Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doodvonnis voor overgieten vrouw met zuur

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
31-07-2003, 14:23

http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={DA22C690-7162-4517-9309-56B27B6DDF79} Doodvonnis voor overgieten vrouw met zuur Een Bengalese man is dinsdag ter dood veroordeeld omdat hij zijn toen 9-jarige echtgenote bijtend zuur in het gezicht heeft gegooid, maakte zijn advocaat bekend. Het meisje liep ernstige brandwonden op in haar gezicht, op haar schedel en hals, en verloor een oog en het gehoor in haar linkeroor. De veroordeelde moet omgerekend bijna 800 euro smartengeld betalen aan het slachtoffer. De aanval vond plaats in 1998. De man was net een maand met het meisje getrouwd en eiste dat zij haar ouderlijk huis verliet om bij hem in te trekken. Zij weigerde en ook haar vader zei dat de man moest wachten tot zij meerderjarig was. De echtgenoot werd daardoor zo woedend dat hij een glas zuur over haar heen goot. Buren hoorden het meisje schreeuwen en overmeesterden de man, die zij aan de politie uitleverden. Volgens de grondwet is het trouwen met minderjarigen in Bangladesh verboden, maar de religieuze wetten in het land staan dat wel toe. Veel arme ouders huwelijken hun dochters op jonge leeftijd uit. In 2002 zijn minstens 315 vrouwen overgoten met zuur..

Jupiter
31-07-2003, 14:33
- Trouwen met een 9-jarige meisje? - overgieten met zuur? Ze moeten die man in een hok met een Bengaalse tijger stoppen.

Samara77
31-07-2003, 14:39
Origineel gepost door vikker http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={DA22C690-7162-4517-9309-56B27B6DDF79} Doodvonnis voor overgieten vrouw met zuur Een Bengalese man is dinsdag ter dood veroordeeld omdat hij zijn toen 9-jarige echtgenote bijtend zuur in het gezicht heeft gegooid, maakte zijn advocaat bekend. Het meisje liep ernstige brandwonden op in haar gezicht, op haar schedel en hals, en verloor een oog en het gehoor in haar linkeroor. De veroordeelde moet omgerekend bijna 800 euro smartengeld betalen aan het slachtoffer. De aanval vond plaats in 1998. De man was net een maand met het meisje getrouwd en eiste dat zij haar ouderlijk huis verliet om bij hem in te trekken. Zij weigerde en ook haar vader zei dat de man moest wachten tot zij meerderjarig was. De echtgenoot werd daardoor zo woedend dat hij een glas zuur over haar heen goot. Buren hoorden het meisje schreeuwen en overmeesterden de man, die zij aan de politie uitleverden. Volgens de grondwet is het trouwen met minderjarigen in Bangladesh verboden, maar de religieuze wetten in het land staan dat wel toe. Veel arme ouders huwelijken hun dochters op jonge leeftijd uit. In 2002 zijn minstens 315 vrouwen overgoten met zuur. Jah...het is weer eens heel extreem zoals gewoonlijk....volgens mij kick jij wel op dit soort verhalen, is het niet?

doc25
31-07-2003, 14:45
Origineel gepost door Samara77 Jah...het is weer eens heel extreem zoals gewoonlijk....volgens mij kick jij wel op dit soort verhalen, is het niet? als ik dit tegen hem had gezegd dan zou jij weer springen en zeggen dat ik me ermee bemoei !! waarom doe jij dan hetzelfde als mijn "bemoeienissen" met dit soort mensen ?

Samara77
31-07-2003, 14:52

Origineel gepost door doc25 als ik dit tegen hem had gezegd dan zou jij weer springen en zeggen dat ik me ermee bemoei !! waarom doe jij dan hetzelfde als mijn "bemoeienissen" met dit soort mensen ? Ten Eerste: ik spring niet zo snel, en als ik dat een keer doe, dan doe ik dat op een springplank. Ten Tweede; jij bemoeit je inderdaad met dingen die jou niets aangaan, en dat is heel wat anders dan ergens een heldere vraag over stellen.

doc25
31-07-2003, 14:56
Origineel gepost door Samara77 Ten Eerste: ik spring niet zo snel, en als ik dat een keer doe, dan doe ik dat op een springplank. Ten Tweede; jij bemoeit je inderdaad met dingen die jou niets aangaan, en dat is heel wat anders dan ergens een heldere vraag over stellen. je hebt het mis. Ik erger me alleen aan vlikker, cadaver en de rest van het groepje die hier komen om de boel te verzieken. en ik kan me niet herinneren dat ik ooit met jou heb "gesproken". Je komt mij uit het niets aanvallen (een paar dagen terug op een rustige topic waar we gezellig aan het kletsen waren. Je eerste reactie in mijn richting was gescheld terwijl daar helemaal geen aanleiding toe was en ik jou nooit eerder had "gezien").

