Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geit baart 'menselijk' lam

Pagina's : [1] 2

LZN
31-07-2003, 16:18

http://nu.nl/news.jsp?n=183423&c=80 Geit baart 'menselijk' lam Uitgegeven: 31 juli 2003 14:16 Laatst gewijzigd: 31 juli 2003 15:50 SERANG - Honderden inwoners van het West-Javaanse dorpje Petir zijn deze week geschokt door de geboorte van een geitje met het uiterlijk van een menselijke baby. Het lam overleed dinsdag enkele uren na de geboorte. Volgens de eigenaar van de geit was het dier langer dan een jaar drachtig. Normaal heeft een geit een draagtijd van ongeveer vijf maanden. Volgens de Jakarta Post van donderdag zien de dorpelingen de ongewone worp als een teken dat Indonesië ,,iets ingrijpends'' zal overkomen. Velen leggen een verband met het uitzonderlijk lange droge seizoen, dat op West-Java watertekorten veroorzaakt en de rijstoogst bedreigt. Volgens een islamitische geestelijke is de gebeurtenis een teken van God aan mensen die Hem de rug toekeren..

Samara77
31-07-2003, 16:22
Wat heb jij nou weer geflikt! :hihi:

rnaj
31-07-2003, 16:23
Sorry Vikker, was net te laat. Ik had je nog voor Samara77 willen waarschuwen, ze is dol op dit soort onderwerpen.

Samara77
31-07-2003, 16:25
Hahahahahaaaa............ik lig hier helemaal dubbel!! Het is wel lachen met jullie..!!!! Rarara...ze zijn droog en d'r hangen kloten aan...hahahahahaaa :hihi:

Jupiter
31-07-2003, 16:27

Origineel gepost door vikker http://nu.nl/news.jsp?n=183423&c=80 Geit baart 'menselijk' lam Uitgegeven: 31 juli 2003 14:16 Laatst gewijzigd: 31 juli 2003 15:50 SERANG - Honderden inwoners van het West-Javaanse dorpje Petir zijn deze week geschokt door de geboorte van een geitje met het uiterlijk van een menselijke baby. Het lam overleed dinsdag enkele uren na de geboorte. Volgens de eigenaar van de geit was het dier langer dan een jaar drachtig. Normaal heeft een geit een draagtijd van ongeveer vijf maanden. Volgens de Jakarta Post van donderdag zien de dorpelingen de ongewone worp als een teken dat Indonesië ,,iets ingrijpends'' zal overkomen. Velen leggen een verband met het uitzonderlijk lange droge seizoen, dat op West-Java watertekorten veroorzaakt en de rijstoogst bedreigt. Volgens een islamitische geestelijke is de gebeurtenis een teken van God aan mensen die Hem de rug toekeren. Eerste kruising tussen mens en geit is mislukt. Volgens mij had de eigenaar van de geit niets te doen en heeft daarna de geit verleidt. Veel valt er ook niet te beleven in een dorpje in West-Java.. :D

rnaj
31-07-2003, 16:30
Origineel gepost door vikker Maar had jij het ook niet ergens over sex met geiten. ;) Zij begon over sex met dieren als westers fenomeen, maar gelukkig hebben we nu.nl die zo vriendelijk zijn om de berichtgeving aanpassen aan de discussies op marokko.nl. Dus kon ik de boute uitspraak van Samara77 meteen weerleggen. :cool:

Samara77
31-07-2003, 16:34
Origineel gepost door rnaj Zij begon over sex met dieren als westers fenomeen, maar gelukkig hebben we nu.nl die zo vriendelijk zijn om de berichtgeving aanpassen aan de discussies op marokko.nl. Dus kon ik de boute uitspraak van Samara77 meteen weerleggen. :cool: :giechel: :hihi: JOH!!! kon je die echt helemaal weerleggen??? knap hoor!! :hihi:

rnaj
31-07-2003, 16:52
Origineel gepost door vikker O sjo....weet zij dan niet dat Arabieren die op reis zijn in de woestijn hun geiten meenemen om te......jawel... :D Een mens mot wat hé. Om te melken toch Vikker, en natuurlijk voor het vlees :D maar als het is wat jij suggereert, kan je beter in een Amerikaanse gevangenis zitten. Hebben ze daar op Cuba toch nog geluk

rnaj
31-07-2003, 22:17
Origineel gepost door Corrie Beter in een amerikaanse gevangenis zitten??????? Je weet wel dat 80/90% van de gevangenen in amerika(niet overal, het is ook een erg divers land) verkracht word in de gevangenis he.... En het dan gek vinden dat mensen altijd vluchten voor de politie ;) Ja, ik weet het, en ja de mensen zijn op de vlucht, al weet ik niet of dit vor de misdaad of voor de gevangenis is. Echt sorry, dit was, ondanks dat ik homo ben, een mannen grapje. maar ik zal der op letten

manou
10-08-2003, 23:17
volgens mij is het een duivel saitan

ithran
11-08-2003, 02:37
Origineel gepost door rnaj Zij begon over sex met Samara77 als westers fenomeen, maar gelukkig hebben we nu.nl die zo vriendelijk zijn om de berichtgeving aanpassen aan de discussies op marokko.nl. Dus kon ik de boute uitspraak van Samara77 meteen weerleggen. :cool: Sex met Samara??????? Hhhmmm Is dat leuk?

manou
03-09-2003, 04:11
Origineel gepost door vikker Pak hem dan als je kan.... ;) eerst kom jij aan de beurt dan komt de rest comprende

Pagina's : [1] 2