Bekijk originele versie : en wat staat leuk bij een jongen??
opschoren haar? stijl haar? krulllend haar met een grote :maf: hoofd?
Bring it on :cool:
Lady_moi
01-08-2003, 13:14
opgeschoren
naar achtergekamd kort dus
of zn haar in split
oja allemaal met gel want anders ziet het er nie uit
nu ja behalve die eerste veel gel is er nie aan te doen
fatimaatjee
01-08-2003, 13:15
zoooo kijk waar ik gek op ben als een jonge een lief ondeugend gezichtje heeft en een beetje een lekker kleurtje heft opgeschoren en eindelijk geen krullen!!!!!!!
gewoon opgeschoren endoorelkaar gehusselde stekeltjes!! :Iluvu: damnnnn dat vind ik zoooo lief!!
Lady_moi
01-08-2003, 13:15
met nat-effect
zijn haar insplit?? waahahhaha dat staat zo ouderwets :D
HMMM...OPGESCHOREN..STANDAARD.. :Iluvu: :verliefd:.......GEEN HITLER KAPSELTJE OF SOW..
fatimaatjee
01-08-2003, 13:16
SPLITTT :maf: zooo ook geen smaak of zo een gladjanus met naar achtergekamde haar????????? damnnnnnnnnnnn ooh mijn god!!
gatver dit soort vind je wel in marokko :hihi:
ff serieus!!
Origineel gepost door SaMiax
zijn haar insplit?? waahahhaha dat staat zo ouderwets :D
WILDE NET ZEGGEN....MAAR JAH...MISSCHIEN DAT DE JONGENS DAARZOW IN BELGIË BEETJE MET DE TIJD ACHTERUIT LOPEN...
Origineel gepost door fatimaatjee
SPLITTT :maf: zooo ook geen smaak of zo een gladjanus met naar achtergekamde haar????????? damnnnnnnnnnnn ooh mijn god!!
ff serieus!!
WHAHAHAHAHAHAH :maf2: :maf2: :maf2: :maf2: :maf2: :maf2: ALLEEN DIE SOORT IN MAROKKO DOET ZN HAAR MET OLIJFOLIE... :D
BENTGHATAR
01-08-2003, 13:18
Krulletjes vind ik mooi
En zo'n haar :
http://www.zetatop.com/encuesta2/images/03.jpg
Dan wel zwart of bruin.
zoooo kijk waar ik gek op ben als een jonge een lief ondeugend gezichtje heeft en een beetje een lekker kleurtje heft opgeschoren en eindelijk geen krullen!!!!!!!
gewoon opgeschoren endoorelkaar gehusselde stekeltjes!! :Iluvu: damnnnn dat vind ik zoooo lief!!
Oe lalaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :Iluvu:
Lady_moi
01-08-2003, 13:20
Origineel gepost door BENTGHATAR
Krulletjes vind ik mooi
En zo'n haar :
http://www.zetatop.com/encuesta2/images/03.jpg
Dan wel zwart of bruin.
iwa zo een kapsel vind ik schoon
isda geen split ofwa
hoe noeme jullie da?opgeschore ofwa?
Lady_moi
01-08-2003, 13:21
ff serieus!!
achtergekamd in trapjes
zijde gij dom of doe gij dom?
Mouna1986
01-08-2003, 13:22
gewoon standaard opgeschoren met stekeltjes is zeker mooi, maar wat ik de laatste tijd zie is gewoon HOT zulke jongens maken mij gek die hun haar laten groeien en in laagjes knippen maar ook alleen als je stijl haar hebt en dan schoon zonder gel of weet ik veel en dan brengen ze het soms in een scheiding net als die modellen/voetballers wejoooooo :Iluvu:
fatimaatjee
01-08-2003, 13:22
ja he zekerrrrrrrrrrrrrrrr en kijk vooal als hij dan zo een lekkere lichaam heeft en zo een linnenbroekaan heeft met teenslippertjes en een beetje slordig opgevouwen van beneden en zo een strak truitje aan heeft en dat allemaal creme of gebroken wit!!!
OELAAAAAAAAAAAAAAAAA LAAAAAAAAAAAA ZEKERRR :Iluvu:
en dan nog dat kleurtje natuurlijk en die stekeltjesss!!! oeffff hittegolf!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.