Bekijk originele versie : ik ben het dan ook meer dan zat! verdomme!
Meer dan 20 sollicitatiebrieven geschreven, honderden bezoeken aan het uitzendbureau, x-aantal telefoontjes gepleegd en nog nog nemen ze je niet aan. Zodra ze horen: 'met ali, hassan of mohamed' verdraaien ze de boel. En dan zogenaamd in de media publiceren dat bedrijven niet discrimineren. Waar zijn zij bang voor? we gaan ze heus niet overvallen of bedreigen hoor. waarom zijn allochtonen slechter in arbeid dan autochtonen? vertel mij nou eens waarom? En dan niet te vergeten de smoesjes of wegwerktechnieken die ze gebruiken.
- we zijn al in verdere stadia met andere sollicitanten
- je compenties sluiten niet aan
- je past niet in onze organisatie
- uitzendbureau: kijk op internet :moe:
en ga zo maar doorr!!!!
ik ben het verdomme meer dan zat. Me omgeving heeft gelijk. ook al doe je moeite, ook al solliciteer je 24/7. het maakt niks uit. ze nemen je toch niet aan.
:kwaad:
ik stop er mee! ze kunnen de pot op :lekkerpuh ik ga mijn eigen dingen doen en o wee als ze zich daarmee boeien :kwaad:
rotzooi
Office_Queen
11-12-2006, 15:39
Elgair inchaAllah, kop op!
Office_Queen
11-12-2006, 15:41
Geef de hoop niet op asahbi en ga een bank beroven... en dan hoef je nooit meer te werken....:D :D
Wat is dit voor scheve aanmoediging :moe:
Nou join the club.. ben al een half jaar werkloos en kan nog maar niks vinden terwijl ik op functies reageer waarvoor ik diploma's en ervaring heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan komen ze nog doodnormaal vragen: zou je voor een bepaalde functie je hoofddoek af doen? ............ Stelletje gekken bij elkaar tuurlijk doe ik mijn hidjaab niet af voor een baantje heb toch mijn principes en mijn geloof! EN beter gezegd dat blijf ik ook lekker houden of ze me nou aannemen ofniet zit toch in de WW dus inkomen is er zoiezo hamdoelillah hahaha...........
:moe: ik kap er echt mee. Dat zielige gedoe ook met mee draaien in de maatschappij. ze kunnen de pot op!
Nou join the club.. ben al een half jaar werkloos en kan nog maar niks vinden terwijl ik op functies reageer waarvoor ik diploma's en ervaring heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan komen ze nog doodnormaal vragen: zou je voor een bepaalde functie je hoofddoek af doen? ............ Stelletje gekken bij elkaar tuurlijk doe ik mijn hidjaab niet af voor een baantje heb toch mijn principes en mijn geloof! EN beter gezegd dat blijf ik ook lekker houden of ze me nou aannemen ofniet zit toch in de WW dus inkomen is er zoiezo hamdoelillah hahaha...........
Respect!
Shoekran :goedzo:
Hey gewoon blijven solliciteren hoor (ik laat t er zelf niet bij zitten :hihi: )
ze komen gewoon niet van me af.. hahaha
dus succes met het verder solliciteren en geduld hebben alles komt goed inshallah...:hadj:
nasima30
11-12-2006, 15:47
Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar het ligt zeker niet alleen aan het feit dat iemand allochtoon is.
Ik heb, ALHAMDOULILLAH, nooit problemen gehad bij een sollicitatie en ik ben een ras Marokkaanse en dat zet ik ook in mijn sollicitatiebrieven (bij nationaliteit, is niet verplicht, maar ik doe het standaard wel).
Naar wat voor functie solliciteer je??
Office_Queen
11-12-2006, 15:52
Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar het ligt zeker niet alleen aan het feit dat iemand allochtoon is.
Ik heb, ALHAMDOULILLAH, nooit problemen gehad bij een sollicitatie en ik ben een ras Marokkaanse en dat zet ik ook in mijn sollicitatiebrieven (bij nationaliteit, is niet verplicht, maar ik doe het standaard wel).
Naar wat voor functie solliciteer je??
Elhamdoulilah goed werk hoor, moge dat succes zo blijven inchaAllah
Office_Queen
11-12-2006, 15:56
Shoekran :goedzo:
Hey gewoon blijven solliciteren hoor (ik laat t er zelf niet bij zitten :hihi: )
ze komen gewoon niet van me af.. hahaha
dus succes met het verder solliciteren en geduld hebben alles komt goed inshallah...:hadj:
Dat vind ik ook, je moet juist niet bij de pakken gaan neer zitten en als het ware je vlaggetje uithangen maar doorgaan, het werkt niet als je thuis gaat zitten niksen dan voel je je ook alleen maar ellendig..Allah 3tik sbar om door te gaan..geloof in jezelf!
ik heb een hbo comm economie opzak :moe:
Shoekran agtie :)
Ik zal wel eerlijk moeten zeggen dat ik soms echt momenten heb dat ik er gewoon helemaal klaar mee ben net als de topicstarter maar vaak genoeg ben ik wel zo gemotiveerd om verder te zoeken want thuis zitten is helemaal niks voor mij.... maar komt allemaal goed inshallah gewoon geduld hebben is het belangerijkste
nasima30
11-12-2006, 16:13
ik heb een hbo comm economie opzak :moe:
Oke, daar kun je aardig wat richtingen mee op.
Heb je eerder gewerkt of ben je een "school'verlater?
zenoubatje
11-12-2006, 16:26
Salaam mensen, Ik heb de laatste jaar al 3 keer van baan moeten veranderen omdat mijn contract niet werd verlengd en omdat mijn functie naar een adere vesteging ging heb ik de laatste opgezegd.
Nu ben ik werkzaam als sales consultant, ik werk pas 2 maanden voor dit bedrijf ik word nu gewoon weggepest, mijn scores zijn enorm hoog ik sta zelfs boven aan mijn sales manager ik heb het dubbele van haar, ik ben nu ook opzoek omdat ik het niet meer aan kan op mijn werk met hun, jammer dat vrouwen vaak zo gemeen zijn, dit is trouwens niet de 1e keer dat mij zoiets moet overkomen, ik baal van mijn werk!!!!
Wayagher
11-12-2006, 17:15
zoek tijdelijk gewoon werk bij een uitzendbureau, in de tijd dat je aan het solliciteren bent. wat ik een beetje vaag vind is dat sommigen die geen baan kunnen vinden aansluitend op hun diploma thuis gaan zitten.
ik bedoel ga pizza's rondbrengen, ga achter de bar staan, word postbode... mohiem doe wat in de tussentijd! :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.