Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eerste vakantie met je schoonouders!!!

Pagina's : [1] 2

Tarkahgirl
09-12-2006, 18:50

hallo dames, Ik ben dit jaar voor het eerst op vakantie geweest met mijn schoonouders. Ben ook niet zo lang getrouwd..... het was echt een regelrechte ramp.... Ik vroeg me af of er meerdere meiden waren die het zelfde hebben ervaren, en zo ja, hoe ben je er mee omgegaan.... en hoe is het contact nu onderling?? :(

Sad_Lady
09-12-2006, 18:55
ach meid, je bent toch niet de enige, meer meiden trouwen in marokko en blijven dan bij hun schoonouders en meestal word je als kervers bruidje gewoon opgesloten, marokkanen zijn nou eenmaal zo zorg ervoor dat het de eerste en laatste keer was hahaha liefs,

laila2
09-12-2006, 19:08
als je man met je eens is dat het een ramp is, moeten jullie gewoon nooit meer met hun mee gaan

manalmaroc
09-12-2006, 19:53
schoonouders, nou ja vooral schoonmoeders dan, allah wa 3lam wat ze bezield soms. niet allemaal natuurlijk geen enkele vrouw zal goed genoeg zijn voor haar zoon

Prinz
09-12-2006, 20:29

Hoezo was het een regelrechte ramp?

noona
09-12-2006, 22:48
alhamdoullah heb ik een voorbeeldige schoonmoeder, als wij ergens heen gingen dan wilde niemand in dat huis meegaan. pas later begreep ik dat het mijn schoonmoeder was die iedereen de les had gelezen NIET met ons (mijn man en ik) mee te gaan. maar je zult even bij jezelf te rade gaan en goed uitzoeken hoe je kunt aangeven van bepaalde zaken niet gediend te zijn. NATUUUUURLIJK word je gehaat, maar ondertussen geef je gewoon je plek aan en kan het van daar af alleen maar beter gaan.

manalmaroc
09-12-2006, 23:06
zo hoort het ook!

farisa
09-12-2006, 23:18
alhamdoullah heb ik een voorbeeldige schoonmoeder, als wij ergens heen gingen dan wilde niemand in dat huis meegaan. pas later begreep ik dat het mijn schoonmoeder was die iedereen de les had gelezen NIET met ons (mijn man en ik) mee te gaan. maar je zult even bij jezelf te rade gaan en goed uitzoeken hoe je kunt aangeven van bepaalde zaken niet gediend te zijn. NATUUUUURLIJK word je gehaat, maar ondertussen geef je gewoon je plek aan en kan het van daar af alleen maar beter gaan. :goedzo: ruilen??? dacht de mijne maar zo

Miss_Magrebia
10-12-2006, 10:02
ach meid, je bent toch niet de enige, meer meiden trouwen in marokko en blijven dan bij hun schoonouders en meestal word je als kervers bruidje gewoon opgesloten, marokkanen zijn nou eenmaal zo zorg ervoor dat het de eerste en laatste keer was hahaha liefs, War haal jij deze onzin vandaan, we leven in 2006.... ;)

Miss_Magrebia
10-12-2006, 10:10
:hihi: wallahila wa bazzzzzzzzzzzz!!! ontopic... nee hmdl heb ik dit probleeem helemaaal niet!! als wij komen dan wil ze ons een week lanng zien.. maar dan gaat ze naar oujda voor een paar weken naar haar moedeer.. want zij werkt ook het hele jaar door en wil dan ook gebruik maken van haar :goedzo: vakantie :goedzo: Goed geregeld....

zinne79
10-12-2006, 10:57
Ik ga volgend jaar insha allah voor het eerst met me schoonouders op vakanie.En aangezien het hier goed gaat,ga ik ervanuit dat het daar ook goed zal gaan..:)

Soussia_Belgie_
10-12-2006, 10:59
hallo dames, Ik ben dit jaar voor het eerst op vakantie geweest met mijn schoonouders. Ben ook niet zo lang getrouwd..... het was echt een regelrechte ramp.... Ik vroeg me af of er meerdere meiden waren die het zelfde hebben ervaren, en zo ja, hoe ben je er mee omgegaan.... en hoe is het contact nu onderling?? :( Nou vraag ik me af wat er is gebeurd???

Tarkahgirl
11-12-2006, 17:42
Nou wat er is gebeurd.... In nederland was alles nog koek en ei, misschien heb ik haar ook wel teveel verwend. (mn schoonmoeder) eenmaal aangekomen in Marokko, vond ze het eigenlijk onzin als ik met mijn man naar de stad wilde. iedere keer ging er wel iemand mee. Of als we eindelijk besloten hadden om samen weg te gaan en ergens te eten. wilde mn schoonouders mee. Ze gunde het ons eigenlijk niet om samen te zijn. daarnaast vond ze het belachelijk dat ik naar mijn familie ging, ik kreeg keer op keer opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. dat als een vrouw getrouwd is ze geen familie meer heeft en de familie van de man aanneemt als haar eigen familie. ik mocht mijn ooms en neven niet begroeten want dat kon helemaal niet. ze heeft me het leven echt zuur gemaakt. Ik heb ook de hele maand zitten janken, omdat ik gewoon geen kant op kon. mijn familie was niet mee. ik was helemaal alleen in een vreemde omgeving, en mijn man zat er volgens hem tussen in. het is ook een mama's kindje dus na een paar minuten kletsen met ma, was het weer bonje tussen ons. kortom dit en nog heeeeeeeeeel veel meer bedoelde ik met een regelrechte ramp.

VaniLLa_flavour
11-12-2006, 17:51
ik vind dat je man dan maar met zijn moeder moet praten of heeft hij dat gedaan? Mijn vakanties met mijn schoonouders zijn altijd top :goedzo: maar we maken tijd voor ons beiden en tijd om met mijn schoonouders en de rest van de familie op stap te gaan. De ene dag gaan mijn man en ik alleen op stap, de volgende dag nemen we mijn schoonouders mee. En zo wisselen we de hele vakantie af. Mijn man maakt de afspraken met zijn ouders, ik moei me daar niet mee. Zo heb ik nooit problemen met mijn schoonouders...:)

nova
11-12-2006, 18:33

Hadden jij en je man niet gewoon aan kunnen geven, dat jullie ook weleens samen wat wilden doen? Als je niets aangeeft, blijft het voor hen toch onduidelijk lijkt mij....Misschien denken zij wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Pagina's : [1] 2