Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amerikanen zijn KNETTERGEK!!! hét bewijs...

Pagina's : [1] 2

babyvanbelisma
31-07-2003, 16:53

Wa salamu 'Aleikum wr wb, Nou kinders, wat ik nou in de spits heb gelezen.... Dit slaat echt alles en dit is ook het beste voorbeeld van het feit dat die amerikanen helemaal kierewiet zijn. Wat hebben ze daar bedacht? Voor 7 dollar kun je voor je zoon of dochter (of voor jezelf) een computerspelletje kopen waarin Hezbollahstrijders tegen Israeli vechten. Leuk, met veel bloed en geweld, kortom, plezier voor het hele gezin..... DIT MENEN ZE TOCH NIET??????? Ergens anders op de wereld zijn die mensen uit dat spelletje voor hun leven, gezin en niet te vergeten hun geloof aan het vechten en die Bushlovers daar in dat gekke land maken er een spelletje van!!!!! Zeg me alsjeblieft niet dat dit normaal is want ik kan er wel van huilen als ik zoiets hoor. Al die familielievende gezellige gezinnetjes zaamazaama zitten 's avonds daar lekker met een kopje koffie vertederd naar hun kinderen te kijken die zo lief aan het computeren zijn. Tazz, ze zouden ze zelf een weekje naar de Gaza strook moeten sturen. Dan heb ik het nog nieteens over dat andere bericht uit de krant gisteren. Er is een site in Amerika waar je geld kunt inzetten op terorristisch aanslagen en personen. je kunt gokken wanneer er weer wat gebeurt, waar en hoeveel slachtoffers er zullen vallen. VERTEL ME ALSJEBLIEFT DAT IK NIET DE ENIGE BEN DIE HIERNA DEFINITIEF EEN HEKEL HEEFT GEKREGEN AAN DIE K.U.T. AMERIKANEN!!!!!! Beslema Ik :zwaai:

Bonita
31-07-2003, 17:10
Kom je er nu pas achter dat ze gek zijn? amerikanen zijn de meest schijnheilige mensen op aarde maar dan heb ik het grotendeels over die aap bush

Jupiter
31-07-2003, 17:16
Origineel gepost door Bonita Kom je er nu pas achter dat ze gek zijn? amerikanen zijn de meest schijnheilige mensen op aarde maar dan heb ik het grotendeels over die aap bush Ik ben benieuwd hoeveel Amerikanen jij persoonlijk kent.

remii
31-07-2003, 17:17
Origineel gepost door babyvanbelisma Wa salamu 'Aleikum wr wb, Nou kinders, wat ik nou in de spits heb gelezen.... Dit slaat echt alles en dit is ook het beste voorbeeld van het feit dat die amerikanen helemaal kierewiet zijn. Wat hebben ze daar bedacht? Voor 7 dollar kun je voor je zoon of dochter (of voor jezelf) een computerspelletje kopen waarin Hezbollahstrijders tegen Israeli vechten. Leuk, met veel bloed en geweld, kortom, plezier voor het hele gezin..... DIT MENEN ZE TOCH NIET??????? Ergens anders op de wereld zijn die mensen uit dat spelletje voor hun leven, gezin en niet te vergeten hun geloof aan het vechten en die Bushlovers daar in dat gekke land maken er een spelletje van!!!!! Zeg me alsjeblieft niet dat dit normaal is want ik kan er wel van huilen als ik zoiets hoor. Al die familielievende gezellige gezinnetjes zaamazaama zitten 's avonds daar lekker met een kopje koffie vertederd naar hun kinderen te kijken die zo lief aan het computeren zijn. Tazz, ze zouden ze zelf een weekje naar de Gaza strook moeten sturen. Dan heb ik het nog nieteens over dat andere bericht uit de krant gisteren. Er is een site in Amerika waar je geld kunt inzetten op terorristisch aanslagen en personen. je kunt gokken wanneer er weer wat gebeurt, waar en hoeveel slachtoffers er zullen vallen. VERTEL ME ALSJEBLIEFT DAT IK NIET DE ENIGE BEN DIE HIERNA DEFINITIEF EEN HEKEL HEEFT GEKREGEN AAN DIE K.U.T. AMERIKANEN!!!!!! Beslema Ik :zwaai: wat amerikanen betreft moet je echt nergens van opkijken hoor ..die lui hebben een onverzadigbare drang naar oorlog, sensatie, zedeloosheid en noem het maar op ... misschien word het de hoogste tijd voor een tweede amerikaanse burgeroorlog .....dan kan de rest van de wereld ook eens een keer lekker genieten ... ;)

babyvanbelisma
31-07-2003, 17:20

CITAAT Een spelletje met veel bloed.... Nou zeg...nog niet zo lang geleden zagen de amerikanen het bloed van 3.000 amerikanen, en dat was geen spelletje....maarr afkomstig van moslims. Zijn dan alle moslims kirrewiet? Moeten dan alle amerikanen een hekel hebben aan die k.utmoslims? EIND CITAAT Ik denk dat je me niet goed begrepen heb. Ik wil er juist op wijzen dat het weer die Amerikanen zijn die van dit soort serieuze zaken een spelletje weten te maken. Ik vind het al erg genoeg dat er moslims (en andere mensen ) vermoord worden door wie dan ook en ik vind het gewoon belachelijk dat daar vermaak van wordt gemaakt. En als er moslims zijn die computerspelletjes gaan maken van bijvoorbeeld de oorlog in irak, dan vind ik die mensen ook stapelgek ja. Maar dat is nog niet gebeurd gelukkig....

