Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het wordt verschrikkelijk weer.

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
31-07-2003, 23:45

http://www.trouw.nl/ANP/BIN/ANP-310703-191-anp.html Weerbureau voorspelt hittegolf SOEST (ANP) - Nederlanders kunnen zich opmaken voor een hittegolf. Weerbureau HWS voorspelt tropische temperaturen. ,,Vanaf maandag zijn in het binnenland maxima van lokaal 30 graden mogelijk. De hele week lijkt de hitte in het land te blijven'', aldus een woordvoerder donderdag. De nachttemperaturen komen nauwelijks onder 20 graden. ,,De kansen stijgen dat de zomer van 2003 de beroemde zomer van 1947 gaat benaderen'', aldus de zegsman. Het weerbureau heeft berekend dat het in augustus gemiddeld 19,4 graden moet worden om die zomer minstens te evenaren. Normaal is de temperatuur gemiddeld 17,2 graden. Ook zijn er nog twintig zomerse (25 graden of warmer) en twaalf tropische (30 graden of meer) dagen nodig. Bovendien kende de zomer in 1947 840 zonuren. De maanden juni en juli hadden er in De Bilt samen ruim 470. Niet alleen in Nederland wordt het warm. Ook in grote delen van Europa blijft het voorlopig extreem heet, stelt HWS. Na het weekeinde kunnen maxima van 40 graden en meer worden gehaald in Spanje, Portugal, Frankrijk, Griekenland en Turkije..

redcat
31-07-2003, 23:48
Dat het warm wordt vind ik niet erg,maar het is hier vaak zo'n vieze klammige hitte, en daar baal ik zo van. Ben je net onder de douche geweest, heb je je afgedroogd, kun je haast al weer........... :kwaad:

redcat
01-08-2003, 08:29
Origineel gepost door KohiNoor We snappen het Zita. De heerlijkste fantasieen die jouw dromen passeren zet je nu hier neer op het forum,zodat wij ervan kunnen ''meegenieten'' (of niet).....Ooooh Zita, je brengt jezelf tot een genadeloos orgasme nu en wij maar denken dat je boos bent! Foei! Stoute jongen! Ga je kon/t wassen. Met de brandslang. Dat gat van jou is zo uitgerekt,daar kan een roedel herten in grazen.... :zwaai: :lol: WHAHAHAHAHAHAHA DE VELUWE WILL NEVER BE THE SAME............. ;)

Jupiter
01-08-2003, 12:46
Misschien kunnen jullie hier jullie gevecht uitpraten onder het genot van een drankje en een lekkere sigaar. En na de maaltijd een heerlijke siesta...... :D http://www.moroccousa.com/shots/morocco/38.jpg

Jupiter
01-08-2003, 12:57

Origineel gepost door vikker Hehe..daar moet je bij mij niet mee afkomen, wedden dat je er niets eens een blonde leffe kan krijgen. :D Wedden dat je in Marrakech alles kunt krijgen wat je maar wil?

Samara77
01-08-2003, 16:35
Origineel gepost door KohiNoor Al mijn ranzige berichten zijn weg en nu ga ik een tukkie doen want ik moet weer huilen. Daaaag. WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAAAA :giechel: :giechel: :giechel: wat een triest mens ben je toch ook...!!! 24 uur per dag on-line op marokko.nl (jaH...interresante site hebben we, he) de ordinaire lellebel uithangen, en nog janken ook! hahahahahahaa een zielig hoopje poep ben je toch ook, die geen enkel respect verdient!! :zwaai: Ps. me pm-tje is blijkbaar wel keihard aangekomen, he... :D ...oops... :D O, jaaa, doe maar geen moeite om me te pm-en of iets dergelijks, want ik heb je al op de negeerstand staan waardoor ik je berichten en pm-tjes niet kan ontvangen en lezen, en afgezien daarvan vertrek ik over een paar uur naar een verre en zonnige bestemming..ciaooooooo levenloze zieligerds!! :zwaai:

