Bekijk originele versie : Praatjesmakers!
Wie heeft 't gezien!!
Ik vond het zo zielig voor dat Turkse meisje die te horen kreeg van dat jongetje naast haar dat ze helemaal niet mooi is. En dat ie haar lange haar lelijk vond.
En hun moeders waren nog wel collega's, zat die moeder van dat jongetje doodleuk te lachen. Ik zou me toch echt schamen als me kind zoiets zou zeggen tegen zijn vriendinnetje en klasgenootje.
En dat meisje zei nog heel lief dat ze hem wel mooi vond.
Wij kunnen wel wat van die kleintjes leren he. Van dat meisje dan he.
mon_dieu
10-12-2006, 21:54
ahh, meskiena
Ik zou die moeder vet scheef aankijken ook al was ze mij collega, wat lacht ze mijn dochtertje uit. :ego:
medina25
10-12-2006, 21:57
ja ik heb t ook gezien... ze keek ook een beetje verdrietig meskiena
Ik vond die marokkaanse jongetje met die pop zooo leuk en die Half marokkaanse jongen ook ..Vooral toen ze Alhamdoe opzeiden en die jongetje voordeed hoe hij bidt..echt lief..:goedzo:
Kinder zijn soms té eerlijk, en dat is soms ook wel mooi aan ze. Maar wel stom dat ie moeder daar uitgebreid om gaat lachen, maar zoiets moet je dan ook met een korreltje zout nemen. Maar ik heb dat stukje niet gezien.
Ja dat meisje wilde meskiena bijna huilen en zei op een hele verdrietige toon; moet ik soms me haren kort gaan knippen? met zo'n pruillipje d'rbij.
En die moeders zaten gewoon naast elkaar, ik zou haar een kopstoot geven.
Oh jaa, en die jongetjes waren zoo leuk toen ze nadeden hoe ze bidden, en in koor hardop gingen zeggen wat ze tijdens bidden allemaal zeggen. Echt mooi.
celine_4ever
11-12-2006, 08:04
Ja ik heb het ook gezien...
Heb alleen de laatste stukje gezien met die turkse meisje en een klein stukje van Bo de beertje hahahaha...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.