Jupiter
31-07-2003, 17:23
Origineel gepost door remii wat amerikanen betreft moet je echt nergens van opkijken hoor ..die lui hebben een onverzadigbare drang naar oorlog, sensatie, zedeloosheid en noem het maar op ... misschien word het de hoogste tijd voor een tweede amerikaanse burgeroorlog .....dan kan de rest van de wereld ook eens een keer lekker genieten ... ;) Ik ken niet alle Amerikanen persoonlijk, hoogstens een stuk of 4. En ik moet zeggen dat ze vrij saai zijn maar verder wel vriendelijk. Als je je druk maakt om wat mensen zeggen over moslims of Marokkaanse jongeren, moet je ook de moeite nemen om je te verdiepen in de AMERIKANEN. Wat bedoel je daar precies mee: de negers, blanken, indianen, arabische-amerikanen, hispanolians, portoricanen, amerikaanse-moslims, de zwervers, de miljonairs, Michael Jordan, Malcom X, Abdul kareem Jabbar, Eddy Murphy, Tiger Woods???? Wie van de 300 miljoen Amerikanen bedoel je nu precies?

remii
31-07-2003, 17:30
laast las ik in de krant dat ruim driekwart van de amerikanen een overgewichtsprobleem hebben ..m.a.w. ze zijn te dik omdat ze teveel eten naast de vele miljarden die uitgeven aan luxe etenswaren , geven ze ook vele miljarden uit aan middelen om af te vallen is het niet veel beter en eerlijker om dat eten die ze toch niet nodig hebben aan arme volken te geven ...is dat niet een oplossing ...????

remii
31-07-2003, 17:32
ohja en hoe zat het ook alweer met die honderden amerikaanse priesters die kleine kinderen , vornamelijk jongens sexueel misbruiken ....?????

Jupiter
31-07-2003, 17:33
Origineel gepost door remii laast las ik in de krant dat ruim driekwart van de amerikanen een overgewichtsprobleem hebben ..m.a.w. ze zijn te dik omdat ze teveel eten naast de vele miljarden die uitgeven aan luxe etenswaren , geven ze ook vele miljarden uit aan middelen om af te vallen is het niet veel beter en eerlijker om dat eten die ze toch niet nodig hebben aan arme volken te geven ...is dat niet een oplossing ...???? Ik zie ook veel dikke Europeanen rond lopen en ook Turkse vrouwen.... :D

rnaj
31-07-2003, 19:06
Origineel gepost door Jupiter Ik ben benieuwd hoeveel Amerikanen jij persoonlijk kent. Jupiter, ik weet niet precies wat je met deze opmerking bedoelt. Ik ken genoeg amerikanen om te weten dat een gemiddelde dat ze een raar beeld van de wereld (politiek) hebben. Veel verder dan hun eigen staat of stad komen ze vaak niet. een Amerkaan loopt met grote voorsprong voorop, en de rest van dat land hebben juist die man tot president. Blijft jammer. Rnaj (misschien stopt El Macaroni nu op met zeiken, mag het wel hopen)

grendel
31-07-2003, 20:11
Origineel gepost door Jupiter Ik ken niet alle Amerikanen persoonlijk, hoogstens een stuk of 4. En ik moet zeggen dat ze vrij saai zijn maar verder wel vriendelijk. Als je je druk maakt om wat mensen zeggen over moslims of Marokkaanse jongeren, moet je ook de moeite nemen om je te verdiepen in de AMERIKANEN. Wat bedoel je daar precies mee: de negers, blanken, indianen, arabische-amerikanen, hispanolians, portoricanen, amerikaanse-moslims, de zwervers, de miljonairs, Michael Jordan, Malcom X, Abdul kareem Jabbar, Eddy Murphy, Tiger Woods???? Wie van de 300 miljoen Amerikanen bedoel je nu precies? Ik wou net reageren, maar dat hoeft dus niet. Want wat ik wou zeggen staat hierboven. Het zou me niet verbazen als het spelletje is bedacht door een import-Amerikaan uit Azie of het Midden-Oosten, ...... En in deze neo-conservatieve-religieuze wind die er nu waait in wat in wezen een schitterend land is, gebeuren deze dingen nou eenmaal. Zie:...........het gokken op terror attacks... :confused: en nog meer van dat ongein,..... en bijvoorbeeld wat Bush laatst heeft verkondigd, namelijk dat hij tegen een homo-huwelijk is omdat God heeft gezegd dat dat een gelegenheid is tussen man en vrouw,...maar ik denk dat velen op dit forum........dat WEL OK vinden,.... :D

Pagina's : [1] 2