Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb hoofdpijn!!

Pagina's : [1] 2 3 4

SaMiax
01-08-2003, 12:56

Dus wie is er zo vriendlelijk om me een hoofdmassage te geven? :o :o

selmAa
01-08-2003, 12:58
MIJN HOOFDMASSAGE WIL JE NIET HEBBEN.. KBEZORG JE ALLEEN MAAR ERGERE.. :D :D ..MAAR JAH SORRY VAN DIE HOOFDPIJN...DENK TOCH IETS TE HARD GEZONGEN VANOCHTEND.. :(

BENTGHATAR
01-08-2003, 13:00
Ik wil jouw wel een massage geven Tegen betaling natuurlijk........

SaMiax
01-08-2003, 13:01
hoe gaat jouw massage dan?? met een hamer ofso?? :giechel: Kijk.. je moet gewoon je twee vingertopppen gebruiken en die tegen me slapen houden en dan van die rondjes draaien.. kleine cirkeltjes.. wedde dat mijn hoofdpijn gelijk over gaat... Nu weet je hoe het moet... Kom je? :p

SaMiax
01-08-2003, 13:02

Origineel gepost door BENTGHATAR Ik wil jouw wel een massage geven Tegen betaling natuurlijk........ Maaaaaaaaar natuulijk .. bentie doet nix zonder betaling... :hihi:... Ik betaal je in natura.. is dat goed :)

BENTGHATAR
01-08-2003, 13:06
Origineel gepost door SaMiax Maaaaaaaaar natuulijk .. bentie doet nix zonder betaling... :hihi:... Ik betaal je in natura.. is dat goed :) Tuurlijk..............De wereld is duur aan het worden...............Dus niks meer is gratis ............. Nee ................Ik wil $$$$$$ en geen bladeren of takken van bomen ;) :D

selmAa
01-08-2003, 13:08
IK DOE HET INDERDAAD MET EEN HAMER...GEWOON STANDAARD OP DE MANIER DIE MN VADER MIJ GELEERD HEEFT.. :D .. :zwaai:

SaMiax
01-08-2003, 13:08
Origineel gepost door BENTGHATAR Tuurlijk..............De wereld is duur aan het worden...............Dus niks meer is gratis ............. Nee ................Ik wil $$$$$$ en geen bladeren of takken van bomen ;) :D :eek: maar deze arme Samia heeft geen Tjsing Tjsing.. Samia heeft alleeen wel andere dingen voor je.. like food.. sieraden.. ehhh.. and a lots of things.. just name it and i will give it to you :D

BENTGHATAR
01-08-2003, 13:14
Origineel gepost door SaMiax :eek: maar deze arme Samia heeft geen Tjsing Tjsing.. Samia heeft alleeen wel andere dingen voor je.. like food.. sieraden.. ehhh.. and a lots of things.. just name it and i will give it to you :D HMMmm kan niet, iedereen heeft wel geld.............Maar ik geloof je......... Effe kijken wat wil ik hebben.......... Okee ten eerste...........EEn taksita( wel een mooie).................en dan wil ik nog wel wat sieraden hebben die bij die taksita passen...............En ik wou altijd al een gote knuffelbeer van Mickey Mouse :Iluvu: ( me vader wou het nooit voor me betalen :( ) hebben. En aangezien het vandaag vrijdag is wil ik ook graag Couscous met alles erop en eraan Ewa dit was het...

SaMiax
01-08-2003, 13:16
Origineel gepost door BENTGHATAR HMMmm kan niet, iedereen heeft wel geld.............Maar ik geloof je......... Effe kijken wat wil ik hebben.......... Okee ten eerste...........EEn taksita( wel een mooie).................en dan wil ik nog wel wat sieraden hebben die bij die taksita passen...............En ik wou altijd al een gote knuffelbeer van Mickey Mouse :Iluvu: ( me vader wou het nooit voor me betalen :( ) hebben. En aangezien het vandaag vrijdag is wil ik ook graag Couscous met alles erop en eraan Ewa dit was het... Saaaaaa jij grijpt gelijk je kans :jammer:.. Ik had zehma gehoopt dat je zou zeggen: Samia hoef niet meer hoor... dus nieT :kwaad: maar is goe.d. wanneer wil je het hebben??

BENTGHATAR
01-08-2003, 13:22
Origineel gepost door SaMiax Saaaaaa jij grijpt gelijk je kans :jammer:.. Ik had zehma gehoopt dat je zou zeggen: Samia hoef niet meer hoor... dus nieT :kwaad: maar is goe.d. wanneer wil je het hebben?? Samie je weet toch hoe ik ben.........Ik Doe NIKS Gratis.........ook al ben je de konining van Marokko.........dus solly :p Zo snel mogelijk natuurlijk. Als ik je kom masseren, dan moet je alles al klaar hebben. EN Als ik zie dat je niet alles heb wat ik van je gevraagd had dan gaat die Massage niet door

SaMiax
01-08-2003, 13:29
Origineel gepost door BENTGHATAR Samie je weet toch hoe ik ben.........Ik Doe NIKS Gratis.........ook al ben je de konining van Marokko.........dus solly :p Zo snel mogelijk natuurlijk. Als ik je kom masseren, dan moet je alles al klaar hebben. EN Als ik zie dat je niet alles heb wat ik van je gevraagd had dan gaat die Massage niet door :giechel: egt een marogaan! maar je weet.. een marogaan kan alleen bestreden worden door een andere marogaan.. so pak aan :stomp: maar goed.. benje dr over een half uuur?? ik heb alles al klaar liggen :engel:

BENTGHATAR
01-08-2003, 13:34
Origineel gepost door SaMiax :giechel: egt een marogaan! maar je weet.. een marogaan kan alleen bestreden worden door een andere marogaan.. so pak aan :stomp: maar goed.. benje dr over een half uuur?? ik heb alles al klaar liggen :engel: Gaan we nog bijdehand doen Samie..........Je wilt toch een Massage.............nou als je zo doorgaat dan kom ik nog en eens naar jouw .........:ego: Hmmm ik bepaal zelf wel hoe laat ik kom. Ik ben hier toch de Masseur. .......... Effe in me agenda kijken............ Ik kan om 14.10 langskomen:maf2:.............

SaMiax
01-08-2003, 13:44
Origineel gepost door BENTGHATAR Gaan we nog bijdehand doen Samie..........Je wilt toch een Massage.............nou als je zo doorgaat dan kom ik nog en eens naar jouw .........:ego: Hmmm ik bepaal zelf wel hoe laat ik kom. Ik ben hier toch de Masseur. .......... Effe in me agenda kijken............ Ik kan om 14.10 langskomen:maf2:............. :giechel: :giechel: hay hay mensen hebben een agenda!! Ik gebruik mijn koppie als een agenda :cool:... maarruhh.. kom je wel optijd?? anders krijg je geen sieraden :)

BENTGHATAR
01-08-2003, 14:07

Origineel gepost door SaMiax :giechel: :giechel: hay hay mensen hebben een agenda!! Ik gebruik mijn koppie als een agenda :cool:... maarruhh.. kom je wel optijd?? anders krijg je geen sieraden :) Ik heb teveel afspraken...........Ik kan het niet allemaal onthouden...............Ik heb gewoon een drukke leven......... Tsss ik geen sieraden jij geen Massage...........:ego:........

Pagina's : [1] 2 3 4