Bekijk originele versie : Heeft Iemand Dit Ook??? Help!!!
tetouania001
09-12-2006, 22:03
Heyy Dames en Heren.
Ik heb een vraagje ik heb al bijna 3 jaar lang last van een zieke tong. Er zitten blaasjes op en als ik wat eet dan zwellen die blaasjes op en dan heb een een ontzettende pijn !! het ziet er heel raar uit:( Ik ben ook al naar de dokter geweest maar die zegt dat het een landkaarttong is en dat er geen geneesmiddel voor bestaat. Herkent iemand dit ook ?? en weet iemand hoe je dit kan genezen? alleen sirieuze reacties geraag. nou zuster en broeders alvast bedankt.
tetouania001
09-12-2006, 22:15
Niemand ??
tetouania001
10-12-2006, 19:41
en kan niemand mijn helpen:(
Ben je ooit in Marokko naar de dokter geweest? Ik kan me herinneren dat mijn broer ook zoiets had, hij kreeg toen zo'n blauwe spul waar hij zijn mond mee moest spoelen...
Misschien helpt ''cheb'',maar ik weet t niet zeker.
Sterkte!
Liefs,
7alima
fatima_erra
10-12-2006, 23:30
mischien kan ik je helpen mijn broertje had dat en in een dag is het genezen mijn buurman heeft hem genezen niet iedereen kan dat doen alleen mannen die als baby noch in de buik van hun moeder waren en hun vader is gestorven terwijl de baby noch ni is geboren raar maar is echt waar
sousou_s
10-12-2006, 23:37
he meid ik had het ook, het is nu hamdoellah weg, klopt bij de hollanders is er geen middel voor, heb van ma een zout gekregen die ze van marokko heeft daar moest ik mijn mond altijd mee spoelen en een beetje zout op mijn ton wrijven, en na een tijdje was het weg
kusje
zou het kunnen dat je allergisch bent voor iets wat je eet? kende een vrouw die altijd van die blaasjes enzo op haar tong en gehemelte kreeg als ze een bepaald soort fruit at..
tetouania001
12-12-2006, 21:10
heey meiden bedankt voor jullie reacties maar ik ben dit jaar wel naar marokko geweest. me pa had geen tijd om met me mee te gaan naar de dokter dus ben zelf naar de Apotheek gegaan en daar heb ik tabletten gekregen waar ik op moest zuigen... maar het heeft bij mijn niet geholpen. ik heb zo een pijn ik kan ook niet meer eten omdat het nu ook naar mijn keel gaat.:(
Fatima jij had het over je buurman die hem genezen heeft. hoe heeft hij dat gedaan?? en zou je mijn verder willen helpen want meschien gaat het dan ook bij mijn weg??? zou je je buurman kunnen vragen of hij mijn ook zou willen helpen nou meid ik hoor nog wel wat van je kus..:kus:
tetouania001
12-12-2006, 21:14
heey narmin jij zij wat over dat ik alergische was. ik krijg er inderdaad meer last van als ik fruit eet bv. banan sinnasappels ofzo maar die blaasjes heb ik zoiezo alleen gaat het dan pijn doen. maar in iedregeval bedankt voor je reactie lieverd..kus:kus:
tetouania001
12-12-2006, 21:17
Sousou_s kan je me meer vertellen over die zout? vanwaar heeft je moeder die zou gehaald en kan ik het hier ook halen ?? en als ik het hier kan halen hoe gebruik je het dan. ik hoop dat je me verder kunt helpen.Kus
fatima_erra
12-12-2006, 21:56
[Fatima jij had het over je buurman die hem genezen heeft. hoe heeft hij dat gedaan?? en zou je mijn verder willen helpen want meschien gaat het dan ook bij mijn weg??? zou je je buurman kunnen vragen of hij mijn ook zou willen helpen nou meid ik hoor nog wel wat van je kus..:kus:[/QUOTE]
ik woon in belgie waar woon jij
tetouania001
13-12-2006, 17:28
Ooooh okeey jammer want ik woon in Nederland dus ik denk niet dat dat gaat lukken. Maar wat heeft die man dan gedaan dat het beter is geworden leest ie koraan ofzo kan ik ook gewoon naar een fkie gaan??
vrome_vrouw
13-12-2006, 18:18
hee meid ik kan dat ook probeer maar swag die helpt heel goed vraagt maar aan je moedr weet je wat swag beteket die gebruiken vrouwen vroeger voor hun mond als za3ma lipstift je lipen worden rood en witte tanden probeer maar
tetouania001
13-12-2006, 18:55
Ooh ookeey bedankt vrome vrouw ik zal het vragen kus
tetouania001
13-12-2006, 19:42
Maar heey vrome vrouw wat bedoel je met ik kan dat ook?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.