Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help dames ik heb een belangerijke vraag...

Pagina's : [1] 2

Shereen23
10-12-2006, 16:42

Morgen word ik gecurreteerd, mag ik na de curretage 40 dagen geen sex, ( niet dat mn hoofd er nu naar staat hoor, maar dan weet ik wanneer ik weer kan beginnen met oefenen voor de baby)......en hoelang duurt het ongeveer voor ik weer ongi word na de curretage.... weet iemand dit...............

cuisinetje
10-12-2006, 16:45
Morgen word ik gecurreteerd, mag ik na de curretage 40 dagen geen sex, ( niet dat mn hoofd er nu naar staat hoor, maar dan weet ik wanneer ik weer kan beginnen met oefenen voor de baby)......en hoelang duurt het ongeveer voor ik weer ongi word na de curretage.... weet iemand dit............... Ik kan je geen antwoordt geven op je vraag maar wil je alvast langs deze weg veel sterkte toewensen en dat allah je lijden mag verzachten lieverd. :kus:

Shereen23
10-12-2006, 16:45
dank je cuisintje...hopelijk weet iemand anders het antwoord...

-Bubbels-
10-12-2006, 16:55
je mag de eerste of 2e week nog geen sex.. maar 40 dagen dat klopt niet hoor veel sterkte dame.. en moge Allah je snel een gezonde baby schenken.. amien

cherinaa
10-12-2006, 17:23

shereen ik heb je ook al een pm gestuurd. maar je mag dus weer met je man in lichamlijk contact als je weer helemaal schoon bent. meestal duurt de bloeding van een miskraam rond de twee weken. bij mij duurde het 15 dagen. en toen was ik twee weken schoon, en kreeg na die twee weken mijn eerste ongi weer. incha allah zal het voor jou ook zo vlot verlopen. en zul je snel weer een wondertje mogen dragen. je bent een dappere meid.:kus:

VaniLLa_flavour
10-12-2006, 17:28
Bij mij heeft het 6 weken geduurd voordat ik weer ongesteld werd. Na een curretage moet je normaalgezien 3 maanden wachten tot je weer mag proberen zwanger worden. liefs en veel succes ! :kus:

imaane911
10-12-2006, 17:31
Subhana-Allah!! Moge Allah Ta3ala je bijstaan! wa amien! :kus:

ChingChing
10-12-2006, 17:38
Ikoun geer inchallah deze keer !!

Shereen23
10-12-2006, 18:31
dank jullie wel dames....ik wacht gewoon tot ik weer ongi ben geworden, en ga het dan weer proberen...inshallah word ik weer na 1 maand zwanger...

Aardbeitje
10-12-2006, 18:34
dank jullie wel dames....ik wacht gewoon tot ik weer ongi ben geworden, en ga het dan weer proberen...inshallah word ik weer na 1 maand zwanger... Inshallah maakt allah je heel snel weer blij met een gezonde baby...Ik leef met je mee...:kus:

Shereen23
10-12-2006, 18:35
Inshallah maakt allah je heel snel weer blij met een gezonde baby...Ik leef met je mee...:kus: dank je lieve aardbeitje.....ik heb het geaccepteerd en alles gebeurt met een reden....

Wamen
10-12-2006, 18:41
Vraag eens aan de dokter dan weet je het antwoord op al je vragen.

Shereen23
10-12-2006, 18:45
Vraag eens aan de dokter dan weet je het antwoord op al je vragen. dat gaat helaas niet want ik wil weten wat de islam zegt over sex na de curretage...de dokter die zegt dat het weer kan zodra je bloedingen zijn gestopt...

Aardbeitje
10-12-2006, 18:49
dank je lieve aardbeitje.....ik heb het geaccepteerd en alles gebeurt met een reden.... Alhamdoelilaah. Wat ben jij mashallah dapper zeg! Moge allah je snel belonen met een baby inshallah...Ik zal een dou3a voor je doen....

Shereen23
10-12-2006, 18:57

Alhamdoelilaah. Wat ben jij mashallah dapper zeg! Moge allah je snel belonen met een baby inshallah...Ik zal een dou3a voor je doen.... dank je liefie....ik kan pas weer helemaal vooruit met mn leven als ik gecurrteerd ben.... ik zal de baby nooit vergeten..maar ik heb me voorgenomen om na de curretage er niet meer elke dag over te praten...ik moet toch verder met mn leven...

Pagina's : [1] 2