Bekijk originele versie : Verslaafd aan????????????????
Salaam dames,
Kon het toch even niet laten om jullie te vertellen dat ik helemaal verslaafd ben aan die gele cakjes die apart in zo'n papiertje zitten en in het midden pudding hebben ze zijn van roomboter, oooh mijn god die zijn echt super lekker je kunt ze kopen bij de ALDI!!!
Alleen nadeel waar ik woon is er geen ALDI waar mijn moeder woon echter wel, dus ik vraag mijn moeder of ze deze voor mij wil halen, dames geloof me echt een aanrader:hihi: :hihi:
Vertel waar zijn jullie verslaafd aan?????????
lady_of_honor
08-12-2006, 15:19
chocolade met hazelnoten. heerlijk gewoon ben ze nu aan het eten..
Ben & Jerry ijs...
Ja, die is inderdaad heerlijk mijn favoriet is die met brownie stukker erin:likje:
Ikke die melowcakes die zijn erggggmet chcoalde
chocolade met hazelnoten. heerlijk gewoon ben ze nu aan het eten..
Ja, daarvan heb ik gisteren een chocoladeletter gevonden in mijn postvak op school alleen dat was een letter van de HEMA was niet echt lekker.
Die stukken bij de Bijenkorf zijn echt verrukelijk! ;)
Ikke die melowcakes die zijn erggggmet chcoalde
He Ceuta is dat zo'n paarsachtige verpakking, die zag ik namelijk laats bij de Kruidvat maar neem ze elke keer niet mee, dus een aanrader???
hanane_13
08-12-2006, 15:30
verslaafd aan chocolade!
de chocolate fundge...die is inderdaad super lekker...maar deze is nog beter..sinds kort ontdenkt...de new york fundge...
hahahah thanks ga ik even uitproberen :hihi:
He Ceuta is dat zo'n paarsachtige verpakking, die zag ik namelijk laats bij de Kruidvat maar neem ze elke keer niet mee, dus een aanrader???
Beter niet aan beginnen,want ze blijven je roepen bij elke bezoek aan de supermarkt :maf2: :hihi:
Chocola mmm......
Verder ben ik ook verslaafd aan paprika chip en aan water.
Beter niet aan beginnen,want ze blijven je roepen bij elke bezoek aan de supermarkt :maf2: :hihi:
:hihi: :hihi: maar zijn dat ze wel???????
Ja dat zijn ze idd!
ik denk dat ik ze nu maar een keer ga meenemen:hihi: :hihi:
ik laat het je wel weten;)
islaamparel
08-12-2006, 16:00
manlief :o
manlief :o
hahahaha ik ook maar als ik moest kiezen, denk ik toch dat ik voor die cakejes ga :hihi: :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.