Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ........

K_Prone
01-08-2003, 01:11

wat moet je nou :p

SaMiax
01-08-2003, 01:14
Let op je woorden voorda ik je ga bossen :kwaad: :maf:kees

K_Prone
01-08-2003, 01:16
Origineel gepost door SaMiax Let op je woorden voorda ik je ga bossen :kwaad: :maf:kees jij wel ga jij maar lekker in het speeltuintje spelen :engel:tje :p

SaMiax
01-08-2003, 01:17
Origineel gepost door misantazaghin jij wel ga jij maar lekker in het speeltuintje spelen :engel:tje :p Mijn schep en emmer zijn gejat :huil: enige :idee: wie het gedaan heeft??

K_Prone
01-08-2003, 01:19

Origineel gepost door SaMiax Mijn schep en emmer zijn gejat :huil: enige :idee: wie het gedaan heeft?? ja was kleine ali van om de hoek :hihi: moest van zijn broer want die moest nog tuin verbouwen :D :maf:

SaMiax
01-08-2003, 01:22
Origineel gepost door misantazaghin ja was kleine ali van om de hoek :hihi: moest van zijn broer want die moest nog tuin verbouwen :D :maf: Jaja!! geef die arme stakker maar de schuld! :jammer:.. Ik zag heus wel dat jij dat gedaan hebT :kwaad:

K_Prone
01-08-2003, 01:24
Origineel gepost door SaMiax Jaja!! geef die arme stakker maar de schuld! :jammer:.. Ik zag heus wel dat jij dat gedaan hebT :kwaad: Tuurlijk ik zeg tog was Ali s zijn broer hou wou die schep hebben niet ik:kwaad: ik heb black en decker in een :hihi:

SaMiax
01-08-2003, 01:25
Origineel gepost door misantazaghin Tuurlijk ik zeg tog was Ali s zijn broer hou wou die schep hebben niet ik:kwaad: ik heb black en decker in een :hihi: haal ze voor me terug dan :kwaad: Anders kan k niet meer speleN :traan2:.. Ik wou zehma een standbeeld van jou maken..:D.. VaN Zand nog wel :o

K_Prone
01-08-2003, 01:35
Origineel gepost door SaMiax haal ze voor me terug dan :kwaad: Anders kan k niet meer speleN :traan2:.. Ik wou zehma een standbeeld van jou maken..:D.. VaN Zand nog wel :o kan niet Ali heeft 10 broers en die zeggen dat die schep van hem is :D:D een standbeeld van mij wat wil je dat de buurt zich doodschrikt ofsjow nee laat maar maar voel me tog gevleid:maf:

SaMiax
01-08-2003, 09:06
Origineel gepost door misantazaghin kan niet Ali heeft 10 broers en die zeggen dat die schep van hem is :D:D een standbeeld van mij wat wil je dat de buurt zich doodschrikt ofsjow nee laat maar maar voel me tog gevleid:maf: die 10 broers van hem kunnen me wat :ego:... its mine and I want it back :boos:.. of moet ik gaan smeken?:maf:... ennuh... ehh dat standbeeld he.. Hij is al gemaakt.. :o

Lady_moi
01-08-2003, 11:59
koop een nieuwe

SaMiax
01-08-2003, 12:04
Wilt GE dat voorm e doen dan :D