Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alhoceima: Wie komt er uit Alhoceima?

Pagina's : [1] 2

bladerbla
01-08-2003, 21:51

Het viel me op dat hier best veel mensen zitten die uit alhoceima komen. Wie komen er allemaal uit Alhoceima en waar in alhoceima woon je? Ik begin wel, ik kom uit Alhoceima. Ik kom uit Soek Ieyaccan. Voor de mensen die het niet kennen, het ligt bij Hospital mohammed 5 achter die militaire kazerne. Bij het ziekenhuis ga je helemaal rechtdoor en dan op het einde linksaf en op een gegeven moment rechtsaf en dan kom je bij een moskee op een helling, daar woon ik "Soek Ieyaccan".

selmAa
01-08-2003, 21:53
IK WOON TEGENOVER PLAYA.............HEEEEEEEEEEEEEERLIJKKKKK.....DIT JAAR GEWEEST....PARKIEEEE..CARABONITA...DAMNSSS KHAD DAT ECHT GEMISTT.

bladerbla
01-08-2003, 21:54
Origineel gepost door selmAa IK WOON TEGENOVER PLAYA.............HEEEEEEEEEEEEEERLIJKKKKK.....DIT JAAR GEWEEST....PARKIEEEE..CARABONITA...DAMNSSS KHAD DAT ECHT GEMISTT. Maak ons niet jaloers ja!!!!!!!!!Wij achterblijvers missen alhoceima ook. We willen geen leuke verhalen horen! ;-) ps: Je woont tegenover playa en je gaat naar callabonita?

selmAa
01-08-2003, 21:57
IK GA OVERAL HEEN..ELKE DAG PLAYA..IS BEETJE ERG....MAAR ALS JE ME ZOEKT BEN IK DAAR WEL TE VINDEN..ALLEEN SOMS CARABONITA..

bladerbla
01-08-2003, 21:58

Ja ik ken het wel, vanaf ons huis kun je lopend naar safsaf.

bladerbla
01-08-2003, 22:00
Origineel gepost door lemia_lemia He ken je daar een nederlandse vrouw,die woond daar ook Nee ik ken niet echt mensen in Alhoceima. Alleen mensen die ik in Nederland ook ken.

bladerbla
01-08-2003, 22:07
Origineel gepost door lady_cassis Ewa daar ben ik wel vaak, Of Anders in Wario. maar daar heb ik wel saaie Familie. Saaie familie....???Nouuuuu wil je ruilen dan?? Alhoceima is een nachtmerrie voor mij, ik ken daar bijna niemand. Gelukkig zijn er ook een aantal mensen uit Utrecht, dus als ik die tegenkom dan mag ik van geluk spreken. Vorige keer dat ik in alhoceima was wilde ik al na 3 dagen terug naar Nederland omdat ik daar niemand kende. En ook omdat je in de avond daar allemaal losers had die stoer deden met hun auto, echt een schande. Toen schaamde ik me gewoon om uit Europa te komen.

Noerallain18
01-08-2003, 22:08
Hey chickies, Ik kom ook uit Alhoceima.Kennen jullie die 2 lange straten die naar een kleine moskee leiden, nou in de eerste straat woon ik.Vlak bij spitar militair.Ik heb het dit jaar echt gemist.Volgend jaar maar insha allah!

bladerbla
01-08-2003, 22:09
Origineel gepost door Noerallain18 Hey chickies, Ik kom ook uit Alhoceima.Kennen jullie die 2 lange straten die naar een kleine moskee leiden, nou in de eerste straat woon ik.Vlak bij spitar militair.Ik heb het dit jaar echt gemist.Volgend jaar maar insha allah! Iwaaaaaa boervrouw daar woon ik ook in de buurt. Ik woon bij sepitta n militair oversteken en dan naar boven lopen (dat is wanneer je lopend gaat met een omweg).

Noerallain18
01-08-2003, 22:13
awillie wat leuuuuuuukkkkkkkkkk, volgende zomer rwinaaaaaa

MariamaMslma
01-08-2003, 22:17
TET1 ma keejnsie ma 7sen meb bledie :hihi: (kan niet groter????? :boos: )

Tarifith25
01-08-2003, 22:18
Hee bladerbla en noerallain18, wat grappig, ik woon ook daar bij de moskee. Dus volgend jaar meeting? :)

saidaaatje
01-08-2003, 22:20
ben ook van al hoceima..maar na 1 week heb ik daar gezien...gelukkig bezoeken we ook andere steden als we in marokko zijn.... tanger is echt cool

selmAa
01-08-2003, 22:20
Origineel gepost door Noerallain18 Hey chickies, Ik kom ook uit Alhoceima.Kennen jullie die 2 lange straten die naar een kleine moskee leiden, nou in de eerste straat woon ik.Vlak bij spitar militair.Ik heb het dit jaar echt gemist.Volgend jaar maar insha allah! IS DIE SPITAR MILITAIR OP ZO'N HOEKIE??

Noerallain18
01-08-2003, 22:25

Ja Selma, het is een kleine moskee en Tarifith...waarom niet, lijkt me ontzettend leuk insha allah!!! KOESSIEEEEEEEE

Pagina's : [1] 2