Samara77
31-07-2003, 15:08
Origineel gepost door vikker Zullen mijn aardige hersenkronkels zijn, niet iedereen is zo evenwichtig en intelligent als jij. Hiervoor dus mijn optrechte excuses. Je kan natuurlijk ook naar sneeuwwitje en de zeven dwergen gaan zien, hoef je de realiteit van het leven niet onder ogen te zien en zulke domme opmerkingen te maken. Toedeloeeeee.... :zwaai: euhm...als ik even jou warrige kronkels moet volgen; de realiteit bestaat alleen maar uit extreem-negatieve en zieke berichten. Hmm...jemoet wel een heel ziek geest hebben om zoiets te denken, is het niet???? Heilllllllllllll vlikker! :zwaai:

Samara77
31-07-2003, 15:10
Origineel gepost door doc25 je hebt het mis. Ik erger me alleen aan vlikker, cadaver en de rest van het groepje die hier komen om de boel te verzieken. en ik kan me niet herinneren dat ik ooit met jou heb "gesproken". Je komt mij uit het niets aanvallen (een paar dagen terug op een rustige topic waar we gezellig aan het kletsen waren. Je eerste reactie in mijn richting was gescheld terwijl daar helemaal geen aanleiding toe was en ik jou nooit eerder had "gezien"). maak je toch niet zo druk, ik ga alleen uit van de berichten die hier worden gepost...verder niks persoonlijks

doc25
31-07-2003, 15:14
Origineel gepost door Samara77 maak je toch niet zo druk, ik ga alleen uit van de berichten die hier worden gepost...verder niks persoonlijks ik maak me absoluut niet druk om jou of je soortgenoten, de mensen die anderen zomaar uitschelden. Ik wou alleen weten of er een reden achter die haat zit.

Samara77
31-07-2003, 15:23
Origineel gepost door doc25 ik maak me absoluut niet druk om jou of je soortgenoten, de mensen die anderen zomaar uitschelden. Ik wou alleen weten of er een reden achter die haat zit. Pardon?? mijn soortgenoten..?? aha..oke, ik zal hierbij maar niet op bepaalde dingen ingaan aangezien jou niveau van praten ver beneden peil zit. :zwaai:

Samara77
31-07-2003, 15:26
Origineel gepost door Abracadaver Inderdaad ontkennen en negeren van dit soort zaken is beter, nu geven we gewoon de media de schuld en tegen de tijd dat dit soort praktijken in eigen land opduiken vinden we wel weer iemand anders om de schuld te geven. en daar ga je weer....van de ene uiterste naar de andere..altijd dat zwart/witte. dus als het niet in de spotlights zet, dan ontken je 't....hmm..

doc25
31-07-2003, 15:38
Origineel gepost door Samara77 Pardon?? mijn soortgenoten..?? aha..oke, ik zal hierbij maar niet op bepaalde dingen ingaan aangezien jou niveau van praten ver beneden peil zit. :zwaai: laten we het over je scheldpartijen dan maar niet hebben aangezien je deze manier van praten al erg laag vindt.

Samara77
31-07-2003, 15:41
Origineel gepost door vikker Mijn schattigste kind..... Dat komt omdat jij nog niet verder hebt gekeken dan je lieve neusje lang is. Maar 1 ding is wel zeker, de wijsheid heb je niet in pacht..al doe jij aardig je best ons er van te overtuigen.. Heillllllllll samaratje... ;) Mijn allerliefste f.l.i.k.k.e.r.tje.... Ik heb meer gezien en geleerd dan jij denkt. En ik ben ook wijzer dan menige leeftijdgenoten, en daar hoef ik verder niemand van te overtuigen. Oke f.l.i.k.k.e.r.tje (heerlijk om het beestje gewoon bij z'n naam te noemen) ??? :zwaai:

Samara77
31-07-2003, 15:45
Origineel gepost door doc25 laten we het over je scheldpartijen dan maar niet hebben aangezien je deze manier van praten al erg laag vindt. welke scheldpartijen?? waar heb jij het nou weer over??? pfff..ik ga hier niet over in discussie

doc25
31-07-2003, 15:53

Origineel gepost door Samara77 welke scheldpartijen?? waar heb jij het nou weer over??? pfff..ik ga hier niet over in discussie een greep uit de ochtendbladen van deze week (dit zegt ze dus over mij terwijl ze mij nooit daarvoor had aangesproken): Origineel gepost door Samara77 is dat soms jou zaak/probleem??? of heb je gewoon somalische peper in je reet!? Origineel gepost door Samara77 be333333333333333333333333 ga die somalische peper van je dikke reet vegen hoor Origineel gepost door Samara77 sorry, ik vind 'm maar een sexueel gefrustreerd mannetje oops! :eek: het is d'r uit... :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7