Bekijk originele versie : Welke vrijheid hebben jullie dames nodig??
praatjes
31-07-2003, 21:46
Welke vrijheid heb je nu en zou je nooit kwijt willen wanneer je gaat trouwen?? Wat ook kan, welke vrijheid heb je nu niet, en wil je later in je huwelijk wel hebben??
Origineel gepost door praatjes
Welke vrijheid heb je nu en zou je nooit kwijt willen wanneer je gaat trouwen?? Wat ook kan, welke vrijheid heb je nu niet, en wil je later in je huwelijk wel hebben??
vrijheid die ik nu heb wil ik graag houden....
MIJN 'PLAYER-STYLE' ZE3MA....... :D :zwaai:
praatjes
31-07-2003, 21:56
Origineel gepost door selmAa
MIJN 'PLAYER-STYLE' ZE3MA....... :D :zwaai:
Dus jij wil later in je huwelijk alle vrijheid hebben om jongens te playen of moet ik er iets anders van voorstellen??
ik wil de vrijheid hebben die een vrouw volgens de Islam verdient en recht op heeft. En je moest eens weten wat een vrouw allemaal mag......
Arabian_Pearl
31-07-2003, 21:59
als ik getrouwd ben, kan ik lang uitgaan met mijn ventje. Ik mag bijna alles van mijn ventje later, behalve vreemdgaan natuurlijk. Dat spreekt voor zich.
Origineel gepost door praatjes
Dus jij wil later in je huwelijk alle vrijheid hebben om jongens te playen of moet ik er iets anders van voorstellen??
STAAT EEN ZE3MA ACHTER..TUURLIJK KAN DAT NIET ALS JE GETROUWD BENT :maf3:
Classy.Lady
31-07-2003, 22:08
Origineel gepost door Enzy
ik wil de vrijheid hebben die een vrouw volgens de Islam verdient en recht op heeft. En je moest eens weten wat een vrouw allemaal mag......
Mooi gezegd meid!
Precies wat ik in gedachten had..!
praatjes
31-07-2003, 22:11
Origineel gepost door selmAa
STAAT EEN ZE3MA ACHTER..TUURLIJK KAN DAT NIET ALS JE GETROUWD BENT :maf3:
Op die manier! dat is dan heel goed van je, ik heb niets gezegt ;)
RIF_CHICKIE
31-07-2003, 22:14
Origineel gepost door Arabian_Pearl
als ik getrouwd ben, kan ik lang uitgaan met mijn ventje. Ik mag bijna alles van mijn ventje later, behalve vreemdgaan natuurlijk. Dat spreekt voor zich.
ik wil me hier bij aan sluiten :D
mocro_souhaila
31-07-2003, 22:20
Origineel gepost door Cocaine
ze mag voor me werken ofzo iets
zo iets jah denk ik
hmmm ik zie wel
tfoe wat heb jij nou weer voor een avatar...SCHAAM JE :jammer:
lafamilia
31-07-2003, 22:22
dikke ***...mijn vrouw geen vrijheid, ze heeft vrijheid in de keuken...;)
praatjes
31-07-2003, 22:25
Origineel gepost door lafamilia
dikke ***...mijn vrouw geen vrijheid, ze heeft vrijheid in de keuken...;)
Waarom heeft zij geen bepaalde vrijheid nodig, van waaruit moet ze alleen in de keuken??
MariamaMslma
31-07-2003, 22:26
Alle vrijheid van de wereld om mijn eigen grenzen te kunnen stellen.
En dan mag jij er vanuit gaan dat het grenzen zijn die ik stel voor mezelf waar jij het mee eens bent, en dat het grenzen zijn die jij zelf graag ziet.
Als het maar grenzen zijn die ik zelf trek en niet opgelegd krijg.
lafamilia
31-07-2003, 22:26
haha, was maar fa2, ik ben niet zo hoor, mijn vrouw heeft alle vrijheid die ze wil met grenzen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.