Bekijk originele versie : Nederlands meisje met marokkaanse jongen
Het onderwerp zegt blijkbaar al genoeg.
Ik vroeg me af of het niet raar wordt gevonden dat een nederlands meisje met een marokkaanse jongen trouwt.
Hoe wordt daar tegenaan gekeken?
Beslama,
Yasminnie :zwaai:.
000Zina000
04-08-2003, 23:42
Ik ben nu geen nederlands meisje maar wel belgisch en ik weet dat is zo wie zo met een marokkaan zal trouwen.Maar daar word echt slecht tegenaan gekeken.Ik ben nu zelfs nog niet getrouwd en tog moet ik zoveel te horen krijgen.
marokkaanse vrouwen zijn niet alles op de wereld
Zina hoe weet je zo zeker dat je met een marokaan zult trouwen? alles makteb en als Allah het voor jou anders bepaald heeft zul je misschien wel met een chinees trouwen :D . Niks is zeker in dit leven.
Generaal_Kadafi
08-09-2003, 15:27
Origineel gepost door luciano
marokkaanse vrouwen zijn niet alles op de wereld
daba tkelemti!!! jij bentb de man!!!! :D
divalatifa
08-09-2003, 16:09
zijn jullie heren nu ze3ma trots op jezelf? doe niet stoer want we weten allemaal dat de meeste mocro's toch bij een marokkaans meisje eindigen...dus hou op met die praatjes en begin te zoeken naar een marokkaans meisje dat JOU wil!!! Misschien duurt het wat langer dan gepland, je weet maar nooit :rolleyes:
Miss_Arabia
08-09-2003, 16:19
Waarom zou het niet kunnen?? Een NL meisje met een Marokkaanse jongen...
Tuurlijk kan dat wel, zij moet gewoon een beetje aanpassen en als zij echt van mekaar houden dan gaan zij ervoor. Ik ken een aantal getrouwde stelletjes waarvan de vrouw NL is en de man Marokkaans en dat gaat gewoon goed hoor, dus waarom niet??!
Niks mis mee
Hoi Yasminie, Ik ben ook een NL meisje en ik ben verloofd met een marokaanse jongen.Tussen ons gaat het prima,wij passen ons gewoon aan elkaar aan maar als je buiten komt is het echt k*t.Zowel Marokanen als Nederlanders discrimineren als ze ons zien.Nederlanders haten hem en Marokanen mij.Op straat zie je iedereen vuil kijken ,echt erg,waarom bemoeien die mensen zich met ons?Zijn familie houd van mij en mijn familie houd van hem daar gaat hettoch om?/
tuurlijk kan het als je van elkaar houdt kan alles, zolang er maar respect is van beide kanten en ze zich aan ELKAAR aan passen, en ik denk dat t er ook aan ligt wat voor nederlands meisje je bent kijk respect moet je verdienen en niet ieder nederlands meisje is t beeld als vele hier hebben over ze, maar dat respect moet hij ook verdienen.En beide moeten niet vergeten wat ze zijn en zich daarin beide aanpassen!!!
Mooi gesproken jongen zo zouden meer jongens ECHT moeten denken
Bleu_Sky
09-09-2003, 09:31
Mijn mannetje is ook Marokkaan en ik Nederlandse. Ik moet zeggen het gaat nu al drie jaar goed, maar het is wel errug moeilijk soms.
Een grappig incident om te noemen is het volgende:
Mijn man en ik gaan naar de blokker een DVD kopen. Ze legt hem op de toonbank en ik begin met pinnen. Op dat moment wil mijn man de DVD pakken, grijpt dat mens hem de DVD weer uit zijn handen!!!!!! Echt stupid!!!!!!!!!
Maar goed het kan dus wel goed gaan!!!
chahidaatje
09-09-2003, 17:53
Ik ben half maroc/ned, ik ga volgend jaar trouwen met een marokkaan INSHALLAH...
Maar als ik kijk naar mijn ouders, hoop ik niet dat ik het zelfde zou krijgen, want mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik nog baby was, en met mijn vader heb ik geen contact.....
En dat vind ik van marokkaanse mannen wel zwak...
Kinderen krijgen oke, maar ervoor zorgen ho maar, maar oke ..
Maar toch een marokkaanse jongen en een nederlandse meisje kan hoor en als ze van elkaar houden waarom niet!!!!!
groetjes chahida
Ja denk dat dat best een probleem zou kunnen zijn inderdaad dat ned meisje zich aan moet passen aan marokkaanse jongen en dus moslim moet worden, is gewoon veel strenger en sterker geloof, maar vind t jammer dat het niet gemengd kan worden, waarom kan je niet behouden wat je voor geloof hebt en je allebei aanpassen alhoewel dat wel moeilijk wordt met kinderen opvoeden ik geloof erin dat er een oplossing kan zijn, want geloof moet je niet voor iemand kiezen maar voor jezelf
Is wel makkelijker om een marokkaanse te trouwen jah maar als je nou echt gevoelens krijgt voor een nederlandse? echt zonde dat t zo moeijlijk is om aan te passen aan elkaar, niet alleen door beide maar idd ook famillie enzo, zal niet zo moeten zijn!
Heb t er over dat het voor een marokkaan makkelijker is om met een marokkaanse te trouwen d8 dat je marokkaan was, maar dat bedoel ik omdat je dan niet te maken krijgt met verschillen of aanpassen maarniet dat ik t daar mee eens ben want zou wel kunnen om met een ander ras te trouwen, en dat een ned alleen voor geld zou trouwen of status en het daarvan moet hebben bullshit waarom zou die meer zijn en meer status of geld hebben en meisjes die daar voor gaan heb je in elk ras
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.