Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Prive berichten......

Pagina's : [1] 2 3 4 5

mrs_jamila
04-07-2002, 18:52

Hallo..... sommigen kennen mij hier al..de andere niet...Heb lang niets van me laten horen ben namelijk erg druk met school en werk. Maar goed...Ik lees wel altijd mij prive berichten.... :D De laatste tijd krijg ik me toch rare berichten van leden hier.......Hmmm...Wat is het toch met jullie....?? De bedoeling van deze topic is...je raarste/vleiende/grappige prive berichten plaatsen. Jammer genoeg heb ik de meeste gewist...gebrek aan ruimte....maar dit is wat ik net binnenkreeg.....Een vraag wat wel vaker gesteld wordt....maar waar ik nooit eerlijk een antwoord op geef...Soms beschrijf ik me heel mooi...en daarachter typ ik dan tussen haakjes....uhh..Ben wel bezet..maar dat was je vraag niet.....!! Soms beschrijf ik me heeeeeeel lelijk....en daarachter ben nog vrij...heb je interesse.... :D Nou zal jullie niet langer laten wachten...de vraag die ik kreeg... Gepost door Abd......... Junior Lid Offline Lid sinds: 15-02-2002 Aantal berichten: 0 hoi Ben je lekker?

loubna170
04-07-2002, 19:09
he jamila ik ben die ene meid die ook uit guercif komt wanneer ga jij nou?

Dida
04-07-2002, 19:25
Ik wou je ff laten weten dat ik je verhaal prachtig vind. Hopeloze liefde achter het internet... Ik herken een aantal dingen ervan in mijn eigen leven aantal momenten.. Niet dat ik iemand heb ontmoet via het internet..maar dingen die ik mee heb gemaakt met mijn verloofde. Ik heb gisternacht tot 14:00 achter de pc gezeten om die verhaal te lezen. Wallah meid...Heel goed van je..je hebt talent!! Vond dat je het wel mocht weten!! Liefs Jamila Deze was van jou ! en vond hem heel erg leuk. HAd het niet verwacht vandaar !!!! Hij zit nog steeds in me mail :) Ciao Baby ;)

GoudenGids
04-07-2002, 20:00
'ik wil je beter leren kennen' Deze heb ik ontvangen. K heb er nooit op gereageerd trouwens, als je je t toevallig afvroeg :D :zwaai:

mrs_jamila
04-07-2002, 20:15

Origineel gepost door loubna170 he jamila ik ben die ene meid die ook uit guercif komt wanneer ga jij nou? :( Ik ga helaas niet maar mijn zusje wel..ze is 17. Mail haar maar op Justrachida@hotmail.com Ik vertel het haar wel..zal ze leuk vinden.... Jamila

mrs_jamila
04-07-2002, 20:17
Origineel gepost door Crazy_Baby Ik wou je ff laten weten dat ik je verhaal prachtig vind. Hopeloze liefde achter het internet... Ik herken een aantal dingen ervan in mijn eigen leven aantal momenten.. Niet dat ik iemand heb ontmoet via het internet..maar dingen die ik mee heb gemaakt met mijn verloofde. Ik heb gisternacht tot 2:00 achter de pc gezeten om die verhaal te lezen. Wallah meid...Heel goed van je..je hebt talent!! Vond dat je het wel mocht weten!! Liefs Jamila Deze was van jou ! en vond hem heel erg leuk. HAd het niet verwacht vandaar !!!! Hij zit nog steeds in me mail :) Ciao Baby ;) Aaah......Ik voel me gevleid....eerlijk waar!!! Dat je het nog hebt bewaard...maar het is ook een heeel mooi verhaal....!!!!!! p.s het was tot 2:00 snachts....niet 14:00 :D liefs jamila

mrs_jamila
04-07-2002, 20:18
Origineel gepost door GoudenGids 'ik wil je beter leren kennen' Deze heb ik ontvangen. K heb er nooit op gereageerd trouwens, als je je t toevallig afvroeg :D :zwaai: haha..standaard.....Of ik heb je al een tijdje gevolgd...heb je topics gelezen..enne je leek me wel een lieve meid....En dat was in een periode toen ik iedereen afkraakte..en heel lullig tegen velen deed!! dat was pas grappig!! sukkels... :D

mrs_jamila
04-07-2002, 20:20
Online Lid sinds: Vandaag Aantal berichten: 0 Hoi Hoi, wil je met me mailen? Vandaag 20:18 Dit heb ik echt net binnengehad......Hmmm...wat zal ik antwoorden....??

Dida
04-07-2002, 20:20
Origineel gepost door mrs_jamila Aaah......Ik voel me gevleid....eerlijk waar!!! Dat je het nog hebt bewaard...maar het is ook een heeel mooi verhaal....!!!!!! p.s het was tot 2:00 snachts....niet 14:00 :D liefs jamila thankkkkk.. een mens maakt fouten..:) Ciao Baby ;)

mrs_jamila
04-07-2002, 20:21
Origineel gepost door Crazy_Baby thankkkkk.. een mens maakt fouten..:) Ciao Baby ;) Yep..Fouten maken hoort bij de mensheid....

GoudenGids
04-07-2002, 20:21
Origineel gepost door mrs_jamila haha..standaard.....Of ik heb je al een tijdje gevolgd...heb je topics gelezen..enne je leek me wel een lieve meid....En dat was in een periode toen ik iedereen afkraakte..en heel lullig tegen velen deed!! dat was pas grappig!! sukkels... :D hahahaha echt grappig :giechel:

GoudenGids
04-07-2002, 20:22
Origineel gepost door mrs_jamila Online Lid sinds: Vandaag Aantal berichten: 0 Hoi Hoi, wil je met me mailen? Vandaag 20:18 Dit heb ik echt net binnengehad......Hmmm...wat zal ik antwoorden....?? Zin om een filmpje te pakken??? Normaal toch?

mrs_jamila
04-07-2002, 20:27
.... Origineel gepost door GoudenGids Zin om een filmpje te pakken??? Normaal toch? hahahaa......Dit doet me herinneren aan onze nieuwe buren in Maroc....1e zin wat hij zei..was : Ga je mee zwemmen??? Ff lekker zonnen?? Doodnormaal toch... mijn antw. was hierop ....ja hoor..ff mijn bikini pakken hoor....Wajoow..Je moest hem zien glunderen joh!! :D ben niet geweest hoor...heb hem ff hard uitgelachen

ZiLaaL
04-07-2002, 20:31
Ik Wil Ook Wel Gekke Priveberichten binnen krijgen!! :D Maar maak het niet al te bont.... ;) Owja, die ABD... die stuurde mij preciessss hetzelfde bericht hey!! Hahaha, en ik boos terugmailen van "wat denk jij wel niet en blabla" en hij zo "stom burgerlijk tr*tje" :D EWa, je hebt van die mensen he?

Dida
04-07-2002, 20:33

he is dat abdoel6666???????????? Ciao Baby ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5