Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geheimen in je relatie, wie niet?

kizzie
04-07-2002, 19:51

Eerlijk zijn, elkaar alles kunnen vertellen. Een veelgehoorde eis van vrouwen én mannen die hun ideale partner beschrijven. Maar ondertussen... Praten, praten, praten De meeste verliefden van tegenwoordig willen graag een open relatie. Niet open in die zin dat je ook met andere mensen ‘omgaat’, maar open in de zin van praten. Praten over wat je bezig houdt, wat er allemaal in je leventje gebeurt en hoe je je daarbij voelt. Eerlijk zijn over je gevoelens, ook als die misschien even wat minder zijn. Vooral de mannen van nu hebben het maar zwaar. Erg makkelijk is het niet voor ze om over zichzelf te praten, ze verwachten van ze dat ze op zijn minst een aantal goede pogingen wagen. Het is niet de bedoeling om je perfecte wereld aan diggelen te helpen, maar er zullen toch altijd dingen blijven die je niet aan elkaar vertelt. Kleine geheimpjes die je niet over je lippen zult horen komen. Het zijn vaak de mensen die het hardst roepen dat ze graag open en eerlijk willen zijn die de grootste geheimen hebben. Maar dat is een ander verhaal. Hoe graag je ook eerlijk wilt zijn, het lukt je niet altijd. Hoezeer je ook van de ander verwacht dat die je alles vertelt, hij of zij doet het niet. Want jij doet het ook niet. En dat is een ongeschreven wet, waar overigens ook nooit over gesproken wordt. Het is niet iets om je zorgen over te maken. Het is ook niet iets dat je vertrouwen in de ander zou moeten beschamen. Maar je denkt toch niet dat zij jou vertelt wat ze met haar vriendinnen allemaal bespreekt? Ze vertelt je niets over de vergelijkingen die getrokken worden tussen de mannelijke partners. Jij dacht zeker dat vrouwen dat soort dingen nooit bespraken onderling. Tot in detail. Ze vertelt je niets over die keren dat ze geen zin in je had. Nooit zal ze toegeven dat ze in de kantine stiekem kijkt naar de gespannen mannenbillen in strakke spijkerbroeken ;-) Dat in haar dromen fantasieën over haar nieuwe collega werkelijkheid worden. Maar ook mannen hebben geheimen voor hun vrouwen. Hij weet dondersgoed dat het uit is als hij haar in een onbewaakt ogenblik deelgenote maakt van zijn seksuele fantasieën waarin haar langbenige vriendinnen in voorkomen. Een wilde avond in de stad met je vrijgezelle collega’s – een hoop sjans en een paar telefoonnummers – blijkt bij thuiskomst een rustige avond in een café. "koffie", kaartje leggen, stoere praatjes, je kent het wel. Je trouwdag vergeten? Tuurlijk niet, maar de speciale verrassing die je voor haar had kon niet op tijd klaar zijn ;-) Kleine geheimpjes die misschien zelfs leiden tot kleine leugentjes. Leugentjes om bestwil, omdat zo’n klein geheimpje kan zorgen voor bijvoorbeeld een hoop onnodige jaloezie en onzekerheid. Dat komt omdat die geheimpjes vaak te maken hebben met andere mannen en andere vrouwen in soms spannende, maar meestal onschuldige situaties. Wil jij die geheimpjes kwijt? Vast niet, gun ze jezelf en gun ze je partner. Iemand met aanvullingen? Iemand hier die beweert alleen maar OPEN te zijn? p.s. Iedere goede relatie bestaat bij de gratie van een goede communicatie.

igzeneej
04-07-2002, 20:24
Zoooooooooo kizzie je bent terug en je hebt in de boeken gezeten zo te zien ! ..Eh :goedzo: joh ! ...Ik vind dat je in grote zinnen gelijk hebt ! ...Maar hoe komt het dat je zo in de liefde zit bij je terugkomst ???

kizzie
04-07-2002, 20:27
Ik ben bij de volgede tapblad aangekomen. ;-) dus vandaar. :cool:

igzeneej
04-07-2002, 20:31
Nee ik vindt het echt goed van je , voor al de presentatie van je kloppende texten :goedzo:

igzeneej
04-07-2002, 20:32

En ik zal eerlijk zeggen ik heb ook geheimen voor mijn geliefde ! ...Maar geen leugens . ...En het zijn ook geheimpjes die niet echt van toepassing zijn om een relatie op te fleuren !

kizzie
04-07-2002, 20:33
beetje hier en daar horen, wat opPIKKEN en wat kopieren en je hebt wat.

ZiLaaL
04-07-2002, 21:09
KIZZZZZZZZZZZZZIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D IK BEN ZO DOLLLLL OP DAT BABY-AVATAR VAN JEEEEUH!!! Echt Lief kindje joh!

igzeneej
05-07-2002, 05:28
hahah de avaters bedrijven meer liefde dan de personen zelf hihih