rnaj
01-08-2003, 18:42
Origineel gepost door KohiNoor Hahaha gelijk heb je Vikker. Sommige mensen kunnen alleen maar aan seks denken. Waar gaat t naar toe met deze wereld.. Hmmmm, :boogie:

camjo
01-08-2003, 18:57
Origineel gepost door vikker Ja, je loopt constant te zweten. Heb ooit in het laatste van de moesson in Delhi geweest..had een kamer met airco, nam een douche, ging naar buiten, en 30 seconden later was ik nat...van het vocht. Het viel als een droog regentapijt over je, en ruiken.... Sauna toestanden..af en toe is gezond.. Maar ik denk aan ouderen en kleine kinderen..de meeste van hen die thuis geen airco hebben..die zullen afzien.. Mensen allemaal een thuis-airco aanschaffen :D

GangstaLovin
01-08-2003, 19:19
Anyway to get back on the subject ..lekker hoor dit weer! Ben echt blij dat het goed weer wordt ..kan ik lekker genieten van het gay pride festival morgen :stout:

rnaj
01-08-2003, 19:29
Origineel gepost door GangstaLovin Anyway to get back on the subject ..lekker hoor dit weer! Ben echt blij dat het goed weer wordt ..kan ik lekker genieten van het gay pride festival morgen :stout: Leuk, kom je ook. je kan mij herkennen an een korte broek, T-shirt en sandalen. Ergens aan de prinsengracht. Ben jij nog een beetje herkenbaar

rnaj
01-08-2003, 19:42
Nibazat, kan ik jouw ook verwelkomen in Amsterdam Rnaj. PS, dat van die kleding, juist omdat ik de enige zal zijn. De rest van die nichten heeft namelijk helemaal niets aan.

Tarifith25
01-08-2003, 19:45
Pfff, dat worden weer slapeloze nachten

rnaj
01-08-2003, 19:55
Origineel gepost door Nibazat Het spijt me, ik pas. Jammer, waarom niet, ben je nog op vakantie

rnaj
01-08-2003, 20:44
Origineel gepost door Nibazat Nee ik ben niet op vakantie, maar ik heb geen zin om een homo-parade te zien. Is het dat je me er graag bij had willen hebben? Je lijkt die indruk te wekken. O sorry, het antwoord is hier al. Behalve dat ik het leuk zoou vinden dat iedereen er naar toe zou gaan, had ik verder geen speciale reden. Was gewoon nieuwsgierig naar de reden, misschien ga je niet uit geloofs overwegingen? wou ik ff weten. Maar geloof het niet, toch?

rnaj
01-08-2003, 21:16

Origineel gepost door Nibazat Ik heb een afkeer van ie openbare tentoonspreiding van de sexuele voorkeur van welke geaardheid dan ook . Mensen kunnen lekker met elkaar bezig zijn op hun slaapkamer, niemand hoeft dat te moeten zien. Als homo's gerespecteerd willen worden door mij horen ze me niet al te zeer lastig te vallen met hun nichterig gedoe.... Gewoon doen wat ze doen en me voor de rest niet lastig vallen. Om de 1 of andere reden lijken homo's te moeten vinden dat waar ze ook zijn de sfeer te moeten bepalen door eens goed te laten zien hoe verwijft ze zijn: "wat, is er iets, moet je een tongzoen?" Nou dan denk ik dat wij wel met elkaar kunnen opschieten, zo'n rel-nicht ben ik ook niet. maar toch wel even een vraag over het volgende "die openbare tentoonspreiding van de sexuele voorkeur van welke geaardheid dan ook", kijk tongzoenen hoef ik ook niet te zien, simpel zat. maar vindt je der van als mensen hand in hand lopen? Ik bedoel eigenlijk te vragen, wat mag dan nog wel en wat niet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5