Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van zo'n soort jurk....
babydoll
10-12-2006, 23:09
Hai hai, Wat vinden jullie van zo'n jurk op de hennaavond.
Ikzelf vind het mooooi....
groetjes babydoll..:o
[img=http://img343.imageshack.us/img343/1756/simpeledressmb6.th.png] (http://img343.imageshack.us/my.php?image=simpeledressmb6.png)
babydoll
10-12-2006, 23:14
wauhaha is niet echt duidelijk...
maar k vind hem wel mooi;)
Jah het is natuurlijk maar een tekening, maar ik bedoel zo'n stijl jurk.
Het is wel heel apart, ik weet niet of ik er zelf voor zou kiezen
misschien wel als ik het gemaakt en al zie.
Heel leuk bedacht :goedzo:
babydoll
10-12-2006, 23:19
Het is wel heel apart, ik weet niet of ik er zelf voor zou kiezen
misschien wel als ik het gemaakt en al zie.
Heel leuk bedacht :goedzo:
aah thanks,
maar ik had ooit zo'n jurk hier op marokko.nl gezien, maar kan hem niet meer vinden helaas, misschien dat iemand hem hier kan plaatsen?
het is wel wat anders dan een takschieta...
aah thanks,
maar ik had ooit zo'n jurk hier op marokko.nl gezien, maar kan hem niet meer vinden helaas, misschien dat iemand hem hier kan plaatsen?
het is wel wat anders dan een takschieta...
Ja daarom ik denk dat ik daarom juist zoiets heb van, hhhmmm eerst gemaakt en al zien. Het is natuurlijk iets geheel anders dan de standaard kaftan of takshita die men aantrekt op de hennadag. Maar hij oogt nu wel mooi simpel en elegant.
Ik denk dat als je een mooi stofje ervoor vind, mooie sluier en em laat maken dat het zeker zal slagen. ;)
babydoll
10-12-2006, 23:28
Ja daarom ik denk dat ik daarom juist zoiets heb van, hhhmmm eerst gemaakt en al zien. Het is natuurlijk iets geheel anders dan de standaard kaftan of takshita die men aantrekt op de hennadag. Maar hij oogt nu wel mooi simpel en elegant.
Ik denk dat als je een mooi stofje ervoor vind, mooie sluier en em laat maken dat het zeker zal slagen. ;)
jah van die hele mooi zachte vloeiende stof, die door de wind heen en weer gaat weet je wel. je haar gewoon los en simpele sieraden...dan zie der echt uit als een engeltje...
jah van die hele mooi zachte vloeiende stof, die door de wind heen en weer gaat weet je wel. je haar gewoon los en simpele sieraden...dan zie der echt uit als een engeltje...
Precies :engel:
Je ziet het al helemaal voor je hé :hihi:
babydoll
10-12-2006, 23:32
Precies :engel:
Je ziet het al helemaal voor je hé :hihi:
jah wallah, ik heb een prachtig beeld voor me....nu nog alleen wolk hahah
jah wallah, ik heb een prachtig beeld voor me....nu nog alleen wolk hahah
hahahah :maf2:
ga je binnenkort trouwen?
babydoll
10-12-2006, 23:40
hahahah :maf2:
ga je binnenkort trouwen?
nee dat niet, ben aan het kijken voor me vriendinnetje...
jij wel inshallah?
nee dat niet, ben aan het kijken voor me vriendinnetje...
jij wel inshallah?
Ooh wat lief van je dat je dat voor je vriendinnetje doet :D
Ik ga InshaAllah volgend jaar juni trouwen :banana:
ik ben het echt met je eens een keer iets anders dan de normale hennajurk, het is een kwestie van durven ik heb ook een topic met een aparte hennajurk met selham...
babydoll
11-12-2006, 18:09
ik ben het echt met je eens een keer iets anders dan de normale hennajurk, het is een kwestie van durven ik heb ook een topic met een aparte hennajurk met selham...
hey meid,
Waar kan ik jou topic vinden dan? kun je misschien een link geven??
babydoll
11-12-2006, 18:10
Ooh wat lief van je dat je dat voor je vriendinnetje doet :D
Ik ga InshaAllah volgend jaar juni trouwen :banana:
ooh inshallah, lah ie kemel liek begair, dan ben je ook wel druk bezig met voorbereiden enzo...
dit is mijn topic met een aparte hennajurk
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=26806093#post26806093
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.