Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is dit LIEFDE

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

camjo
31-07-2003, 21:30

Salaam vrienden.. Iedereen weet dat bij een normale verliefdheid..de twee mensen elkaar heel graag mogen..ok.. Je hebt nog een andere verliefdheid..moeilijk te omschrijven..maar nog krachtiger en spannender dan de normale verliefdheid.. Het gaat namelijk zo..er is altijd spanning in de lucht wanneer de twee mensen elkaar ergens ontmoeten, zonder elkaar aan te spreken..deze mensen wonen niet samen.. Ze negeren elkaar als het ware..maar in hun diepe wezen..zijn ze extreem verliefd op elkaar..het probleem is..niemand van de twee durft het toegeven..ze blijven koppig en star tegen elkaar doen..soms zelfs arrogant...maar, in hun zelf branden ze van deze spanning..en kunnen elkaar bijna letterlijk eten voor de niet normale liefde die ze voor elkaar hebben.. Ik hoop dat jullie mij begrijpen..over wat ik wil praten.. Maar dit bestaat écht...

tachelhit102
31-07-2003, 21:31
Das moeilijk..

moiself
Ik begrijp wat je bedoelt maar mischien omdat het HARAM is dat ze elkaar niet aanspreken. Die vin ik mooi ze willen maar kunnen niet

Heiba
Ja dat bestaat... Ik heb er al 2 jaar last van... :(

hilke
31-07-2003, 21:32

JA klopt wel...heb ik ook meegemaakt, tot op de dag van vandaag ontkent de jongen alles ...yeah right!!! jaja Mohamed ik weet wat je bedoelt! groetjes Hilke

Lady_moi
31-07-2003, 21:32
jaaaaaaaah dat is de liefde die ik meemaak wallah gij verstaat mij das spannender en das de reden dat ik geen relatie wil :D

MissMe
31-07-2003, 21:34
hhhm ja begrijp denk ik wel wat je bedoelt........twee mensen die (doen alsof) ze elkaar niet kunnen luchten of zien maar elkaar toch wel graag zien.....uiteindelijk wordt het dan niks als ze allebei te koppig zijn om toe te geven wat ze voor elkaar voelen. En dan te bedenken dat er iets heel moois uit had kunnen bloeien....

Lady_moi
31-07-2003, 21:36
c'est la vie

RaZer
31-07-2003, 21:36
http://www.dutchwireless.com/XDA/KNUDDE/liefdeis008.jpg :D

MissMe
31-07-2003, 21:38
Origineel gepost door RaZer http://www.dutchwireless.com/XDA/KNUDDE/liefdeis008.jpg :D ''Ben jij serieus, ben ik serieus''

RIF_CHICKIE
31-07-2003, 21:39
Origineel gepost door MissMe hhhm ja begrijp denk ik wel wat je bedoelt........twee mensen die (doen alsof) ze elkaar niet kunnen luchten of zien maar elkaar toch wel graag zien.....uiteindelijk wordt het dan niks als ze allebei te koppig zijn om toe te geven wat ze voor elkaar voelen. En dan te bedenken dat er iets heel moois uit had kunnen bloeien.... precies! ik ken het ook! heb ook ooit in die situatie gestaan,.. iwa jah, moeilijk mo! kusje van mij,...

rahmona
31-07-2003, 21:39
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam vrienden.. Iedereen weet dat bij een normale verliefdheid..de twee mensen elkaar heel graag mogen..ok.. Je hebt nog een andere verliefdheid..moeilijk te omschrijven..maar nog krachtiger en spannender dan de normale verliefdheid.. Het gaat namelijk zo..er is altijd spanning in de lucht wanneer de twee mensen elkaar ergens ontmoeten, zonder elkaar aan te spreken..deze mensen wonen niet samen.. Ze negeren elkaar als het ware..maar in hun diepe wezen..zijn ze extreem verliefd op elkaar..het probleem is..niemand van de twee durft het toegeven..ze blijven koppig en star tegen elkaar doen..soms zelfs arrogant...maar, in hun zelf branden ze van deze spanning..en kunnen elkaar bijna letterlijk eten voor de niet normale liefde die ze voor elkaar hebben.. Ik hoop dat jullie mij begrijpen..over wat ik wil praten.. Maar dit bestaat écht... is hier ook medicatie voor? want ben namelijk besmet denk ik :D

Lady_moi
31-07-2003, 21:40
hoceima :D

praatjes
31-07-2003, 21:41
Dat klopt dat doen macho mannen, en vrouwen worden daar ongewild in meegetrokken.

RaZer
31-07-2003, 21:41

Origineel gepost door MissMe ''Ben jij serieus, ben ik serieus'' "leef en laat leven" Hehe.. maar goed als je de topic goed lees dan gaat het er voornamelijk om dat men het leest. Het is geen discussie.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6