) eerst lezen dan praten

emsoem
02-08-2003, 12:45
vreemd karakter heb je dan als je zo over je eigen praat....ik bedoel wie denkt er noyu dat ie uit playboy mansion komt? je moet niet alles wat je in je hebt uit de kast halen sommige dinge's moet je in je houden....; ) en volledig je eigen zijn kan niet....ik neem aan dat je je aan moet passen bij mensen.... en alleeen met jongens of gaan erles? =emsoem=

Lady_moi
02-08-2003, 13:08
is het een manwijf?

lafamilia
02-08-2003, 13:21
die gaat pot worden

sherine
02-08-2003, 13:28
neeh het is geen manwijf...Totaal niet niet vechterig of scheef lopen ofzo..ze gaat ook met meisjes om maar niet zo intensief als hoe meisjes met elkaar omgaan...en waarom aanpassen :confused: of je past bij elkaar ofniet toch.... wat heeft internet met realiteit te maken..op internet kan je zeggen blaaten wat je wil...niks te doen...realiteit zie je iemand het beeld alles..is totaaaal anderssss

Lady_moi
02-08-2003, 13:34
ik ben blij da ge het verschil ziet tusse virtueel en realiteit

sherine
02-08-2003, 13:38
wahuahua of niet...... zet je pica lekker ding !!!!!! waarom die gekke poppetje :p

Lady_moi
02-08-2003, 13:41
ehem ik reageerde bij huwelijk & islam en kreeg commentaar op me ondertekening en avatar en dus heb ik die zotte pop gezet enne mijn pic heb ik al 2 maal gezet meiske :D

lafamilia
02-08-2003, 13:48
ik zou t wel relaxed vinden, dat ik met een meisje kan chillen en spacen, altijd met jongens is ook eentonig

sherine
02-08-2003, 14:09

LadY I wanne see it :stout: f*ck die commentaar Angel...JIj begrijpt een beetje wat ik bedoel...goed verwoord maar toch je moet er wel aan denken dat dat meisje 18 is...:) la familia ;) wie weet !!!

Pagina's : [1] 2