Bekijk originele versie : Ik weet het niet maar......
IK heb een serieuze vraag aan jullie.
Het zit namelijk zo ik heb hier in nederland een vriend.Hij wil met mij trouwen en zo maar ik weet niet zeker of hij echt seriues met mij is.Kijk hij praat veel over sex en zo en hij wil volgende week om mijn hand komen vragen.
Daarin tegen heb ik in marokko een hele liefe neef die mij wel ziet zitten en ik hem ook me moeder wil ook graag dat ik met hem trouw, maar alleen als ik het zelf wil.Kijk ik weet dat mijn neef heel serieus met mij is enzo.Dus ik weet het niet.
P.S. mijn neef in marokko is niet zo een jongen van ik wil papieren enzo
nee hij is heel anders.En hij heeft hele lieve ouders enzo.
Ik weet nou echt niet wat ik moet dus HELP me pleas ik wil serieus met iemand trouwen :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:.
sheima23
31-07-2003, 17:18
Eerst een paar vragen hoe lang heb je al een vriend en hoe voel je je bij hem. Kan je hem vertrouwen, voel je je op je gemak bij hem hou je van hem? Dat zijn allemaal dingen die je jezel moet afvragen. Vervolgens doe je dat ook bij je neef. Zet alle goede en slechte eigenschappen per persoon op een rijtje en kijk wat je gevoelens zijn jegens deze mannen. Volg je hart en dan komt het allemaal wel goed insha-Allah
RasheedArabeat
31-07-2003, 20:29
Origineel gepost door zina4life
Kijk bij me vriend voel ik me niet echt op me gemak.Hij praat de hele tij over sex en dat wil ik nog niet.Me vriend heeft niet echt een baan dus mijn toekomst is niet zeker met hem.IK voel me soms ongemakkelijk bij hem.Maar bij me neef is het heel anders hij is lief, hij praat niet over sex en zo en hij heeft een hele lieve familie.
meisje zoals ik het lees hierboven wil je toch liever met je neef trouwen dan je vriendje, een goede tip; als je met je neef wil trouwen ipv je vriendje dan raad ik je aan om het heel snel uit te maken met je vriend.
want hoe langer je ermee wacht hoe moeilijker het word voor je om te beslissen, luister naar je hart en je verstand, ... en je ouders.
salaam
mabtoul_rami
01-08-2003, 13:37
Meid trouw met je neef als ik het zo lees en dat je er nu pas achter komt dat je vriend geen papieren heeft dus gelogen kan hij nog meer gaan liegen allah weet wat hij allemaal verborgen houdt.
Luister naar je verstand en je ouders en insa allah het komt goed!!!!
Thalla
Maar kind weet je het wel zeker dat je trouwen wilt. Je bent pas 17!! Ik denk dat je dan nog wel een beetje te jong en naief bent om een goede besluit te maken...dus denk er ff 20 keer over nou of je uberhaupt wel trouwen wilt en waarom eigenlijk zo vroeg
Kijk meid
wij kunnen jeniet vertellen voor wie je moet gaan kiezen.Datmoet jezelf doen,en dat is juist heel moeilijk.
Ik denk dat je gewoon eens goed met je vriend moet gaan praten en over wat jou dwars zit. (als je niet met je vriend kan praten is het geen goeie relatie).
Probeer hem uit te leggen waaraan je twijfelt.
Wees gewoon eerlijk en zeg dat hij nog even moet wachten met om je hand te vragen.
Zodat je nog met hem kan praten over wat jij wilt.
rosses
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.