Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkanse vrouwen / mannen die getrouwd zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

eloujdia23
10-12-2006, 18:20

met wie zijn jullie getrouwd ik bedoel als jij arab /berber bent met wie ben jij getrouwd met een arab of berber ik weet het is een domme topic maar ik verveel me :)

kersje_85
10-12-2006, 18:26
vermaak je met wat beters dan want mischien besef je het niet maar onbewust maak je weer die onderscheid.

eloujdia23
10-12-2006, 18:28
vermaak je met wat beters dan want mischien besef je het niet maar onbewust maak je weer die onderscheid. ik maak geen verschiel maar wat ik soms lees bij onzienhoekje en ander plaatsen hier :( ik ben zelf arab en ik mag berbers mensen :)

76Noortje76
10-12-2006, 18:42
ik ben berbers maar we zijn arabisch opgevoed ik ben gewoon met mijn neef getrouwd

Ik_Ben_Nadina
10-12-2006, 18:44

met wie zijn jullie getrouwd ik bedoel als jij arab /berber bent met wie ben jij getrouwd met een arab of berber ik weet het is een domme topic maar ik verveel me :) Arabier of Berber, wat maakt het uit. 1 pot nat. Allemaal stink Marokkanen.

gandora
10-12-2006, 18:47
liever een arabier dan zo'n boeren mamaskindje berber :hihi:

Ik_Ben_Nadina
10-12-2006, 18:50
liever een arabier dan zo'n boeren mamaskindje berber :hihi: Gatverdamme, als ik moet kiezen tussen een Arabier en een Berber, dan ga ik 100 procent voor een Berberse man. Arabische mannen zijn mietjes. Grote mietjes en ongelofelijk saai dat ze zijn. Als je met een Arabier trouwt is het net alsof je met Paul de Leeuw getrouwd bent.

latifa_soussia
10-12-2006, 18:50
Maakt mij niks uit en mn ouders ook niet, ze zullen al blij zijn als ik mn kamer aan ze kan afgeven :moe:

Aardbeitje
10-12-2006, 18:51
Gatverdamme, als ik moet kiezen tussen een Arabier en een Berber, dan ga ik 100 procent voor een Berberse man. Arabische mannen zijn mietjes. Grote mietjes en ongelofelijk saai dat ze zijn. Als je met een Arabier trouwt is het net alsof je met Paul de Leeuw getrouwd bent. :lol: Paul de leeuw!!! Hoe kom je erop! Maar ik ben zelf arabier en ben met een arabier getrouwd. En nee nadina hij verre van paul de leeuw...:haha:

gandora
10-12-2006, 18:58
Gatverdamme, als ik moet kiezen tussen een Arabier en een Berber, dan ga ik 100 procent voor een Berberse man. Arabische mannen zijn mietjes. Grote mietjes en ongelofelijk saai dat ze zijn. Als je met een Arabier trouwt is het net alsof je met Paul de Leeuw getrouwd bent. Beter dan zo'n berber die al naar zn moeder rent als zn eten niet klaar staat :moe:

76Noortje76
10-12-2006, 19:05
ik ben er niet meeeens een berber heeft ook handen in die tijd dat hij naar zijn moeder gaat hollen dan heeft hij al wat klaar gemaakt neem het van mij aan

Ik_Ben_Nadina
10-12-2006, 19:06
Beter dan zo'n berber die al naar zn moeder rent als zn eten niet klaar staat :moe: Hhahhaa, nou als je met een Berber trouwt dan ZORG je er wel voor dat het eten klaar staat!! Paul de Leeuw zou zielig naar zijn mama gaan.

Aardbeitje
10-12-2006, 19:07
Beter dan zo'n berber die al naar zn moeder rent als zn eten niet klaar staat :moe: Geloof me die heb je ook tussen de arabieren zitten....Iemand in de nabije familie helaas. Die sloopt de boel als hij niet te vreten krijgt....Ieeeggg ik walg van zulke mannen.

gandora
10-12-2006, 19:08
Hhahhaa, nou als je met een Berber trouwt dan ZORG je er wel voor dat het eten klaar staat!! Paul de Leeuw zou zielig naar zijn mama gaan. hahah nadat ie jou moes heeft geslagen,paul de leeuw neemt me dat mee uit eten :hihi:

kersje_85
10-12-2006, 20:18

liever een arabier dan zo'n boeren mamaskindje berber :hihi: mijn conclusie van de gelezen reactie van jou iq van een vis :p

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6