Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwart werken

Pagina's : [1] 2

prinses007
09-12-2006, 17:28

ey ik ben al een tijdje op zoek naar schoonmaakwerk maar wel zwart om bepaalde redenen kan ik niet wit werke omdat me pa in de uitkering zit mijn vraag nu is waar kanik schoonmaakbaantjes vinden of iets anders maar wel zwart iemand een idee???

Mievrouw_Batata
10-12-2006, 00:03
Is het niet zo dat als jij veel/goed verdient, dat de uitkering of bijstand van je pa lager wordt?

justice21
10-12-2006, 00:51
kunnen jij en je pa niet wit gaan werken?

fietsendief
10-12-2006, 01:08
waaarom zwart werken ??? schrijf je uit voor 50 euro per maand en je kan gewoon eerlijk wit werken en dus kan je mischien belangsting terugkrijge!

mv500
10-12-2006, 09:25

Is het niet zo dat als jij veel/goed verdient, dat de uitkering of bijstand van je pa lager wordt? de uitkering van de vader of moeder wordt wel met een staandaard bedrag vermindert als men inwonende kinderen heeft de bedrag was in 2005 111 euro per inwonende kind vooral als het kind 23+ is

doornroosje4
10-12-2006, 09:28
ey ik ben al een tijdje op zoek naar schoonmaakwerk maar wel zwart om bepaalde redenen kan ik niet wit werke omdat me pa in de uitkering zit mijn vraag nu is waar kanik schoonmaakbaantjes vinden of iets anders maar wel zwart iemand een idee??? en je zelf uitschrijfen zou dat kunnen

N.N.
10-12-2006, 14:39
allebei wit werken lijkt me de beste oplossing

CharlieDaSilva
10-12-2006, 14:49
kunnen jij en je pa niet wit gaan werken? Regel jij dan een baan voor ze met je grote mond?

CharlieDaSilva
10-12-2006, 14:51
allebei wit werken lijkt me de beste oplossing Ik hoop dat jij je helemaal naar de tering werkt, thuis moet zitten met een bochel in je rug en dat dan iemand tegen je zegt dat je maar lekker moet gaan werken. Is de beste oplossing.

prinses007
10-12-2006, 15:17
Regel jij dan een baan voor ze met je grote mond? haha wollah jij praat:goedzo: kijk mijn ouders zitten in de uitkering opdat ze niet kunnen werken ze zijn allebei oud enziek geloof het of niet..en nou schijnt het dat als je 18 bent en nog thuis woont en gaat werken de huursubsidie weg gaat en 10% van de uitkering er af gaat en dat klopt ok want ik was een half jara gaan werken en dat deden ze ook egt. maar als je op sgool sit dan doen ze nix nou zit ik ook braaf op sgool maar heb natuurlijk wel geld nodig en als ik ga wit werken halen ze de huursubsidie van me vader weg dat is iets van 150 euro per maand en asl ik wit ga werke partime omdat ik op sgool sit is dat wat ik ongeveer ga verdienen dus krijgen ze alles weer trug drm dus ZWART en niet WIT voor de gene die het iet begrepe.. en uitwonend is best opvallend want mijn zus en broer zijn ok al uit "huis" als je begrijpt wat ik bedoel:D dus iemand die weet waar je zwart werk kan vinden graag

prinses007
10-12-2006, 15:18
kunnen jij en je pa niet wit gaan werken? kan jij niet met iets zinnigs komen..??:moe:

La_Bouayach
10-12-2006, 18:41
uitwonend is beste oplossing zoek op marktplaats naar postaderes voor sjien 80 euro per maand

ahlam-85
10-12-2006, 18:48
Ik hoop dat jij je helemaal naar de tering werkt, thuis moet zitten met een bochel in je rug en dat dan iemand tegen je zegt dat je maar lekker moet gaan werken. Is de beste oplossing. soooo, die was goed raak :hihi:

Sammetje2
10-12-2006, 20:26
waaarom zwart werken ??? schrijf je uit voor 50 euro per maand en je kan gewoon eerlijk wit werken en dus kan je mischien belangsting terugkrijge! gaat ook lekker samen :maf2:

Rabatboy
10-12-2006, 21:42

uitwonend is beste oplossing zoek op marktplaats naar postaderes voor sjien 80 euro per maand Yep inderdaad, en daarnaarst nog een bijbaantje erbij gewoon wit. Dan verdiend je gewoon goed.

Pagina's : [1] 2