Bekijk originele versie : wijven van tegenwoordig
ClaudioLopez
01-08-2003, 16:07
met hun rechten zogenaamd
ik : kom koken
zij : ik heb ook rechten hoor (bla bla...)
oprottennn, taz, vroeger waren ze blij als hun man vier vrouwen huwde en voor alle 4 vrouwen even goed zorgde, nu hebben ze zogenaamd rechten, we zien wie rechten heeft als ik haar n euk, alleen dat al, mannen n euken en vrouwen worden gen eukt, hoe vies is dat
vrouwen van tegenwoordig :jammer:
WHAHAHAH WAJOOOOOOOOOOOWWW.. IK HEB OOK RECHTEN HOOR.. :D :D JIJ BENT ERRUGGGG.. :zwaai:
Chaimaatje
01-08-2003, 16:09
:boos: Claudiooooooooo!!!!
Origineel gepost door ClaudioLopez
oprottennn, taz, vroeger waren ze blij als hun man vier vrouwen huwde en voor alle 4 vrouwen even goed zorgde, nu hebben ze zogenaamd rechten, we zien wie rechten heeft als ik haar n euk, alleen dat al, mannen n euken en vrouwen worden gen eukt, hoe vies is dat
een vrouw kan rechten hebben en tegelijk ook koken :)
Origineel gepost door abdelali
:giechel: :giechel:
aanrecht ???
:confused:
idd aanRECHT.. :(
Dus als de man van je eventuele zus tegen haar zegt dat ze geen rechten heeft en dat ze alleen maar goed is voor de s.ex geef je hem ook gelijk??
ewa jah.. dr bestaannog altijd mannen :)
tariffst
01-08-2003, 16:16
he claudio, zie je dit:vingers: dat mag je in je reet stoppen,
ClaudioLopez
01-08-2003, 16:17
Origineel gepost door achie25
Dus als de man van je eventuele zus tegen haar zegt dat ze geen rechten heeft en dat ze alleen maar goed is voor de s.ex geef je hem ook gelijk??
me zus is lesbie
Najmatje
01-08-2003, 16:18
:kwaad:
me zus is lesbie
:hihi:
Najmatje
01-08-2003, 16:19
Origineel gepost door Yaminake
als ik goed door denk dan moet ik je eigenlijk gelijk gaan geven!
Maar aan de andere kant ook weer niet want volgens mij kan je geen twee vrouwen onderhouden laatstaan 4!!!! Je weet toch dat je al 4vrouwen dan even veel moet geven, van materiele aandacht tot lichamelijke aandacht!!!
Weet je wij vrouwen mogen niet eens naar een jonge kijken (niet met bij bedoelingen) maar een man mag wel met 7vrouwen trouwen ewa dan zeg ik ***** You!!!!
Ohja dames hou je mannen tevreden dan gaan ze niet op een andere geloof me!!!!! Of geef ze de kans niet en dump de lozer zo dra je niet samen het zelfde pad lopen :hammer:
Ps; wie weet kan ze niet koken!!!
Xxxx
:goedzo: :)
Najmatje
01-08-2003, 16:25
me zus is lesbie
:hihi: :eek:
kortom een waardeloze topic, en je zus is lesbie het zal allemaal wel jongen!
de vrouw heeft zeker rechten! neem eens een voorbeeld aan de profeet vzmh en zijn omgang met zijn 13 vrouwen. kan je nog heel wat van leren alvorens je weer met onzin aankomt.
rajae
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.