Bekijk originele versie : wedding planner
weddingplanner1
11-12-2006, 13:55
Selaam allemaal,
Wij als Wedding Planner chaabia willen jullie als echtpaar of familie leden en rust gevoel geven voor de bruiloft en tijdens de bruiloft. Dus geen stress van ik moet dit nog regelen en dat. Wij hebben alleen julie wensen nodig en geven u uw dag van uw leven inshallah.
Wij bieden u van de trouwvervoer tot het gooien van de boeket dwz heel het feest tot in de puntjes.
-Trouwvervoer
-Catering
-Decorati
-Koekjes
-Negafa`s
-band`s
-Modeshow`s
-cabaret
-dj`s
-camera
-bediening
-En nog veel meer u kunt van alles diensten gebruik maken in 1 pakket maar ook alleen adviezen opvragen kan ook
Wij organiseren het feest met een thema en naar u gekeuze kleuren.
U kunt ook van losse diensten gebruik maken bv alleen de catering
PM me gerust voor vragen of voor een afspraak om alles te bespreken.
Wedding Planner chaabia
oprechtt
11-12-2006, 13:59
Als ik verhalen hoor dat sommige hun afspraken niet nakomen, dan is zo'n weddingplanner best eng, want stel dat ze niet komen opdagen of iets niet goed hebben geregeld dan is die hele feest verpest...
Maar zoals ik altijd zeg: heel goed dat er mensen zijn die het makkelijk willen maken voor andere dus mijn complimenten:goedzo:
weddingplanner1
11-12-2006, 14:18
Als ik verhalen hoor dat sommige hun afspraken niet nakomen, dan is zo'n weddingplanner best eng, want stel dat ze niet komen opdagen of iets niet goed hebben geregeld dan is die hele feest verpest...
Maar zoals ik altijd zeg: heel goed dat er mensen zijn die het makkelijk willen maken voor andere dus mijn complimenten:goedzo:
Er worden altijd hele duidelijke afspraken gemaakt, en van onze kant, komen wij altijd onze afspraken na.......
Ik heb genoeg referenties om na te bellen ;)
maar bedankt voor je compliment!
Visagiste23
11-12-2006, 17:24
Ja maar dan is het juist zaak dat je voor elke afspraak die je maakt een juridisch contract opstelt. Je staat dan zeker sterk in je schoenen en het werkt efficienter en wekt een bepaalde instelling naar de andere kan op.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.