Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 islamitische verhaaltjes (echt gebeurt)

BoubkerC
01-08-2003, 23:46

hey ik heb 2 verhaaltjes sommige kennen ze hem wel van de chat maar sommige niet na hier komt de eersteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Er was eens een meisje die niet bid maar wel ramadan doet enzo ze ging naar een disco en ze bleef daar tot 24:00 ze wou met de trein gaan want het is veel sneller maar de vrienden van haar zeiden ja ga liever met de bus is veel veiliger maar ze was eigenwijs dus ze ging met de trein overal was vol junkie's dronken mensen mafiose moordenaars dieven enzo. ze ging naar zo een kamer er was niemand maar alleen een gozer helemaal aan de andere kan van de kamer die gozer kwam steeds dichterbij die meisje werd bang en ging steeds de koran vertellen die ze kent en ging ze ook steeds herhalen de man ging voor haar staan hij keek opeens met een bang gezicht naar links en recht en ging opeens wegrennen ze ging steeds de koran vertellen tot de trein kwam later volgende dag zag die meisje die gozer op tv dat hij een ander meisje heeft vermoord op diezelfde tijd ze ging naar de politiebereau en ging met de verdachte praten en vroeg waarom heb jij MIJ niet vermoord maar wel die andere meisje? die man zei opeens hoe kan ik jou onmogelijk vermoorden met die twee sterke mannen naast je. The end na dat was de eerste verhaal dit is ook echt gebeurt he mensenleer hier maar van Verhaal 2 er was eens een meisje van 8 en een moeder en een vader die over 8 dagen dood ging door een gevaarlijke virus moeder ging heletijd brieven sturen naar Allah (swt). Allah laat de rekening niet te hoog zijn. Allah laat me dochter veilig naar school gaan. enzo. haar dochter zag dat en vroeg wat doe je mama en ze zei ik schrijf brieven naar sir Yarbi. en haar dochter ging dat ook doen en ging ook schrijven sir yarbi laat me geld vinden op straat na dat kreeg ze, Sir Yarbi geef me een goeie een goed rapport. en dat ging 7 dagen door opeens is die meisje van de balkon gevallen en zijn vader was opeens 100 genezen had niks meer. haar moeder was bang om in haar kamer van haar dochter te komen haar man zei steeds tja je moet toch een keer in die kamer komen na 3 dagen later kwam de moeder in haar kamer ze deed de kamer open en zag een stoel op de grond ze wou hem goed zetten opeens zag ze naast de stoel een brief en zat daar geschreven Sir Yarbi Laat mij dood gaan inplaats van me vader. The end. Na ik wil jullie mening hebben ze zijn allebei ook echt gebeurt als je me niet gelooft a aghie hoef ik je mening niet hebben ik zeg alvast IN DE NAAM VAN ALLAH DIT IS ECHT GEBEURT na dat was me verhaal hopelijk hebben jullie er iets van geleerd have fun today, this day never coming back Thallah BC

BoubkerC
01-08-2003, 23:50
waarom komt hij niet op #yasmina?

BoubkerC
01-08-2003, 23:52
waarom doet i het niet?

Hebielaaa
01-08-2003, 23:53
ma'schallah Zo zie je allah is groot en machtig.....

Hebielaaa
01-08-2003, 23:57

Origineel gepost door lemia_lemia dat eerste verhaal,ken ik,was niet zo gebeurd maar okehttp://www.news.harvard.edu/gazette/2001/03.15/photos/islam-375.jpg Ja het eerste verhaal heb ik ook in een heel andere versie gelezen...maar t'gaat om de boodschap hé

Fruitje
02-08-2003, 00:00
De verhalen zijn prachtig :goedzo: De spelling en grammatica niet echt denderend, maar dat geeft niet ;)

lafamilia
02-08-2003, 00:04
enge shit

BoubkerC
02-08-2003, 14:00
ik wist wel dat er foutjes erbij zat maar zag ze niet maar ja hier zien jullie als je aandacht aan Allah (swt) geeft krijg je aandacht terug na ik heb nog meer gehoord maar die ben ik allemaal vergeten

BerberLayD
02-08-2003, 14:06
de 1e ha ik al gelezen, mar uitgebreider, maar ya,..ik begrijp de boodschap in ieder geva...Allah swt de barmhartige is geduldig en luistert naar iedereen

BoubkerC
02-08-2003, 14:38
hey wat doe je met me naam ik zie bij jou foto BC waaaaaaaaaaaaaaah dat is wel MIJN nickname: :boos: