Bekijk originele versie : Soubhanallah!
Brokensmile
09-12-2006, 13:15
Er is zoveel ellende op de wereld, Soubhanallah!:verdriet:
Moslima22
09-12-2006, 13:28
Allah oe akbar.
tetouani79
09-12-2006, 13:29
kan je ook inhoud geven aan je opmerking of blijft het hierbij.
Brokensmile
09-12-2006, 13:33
Hmm, als ik zo om me heen kijk..
Iedereen heeft wel iets..Aan de andere kant van de wereld sterven mensen van de honger enso en heb pas gehoord dat er iemand borstkanker heeft....:(
Ik weet niet maar hoe ouder ik word hoe ellendiger de wereld er uit gaat zien...
tetouani79
09-12-2006, 13:37
hoe ouder je wordt, hoe meer besef van de realiteit gaat krijgen.
maar onthou dat alles met een reden gebeurd. Allah(swt) heeft voor elk actie een bedoeling. een mens die met een ziekte getroffen wordt of de dood van een geliefde moet juist dichter bij Allah gaan staan om de pijn draagbaar te kunnen maken. Allaah wil je op die manier wakker schudden waarschijnlijk omdat Allaah van je houdt.
jammer genoeg gan veel mensen jammeren en roepen waarom hen iets gebeurd. dat is een vrom van shirk, maar men beseft het niet eens.
moge Allaah ons leiden op zijn weg.
riffie_zina
09-12-2006, 13:37
Dat zijn de tekenen van de wereldondergang:traan1:
Brokensmile
09-12-2006, 13:38
maar onthou dat alles met een reden gebeurd. Allah(swt) heeft voor elk actie een bedoeling. een mens die met een ziekte getroffen wordt of de dood van een geliefde moet juist dichter bij Allah gaan staan om de pijn draagbaar te kunnen maken. Allaah wil je op die manier wakker schudden waarschijnlijk omdat Allaah van je houdt.
jammer genoeg gan veel mensen jammeren en roepen waarom hen iets gebeurd. dat is een vrom van shirk, maar men beseft het niet eens.
Ja, gelijk heb je!
Gair insha allah...
Ameen!!
Brokensmile
09-12-2006, 13:41
Dat zijn de tekenen van de wereldondergang:traan1:
Ya rabie tabathna 3ala shahada!:o
riffie_zina
09-12-2006, 13:42
Je hebt helemaal gelijk..
riffie_zina
09-12-2006, 13:46
Ya rabie tabathna 3ala shahada!:o
Amin
tet79 je hebt helemaal gelijk
salaam,
ben het met je eens meid, het is tegenwooridg voor mij meer overleven dan leven, maar el hamdoe lie lah we mogen niet klagen............................
Brokensmile
09-12-2006, 14:24
salaam,
ben het met je eens meid, het is tegenwooridg voor mij meer overleven dan leven, maar el hamdoe lie lah we mogen niet klagen............................
Hamdoelillah 3ala koelie 7al zuster!!
Mensen worden met de dag gekker! K liep gisteren met mn nichtje langs en man en een vrouw ineens zegt ze kan je t zien of heb je en bril nodig!
:hihi: k had t niet eens in de gaten dat ze t tegen ons had!! We waren zo met elkaar bezig...Aandachtloos:jammer:
Ik krijg tranen in mijn ogen als ik onze broeders en zusters zie in Palestina en in Irak, ik kan het ook eigenlijk niet meer zien want ik ga echt de hele tijd huilen. Ik vraag mijn man ook om het weg te halen mijn hart is te zwak daarvoor.
En net mijn moeder gebeld en 2 dames/meiden kennisen van de familie zijn pas getrouwd en nu al weer gescheiden.
Waar gaat deze wereld naar toe??????
supertje
09-12-2006, 15:19
Juist door al het verdriet, zie ik mijn gezegende positie..
Verdriet houd mij scherp, houd mij staand..
Verdriet schud me wakker en doet me beseffen..
Verdriet bewijst mij het bestaan van al die vreugdevolle momenten, waar ik soms zo doorheen leef..
Verdriet beloofd me verbetering, beloofd me beloning..
Verdriet zorgt voor de doe3a..en deze doe3a brengt me inshAllah dichter bij Allah!
Misschien ben ik wel een raar wezen..maar verdriet in mijn leven is me veel waard al is het alleen zodat ik de vele mooie momenten in alle stilte, met heel mijn zijn zal koesteren!
Moge Allah ons verlichting brengen, verlichting om verdriet draagelijk te maken en verlichting om geluk met wijsheid te dragen..!Amien.
Supertje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.