Bekijk originele versie : Moodswings
Wie heeft daar ook zo´n last van :confused:
pffff.. ene moment dan voel ik me de gelukkigste vrouw van de wereld. Het volgende moment voel ik me zo down en zou zo een potje kunnen janken :traan1:
Ik kan dan ook niemand om me heen verdragen :jammer: Ik probeer me dan in te houden, maar ik snauw alles en iedereen af, zelfs wanneer ze adem halen in mijn buurt is dat al te veel :jammer:
Ik weet wat je bedoeld! Ik denk dat het met de tijd van het jaar te maken heeft. In de winter voel ik me meer depri dan in het voorjaar/zomer.
Ik denk dat we in een soort van winterdip zitten.
IKKE!
man ik verander gewoon in een GROEN MONSTER! en vooral net voor mijn menstruatie
ik ben het eecht spuugzat! ik ga gewoon op zoek naar oplossing hiervoor
Wie heeft daar ook zo´n last van :confused:
pffff.. ene moment dan voel ik me de gelukkigste vrouw van de wereld. Het volgende moment voel ik me zo down en zou zo een potje kunnen janken :traan1:
Ik kan dan ook niemand om me heen verdragen :jammer: Ik probeer me dan in te houden, maar ik snauw alles en iedereen af, zelfs wanneer ze adem halen in mijn buurt is dat al te veel :jammer:
Ohh je kunt beter vragen wanneer niet:hihi:
marocloubna
11-12-2006, 20:56
Volgens mij heeft iedere vrouw hier last van, zo ook ik!!!
Af en toe word ik echt gek van mezelf, want dan draai ik door om niks.........
Maar een paar uur later heb ik er geen last meer van.........
cuisinetje
11-12-2006, 21:16
Ik heb daar ook veel last van de laatste tijd, waarschijnlijk zwangerschapshormonen:maf2: heb vorige week mijn mobieltje tegen de muur gegooid:rolleyes: mikte op mijn man maar die dook weg:nerd: en nu zit ik zonder mobieltje:(
typisch iets vrouwelijk.. chocalade help!
Ik weet wat je bedoeld! Ik denk dat het met de tijd van het jaar te maken heeft. In de winter voel ik me meer depri dan in het voorjaar/zomer.
Ik denk dat we in een soort van winterdip zitten.
Het zal allemaal wel waar zijn, maar ik vertik het te geloven dat het met de winter te maken heeft. Want ik vind de winter namelijk helemaal niet erg :confused:
Ouafae21
11-12-2006, 22:04
ja ik herken het heel erg, mijn man wordt er gek van! hahah
IKKE!
man ik verander gewoon in een GROEN MONSTER! en vooral net voor mijn menstruatie
ik ben het eecht spuugzat! ik ga gewoon op zoek naar oplossing hiervoor
me too!!!!
Ik moet ook ongesteld worden maar tis toch belachelijk dat je je daardoor zo kunt voelen? :kwaad:
als je een oplossing weet let me know :kus:
Ohh je kunt beter vragen wanneer niet:hihi:
:hihi: is het zo erg :o
Volgens mij heeft iedere vrouw hier last van, zo ook ik!!!
Af en toe word ik echt gek van mezelf, want dan draai ik door om niks.........
Maar een paar uur later heb ik er geen last meer van.........
Ja erg herkenbaar :(
Ik heb daar ook veel last van de laatste tijd, waarschijnlijk zwangerschapshormonen:maf2: heb vorige week mijn mobieltje tegen de muur gegooid:rolleyes: mikte op mijn man maar die dook weg:nerd: en nu zit ik zonder mobieltje:(
:eek:
Dat is wel erg :hihi:
Ja geef de schuld maar aan de hormonen :o
typisch iets vrouwelijk.. chocalade help!
Mij heeft het echt nooit geholpen, het enige dat ik meer is dat mijn broek strakker gaat zitten :moe:
Ja, erg herkenbaar, zit nu ook in zo'n periode dat ik erg lichtgeraakt ben en ik bij het minste uit mijn vel schiet of zelfs zonder reden en zin heb iets tegen de grond te gooien. Volgens mij door dat depressieve weer buiten of de hormonen dat kan ook :) Volgens mij is dat eigen aan vrouwen :hihi:
pffff.. dat moet dan maar zo zijn weet het anders ook niet :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.