Bekijk originele versie : ~ AnasheedBands~Please Help
Medinah_2006
10-12-2006, 22:08
Salaam 3alaikoum,
K weet dat er vaak hiernaar gevraagd wordt had 2 dagen terug ook zo'n topic gelezen en iemand had daar allemaal tel nr's geplaatst nu heb ik mij suf gezocht en alle pagina's bekeken maar walloe :huil:
Kan iemand helpen?
Ik heb ooit een band meegemaakt waren 5 meiden volgens mij uit Leiden de naam weet ik niet weet alleen dat ze niet voor bruiloften spelen alleen voor buurtfeesten enzo...
Vond ze heel goed dus zou hen eigenlijk willen maar andere zijn ook welkom maar ALLEEN als je ze zelf gehoord hebt!
Niet te duur aub gaat namelijk om een buurtfeest en uiteindelijk is het de bedoeling dat we geld inzamelen voor een goed doel...
Alles is welkom :kus:
salaam,
Anasheedband Al-Basmala, voor meer info: 0626358324.
wa salaam
Medinah_2006
10-12-2006, 22:29
salaam,
Anasheedband Al-Basmala, voor meer info: 0626358324.
wa salaam
CHokran :sjans: weet jij misschien iets meer over hen? Plaats en de kosten en kwaliteit van hun?
CHokran :sjans: weet jij misschien iets meer over hen? Plaats en de kosten en kwaliteit van hun?
geen dank :o ennuuh ik speel zelf ook in die band...wij spelen voor 100 euro per uur. maar is echt inclusief vervoer en materiaal. als wij dus 5 uurtjes spelen is t 500 euro. Ik kan natuurlijk niet oordelen over hoe wij zijn, daar moeten andere mensen over oordelen :o
maar als je wil, kan je n afspraak maken met ons en een keer komen kijken wat en hoe we spelen. dat doen wij wel vaker bij onze klanten!
Medinah_2006
10-12-2006, 22:55
geen dank :o ennuuh ik speel zelf ook in die band...wij spelen voor 100 euro per uur. maar is echt inclusief vervoer en materiaal. als wij dus 5 uurtjes spelen is t 500 euro. Ik kan natuurlijk niet oordelen over hoe wij zijn, daar moeten andere mensen over oordelen :o
maar als je wil, kan je n afspraak maken met ons en een keer komen kijken wat en hoe we spelen. dat doen wij wel vaker bij onze klanten!
Mashallah!
Inchallah voor ooit als ik ga trouwen maar voor dit buurtfeest is 100 euro echt teveel :o
Ik weet niet of jullie ook uitzonderingen maken voor een goed doel? Het is namelijk de bedoeling om een feest te houden voor alleen vrouwen en al het ingezamelde geld gaat naar het goede doel toe inchallah.
Misschien dat je kan overleggen met de rest? Ik weet niet of jullie ver wonen maar het gaat om omgeving utrecht... Eventueel kan ik jullie ophalen scheelt weer vervoerskosten :o
Het is dus allemaal voor het doel dus is er onderhandeling mogelijk :o
Als het goed is maken wij ook een uitzondering voor een goed doel ja. Ik zal het wel met ze bespreken. Anders kan je ook gewoon bellen naar nummer die ik net heb geplaatst. En wij komen trouwens uit Eindhoven. Maar ik denk wel dat t kan hoor, want we hebben wel vaker opgetreden op feesten voor een goed doel! Maar ik zal het morgen met ze erover hebben, en jij kan gewoon bellen wanneer je wil meid!!
Medinah_2006
10-12-2006, 23:13
Als het goed is maken wij ook een uitzondering voor een goed doel ja. Ik zal het wel met ze bespreken. Anders kan je ook gewoon bellen naar nummer die ik net heb geplaatst. En wij komen trouwens uit Eindhoven. Maar ik denk wel dat t kan hoor, want we hebben wel vaker opgetreden op feesten voor een goed doel! Maar ik zal het morgen met ze erover hebben, en jij kan gewoon bellen wanneer je wil meid!!
Aaah barakallahoe fiek ik noteer je nummer en zal het overleggen en kijken wat de reactie's hier zullen zijn misschien dat er nog andere zijn die wat dichterbij wonen maar eindhoven is op zich geen probleem...
Het zal op een zondag gehouden worden inchallah en het is gewoon in de middag...
Oke is goed meid! :sjans:
miss_benisaid
11-12-2006, 21:47
Heb je toevallig ook teksten op pc staan?
Medinah_2006
12-12-2006, 19:15
Heb je toevallig ook teksten op pc staan?
Neej sorry...
Kom op mensen kennen jullie niet meerdere bands?
miss_benisaid
12-12-2006, 19:17
jawel
anasheed band azzahrae van adam
Medinah_2006
12-12-2006, 19:36
jawel
anasheed band azzahrae van adam
Heb je deze zelf weleens gehoord?
Heb je meer info misschien :o
miss_benisaid
12-12-2006, 20:56
Jawel ze zijn wel goed en zingen mooie anasheed.
ik kijk wel of ik nr voor je kan regelen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.