Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn boxerschorts zijn nu versleten

Pagina's : [1] 2

praatjes
31-07-2003, 14:36

Ik heb nu nieuwe boxerschorts nodig maar alle meisjes die ik ken zijn nu op vakantie, hoe moet ik aan boxerschorts komen? Wie wil ze voor mijn kopen?? Ik heb hawai overhemden..bloemen op mijn boxerschorts zou goed staan. Maar ik ga ze echt niet zelf kopen..ik heb nu een vrouw nodig. :)

SAMMYGIRL
31-07-2003, 14:38
ga naar www.gratiz.nl, www.gratis.nl en daar zullen ze wel een paar boxershorts in de aanbieding hebben(Let op je betaalt wel verzendkosten!!:D)

Masriya
31-07-2003, 14:38
Ik koop ze wel voor je.:D Maar ik moet er wel iets voor terug krijgen.:stout:

praatjes
31-07-2003, 14:47
Origineel gepost door SAMMYGIRL ga naar www.gratiz.nl, www.gratis.nl en daar zullen ze wel een paar boxershorts in de aanbieding hebben(Let op je betaalt wel verzendkosten!!:D) Ze hebben geen mooie, ik moet mooie hebben waarmee ik indruk kan maken. Weet je die voor mijn te vinden :)

praatjes
31-07-2003, 14:49

Origineel gepost door Masriya Ik koop ze wel voor je.:D Maar ik moet er wel iets voor terug krijgen.:stout: Ik vergoed jou de kosten van de boxershorts en ik betaal jouw terug met natuur :)

praatjes
31-07-2003, 14:50
Origineel gepost door snakeswannabite heb je je onderbroeken al binnenste buiten gedragen....dus de remsporen van achteren en het gele vlekje voorop???...of zijn ze daar ook al versleten??? :giechel: hahaha :) Ik draag ze alleen op de normale wijze lieverd

praatjes
31-07-2003, 15:05
Origineel gepost door snakeswannabite het is óp onderzoek gebleken dat 5 op de 8 mannen het doet.......uhhhh de gedachte al!!! :eek: Ik denk dat dat onderzoekje wel betrouwbaar is, maar ik heb niet aan dat onderzoekje meegewerkt. Ze zouden me nooit geloven dat ik elke dag een ander boxerschort aan heb. Een kennis van mijn heeft ervaring dat jullie vrouwen ook jullie ondergoed omdraaien, wat een vislucht geeft wat niet te houden is :hihi:

BerberLayD
31-07-2003, 15:07
:rolleyes: met bloemetjes:hihi: euhmm..k ga vanavond wel ff naar koopavond dus ik zal voor je kijken:stout:...verw8 maar niet dat ik naar de wibra/hema/zeeman ga..ik ga shorts bij de armani voor je kopen:wijs: ik wil 50% van het bedrag erbij:D

praatjes
31-07-2003, 15:20
Origineel gepost door BerberLayD :rolleyes: met bloemetjes:hihi: euhmm..k ga vanavond wel ff naar koopavond dus ik zal voor je kijken:stout:...verw8 maar niet dat ik naar de wibra/hema/zeeman ga..ik ga shorts bij de armani voor je kopen:wijs: ik wil 50% van het bedrag erbij:D I love armani schorts!! Je krijgt 25% van aankoop bedrag en ik betaal jou verder uit met omhelzen en knuffelen omdat je zo lief voor me wou zijn. Oke we hebben een deal :Iluvu:

sherine
31-07-2003, 15:21
ik verkoop herenondergoed :)

babyboy
31-07-2003, 15:29
Origineel gepost door praatjes Ik heb nu nieuwe boxerschorts nodig maar alle meisjes die ik ken zijn nu op vakantie, hoe moet ik aan boxerschorts komen? Wie wil ze voor mijn kopen?? Ik heb hawai overhemden..bloemen op mijn boxerschorts zou goed staan. Maar ik ga ze echt niet zelf kopen..ik heb nu een vrouw nodig. :) ik heb nog eentje in de kast voor je :) alleen hij stinkt :hihi:

BerberLayD
31-07-2003, 15:32
Origineel gepost door praatjes I love armani schorts!! Je krijgt 25% van aankoop bedrag en ik betaal jou verder uit met omhelzen en knuffelen omdat je zo lief voor me wou zijn. Oke we hebben een deal :Iluvu: :hihi: omhelzen..WIL ik dat :rolleyes: hmmzz....eerst foto laten zien:D haha nee grapje...waar woon je dan:D..kom ik het langs brengen (treinkaartje exclusief betaling) :hihi:

praatjes
31-07-2003, 15:38
Origineel gepost door snakeswannabite hahahah....ik doe juist iets heeeeeel anders...ik lijdt aan manis depresiffia....dat betekend dat je in een soort wereldje komt van een kleur of een ding..... ik heb dan meestal het probleem met onderbroeken....als ik in het wereldje kom moet je proberen de wetten te verbreken zodat je weer in de realitie komt te leven....als ik de wetten probeer te verbreken moet ik gaan poepen het maakt niet uit waar..... van een supermarkt tot aan school....ik moet dit al lopend doen....dan moet ik een remspoor creeren aan de voor en achterkant.....daarna moeten ik aan mn remaporen gaan ruiken en als ik dit heb gedaan ben ik weer in de realitie...... en wordt ik wakker met 2 remsporen op mn onderbroek en een poepbruine neus!! ik lijdt ook aan manisch fantasia:hihi: Hoehaha :D luister mensen luister naar deze Forumgek hahaha wat moeten we met haar doen, ik denk door de wc wegspoelen haha

praatjes
31-07-2003, 15:42
Origineel gepost door BerberLayD :hihi: omhelzen..WIL ik dat :rolleyes: hmmzz....eerst foto laten zien:D haha nee grapje...waar woon je dan:D..kom ik het langs brengen (treinkaartje exclusief betaling) :hihi: Neem de trein die om 10 uur vanavond aankomt in Nieuwegein en ik sta je daar op te wachten met een bloemetje in mijn hand. Als je boxerschorts bij je hebt, dan mag je met mijn op de foto :D

Pagina's : [1] 2